BA (z wyróżnieniem) Reklama i projektowanie
AAS College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Thessaloniki, Grecja
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany, W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 6800 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
„ Reklama to umiejętność wyczuwania, interpretowania ... by w sercu tętnić biznes, papier i atrament” Leo Burnett
Kurs przygotowuje studentów do kariery w kreatywnej reklamie i zachęca również do kreatywnego myślenia.
Prowadzony przez zespół praktyków reklamy i teoretyków akademickich, studenci są wyposażeni we współczesną wiedzę, aby móc zrozumieć teoretyczne i praktyczne aspekty każdego poziomu branży reklamowej, od planowania, po kreatywną produkcję i prezentację.
Podstawą badań są badania kontekstowe - teoria projektowania i krótkie relacje z branży, a także udział w konkursach dla studentów wraz z indywidualnym badaniem krótkich inicjowanych przez studentów briefów. Są one kwestionowane przez wiele mediów, takich jak druk, telewizja, ambient, partyzantka, sieć, wirusy i sieci społecznościowe, takie jak Twitter i Facebook.
W pierwszym roku kursu rozpoczyna się program projektów pomysłów / generowania koncepcji, a pod koniec pierwszego semestru wprowadzane są konkretne briefy reklamowe. W semestrze dwa projekty poszerzono o typografię, układ i umiejętności obsługi komputera.
W drugim roku uczniowie rozumieją, że „pomysł” jest królem, a nacisk kładzie się na rozwój strategii reklam dźwiękowych, które są podstawą tych pomysłów. Copywriting i projektowanie graficzne dla reklamy stanowią istotną część nauczania. Studenci mają również możliwość zdobycia umiejętności fotograficznych, wideo i edycji dźwięku.
Reklama jest i zawsze była jedną z najbardziej dynamicznych i ekscytujących karier kreatywnych studentów, a wraz z eksplozją nowych mediów, takich jak Internet, przemysł wymaga utalentowanych i zaangażowanych ludzi, jak nigdy dotąd.
Wymagania wstępne
- Dyplom i zapis ze szkoły średniej
- Dowód umiejętności studenta w języku angielskim (IELTS 6.0 lub jego odpowiednik). Jeśli wcześniejsze wykształcenie było w języku angielskim, nie ma potrzeby żadnego testu, wystarczy zaświadczenie, w którym zostanie to potwierdzone
- Teczka
- Paszport
- Formularz wniosku AAS
Kurs na pierwszy rzut oka
1 rok
- Wprowadzenie do reklamy 1 i 2
- Wprowadzenie do obrazowania cyfrowego
- Komunikacja wizualna
- Teoria projektowania 1
- Wprowadzenie do Motion Graphics
Rok 2
- Zintegrowane kampanie
- Branding i tożsamość
- Książka
- Komunikacja graficzna
- Teoria projektowania 2
- Motion Graphics 2
Rok 3
- Kreatywne kampanie zespołu
- Projekt badawczy projektu
- Książka
- Ostateczny duży projekt
Ważne daty i informacje
- Czas trwania: 36 miesięcy (3 lata)
- Forma edukacyjna: nauczana
- Warianty edukacji: w pełnym wymiarze godzin
- Język: angielski
- Termin nadsyłania zgłoszeń: 20 lipca 2020 th
- Zajęcia rozpoczynają Data: 28 września 2020 th
- Nagroda: Uniwersytet w Sunderland - Wielka Brytania
- British Degree: Bachelor of Arts with Honor
Rekrutacja
Program
Prowadzony przez zespół praktyków reklamy i teoretyków akademickich, studenci są wyposażeni we współczesną wiedzę, aby móc zrozumieć teoretyczne i praktyczne aspekty każdego poziomu branży reklamowej, od planowania, po kreatywną produkcję i prezentację.
Studia są poparte studiami kontekstowymi – teorią projektowania i prezentacjami na żywo z branży, a także zgłoszeniem do konkursu studenckiego wraz z indywidualnym badaniem przygotowanych przez studentów briefów. Są kwestionowani w wielu różnych mediach, takich jak prasa, telewizja, ambient, partyzanckie, internetowe, wirusowe i sieci społecznościowe, takie jak Twitter i Facebook.
W pierwszym roku kurs rozpoczyna się programem pomysłów/projektów generujących koncepcje, a pod koniec pierwszego semestru wprowadzane są konkretne briefy reklamowe. W semestrze dwa projekty poszerzone o typografię, layout i obsługę komputera.
Na drugim roku studenci rozumieją, że „pomysł” jest królem i nacisk zostaje przeniesiony na opracowanie strategii reklamy dźwiękowej, które są podstawą tych pomysłów. Copywriting i projektowanie graficzne reklam stanowią istotną część nauczania. Studenci mają również możliwość nabycia umiejętności obróbki fotografii, wideo i dźwięku.
Reklama jest i zawsze była jedną z najbardziej dynamicznych i ekscytujących karier kreatywnych studentów, a wraz z eksplozją nowych mediów, takich jak Internet, przemysł wymaga utalentowanych i zaangażowanych ludzi, jak nigdy dotąd.
Kurs na pierwszy rzut oka
1 rok
- Wprowadzenie do reklamy 1 i 2
- Wprowadzenie do obrazowania cyfrowego
- Komunikacja wizualna
- Teoria projektowania 1
- Wprowadzenie do Motion Graphics
Rok 2
- Zintegrowane kampanie
- Branding i tożsamość
- Książka
- Doświadczenie branż kreatywnych
- Teoria projektowania 2
- Motion Graphics 2
Rok 3
- Kreatywne kampanie zespołu
- Projekt badawczy projektu
- Książka
- Ostateczny duży projekt
Ważne daty i informacje
- Czas trwania: 36 miesięcy (3 lata)
- Forma edukacyjna: nauczana
- Warianty edukacyjne: w pełnym wymiarze godzin
- Język angielski
- Termin składania wniosków: 30 czerwca 2024 r
- Data rozpoczęcia zajęć: 7 października 2024 r
- Organ przyznający nagrodę: Uniwersytet Sunderland – Wielka Brytania
- Dyplom brytyjski: Bachelor of Arts z honorem
Galeria
Możliwości związane z karierą
Kurs przygotowuje studentów do kariery w kreatywnej reklamie i zachęca również do kreatywnego myślenia.