BA (z wyróżnieniem) Rozwój gier
Ravensbourne University London
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Greenwich Peninsula, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* studenci domowi w pełnym wymiarze godzin; 16 500 £ / rok: studenci zagraniczni w pełnym wymiarze godzin
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Od projektowania postaci i środowisk po przedstawianie pomysłów branży, odejdź z godnym pozazdroszczenia portfolio prac i rozwijaj się w świecie tworzenia gier. Znajdź swoją niszę na tym interdyscyplinarnym kursie, koncentrując się na jednym z trzech kluczowych obszarów gier: grafika w grach, projektowanie techniczne lub projektowanie i produkcja.
Tworzenie gier ma kluczowe znaczenie dla tego kursu, zachęcając uczniów do rozwijania własnej praktyki we wspierającym i krytycznym środowisku. Uczniowie pracują z szeroką gamą informacji na temat tabletów, TTRPG, urządzeń mobilnych, konsol i komputerów PC i angażują się w szersze elementy kultury i praktyki gier.
Kurs odzwierciedla przyszłościowe praktyki branżowe w podejściu do projektowania technicznego jako rozwijającej się dyscypliny w tworzeniu gier, wraz z bardziej ugruntowanymi ścieżkami, takimi jak gry / sztuka techniczna i projektowanie gier.
Pracując zarówno samodzielnie, jak i jako część zespołu, uczniowie poznają zestawy umiejętności na poziomie branżowym w technologiach silników gier, kulturze gier i podstawach projektowania gier.
Co ten kurs może dla mnie zrobić?
Wypróbuj różne role w branży; poznaj wizualną stronę rozwoju, dowiedz się, jak opowiadane są historie w grach lub zagłęb się w technologie gier. Pracuj zarówno samodzielnie, jak i w zespole, aby przygotować branżę i szturmem podbić świat tworzenia gier.
Najważniejsze powody, dla których warto złożyć wniosek
- Przyjmuje podejście „najpierw gry”, umieszczając tworzenie w centrum nauczania.
- Zachęca do poczucia własnej skuteczności i budowania zespołu poprzez pracę projektową.
- Przygotuj uczniów do kariery twórcy gier.
- Aby zrozumieć graczy i czego chcą od gier, w które grają.
- Aby umożliwić Ci specjalizację w dziedzinie tworzenia gier, która najlepiej odpowiada Twoim umiejętnościom.
- Uczniowie budują krytyczny język i zrozumienie na temat gier i tworzenia gier.
- Studenci rozwijają solidną wiedzę na temat technologii gier.
Kluczowe tematy studiów
Ten multidyscyplinarny kurs umożliwia solidne ugruntowanie procesu tworzenia gier i podstawowych technologii dyscyplinarnych. Przed rozpoczęciem drugiego roku studenci wybierają specjalizację w jednej z następujących trzech Pathways :
- Game Design and Production - dla początkujących producentów, projektantów gier i projektantów narracji.
- Game Art - dla tych, którzy szukają sposobu na projektowanie środowiska 2D i 3D, projektowanie postaci i wizualizację
- Projektowanie techniczne - dla studentów projektantów, którzy chcą wykorzystać swoje umiejętności techniczne w projektowaniu poziomów, pisaniu skryptów, prototypowaniu i technologiach silnikowych.
- Dzięki dostępowi do najnowocześniejszych technologii, światowej klasy obiektom i głębokim kontaktom branżowym studenci mogą stawiać pierwsze kroki w tej ekscytującej dziedzinie.
Idealni studenci
Aspirujący twórcy gier, którzy chcą tworzyć pomysłowe gry i historie z gier za pośrednictwem różnych mediów.
Program
Rok 1
Studenci są wprowadzani do podstaw programowania gier, architektury i odpowiednich umiejętności medialnych niezbędnych do tworzenia gier.
Przez cały rok studenci uczą się praktyk i konwencji protokołów branżowych wraz z atrybutami rozwoju osobistego wymaganymi do osiągnięcia sukcesu podczas studiów i w świecie pracy.
Rok 2
Postępując od zasadniczych podstaw rozwoju gier, nacisk w roku 2 przenosi się na konkretne umiejętności techniczne niezbędne do rozwoju gier w całym zakresie możliwości twórczych.
Tutaj studenci zaczną rosnąć w ich pożądaną specjalizację - ułatwioną przez szereg elective Pathways, które zobaczą współpracę ze studentami i profesjonalistami z pokrewnych i innych dyscyplin akademickich.
Rok 3
Studenci w ostatnim roku mają możliwość podjęcia znaczącego i trwałego indywidualnego projektu rozwojowego.
To będzie ciągnąć razem wszystkie wcześniejsze doświadczenia wątki ich studiów, i zapewnić dostosowanie portfolio pracy, która będzie działać jako profesjonalna wizytówka do branży.
Rekrutacja
Możliwości związane z karierą
Ukończysz studia z silnymi umiejętnościami koncepcyjnymi i wiedzą techniczną. Absolwenci pracują w takich dziedzinach, jak typografia, projektowanie redakcyjne, opakowania, projektowanie informacji, wayfinding, projektowanie wystaw, UX / UI, kierunek sztuki i strategia projektowania.
Opłata za program
Referencje studentów
Galeria
O szkole
pytania
Podobne kursy
Creative Media & Game Technologies
- Groningen, Niderlandy
Bachelor of Science in Development Game
- Cospicua, Malta
BA (Hons) Games Design
- London, Wielka Brytania