BA (z wyróżnieniem) w zakresie brandingu i promocji mody
Heriot-Watt University Dubai
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Academic City, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 - 4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
AED 65 100 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* wszystkie czesne z VAT
Wstęp
Przegląd
Fashion Branding and Promotion to nowy program na rok 2021, będący połączeniem komunikacji modowej, marketingu modowego, brandingu i zarządzania. Studenci rozwijają umiejętności umożliwiające rozpoczęcie kariery zawodowej w obszarach brandingu, promocji i reklamy, stylizacji i marketingu. Program oferuje połączenie kursów, które umożliwiają silne umiejętności projektowe i analityczne, specjalnie dostosowane do wymagań branży modowej:
- Zupełnie nowy program opracowany w celu zaspokojenia potrzeb branży modowej dla profesjonalistów, którzy w pełni rozumieją komercyjne aspekty sektora, a także kreatywne umiejętności projektowe.
- Poparte twardymi umiejętnościami fotografii, projektowania 3D, opracowywania strategii brandingowych i planów marketingowych.
- Możliwości współpracy z branżą przy projektach na żywo z wysokiej klasy markami branżowymi.
- Doskonałe zaplecze, w tym laboratoria twórców, studio fotograficzne, studio projektowe oraz warsztaty mody i tekstyliów.
Akredytacja
Kampus w Dubaju jest akredytowany przez Urząd ds. Wiedzy i Rozwoju Człowieka (KHDA) i posiada pełną licencję na nauczanie stopni w Dubaju. Wszyscy absolwenci otrzymują brytyjski dyplom akredytowany przez Royal Charter w Wielkiej Brytanii.
Rekrutacja
Program
Zawartość kursu
1 rok
Koncentruje się na początkowych umiejętnościach projektowych i marketingowych, przygotowując ucznia z podstawami umiejętności, takimi jak fotografia, myślenie projektowe oraz wprowadzenie do strategii marki i marketingu.
Rok 2
Drugi rok opiera się na tych podstawach, wprowadzając specjalistyczne tematy, takie jak zachowania konsumenckie i reklama. Uzupełnieniem są kreatywne kursy z zakresu filmu/mediów cyfrowych, typografii i grafiki.
Rok 3
Studenci rozwijają umiejętności krytycznej refleksji i analizy oraz pracują nad projektami z zakresu stylizacji mody, przedsiębiorczości i innowacji, zarządzania wydarzeniami i merchandisingu wizualnego.
Rok 4
Tematem roku z wyróżnieniem jest projekt badawczy wybrany przez studenta. Wielu studentów ostatniego roku współpracuje z partnerami branżowymi, aby rozwiązać rzeczywisty problem lub zbadać aktualny rozwój branży.