Bachelor Luxury - Trade Trades
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Paris, Francja
Języki
Francuski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 9400 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Zajmujący pierwsze miejsce w rankingu najlepszych luksusowych licencji, Luxury Bachelor - Business Trades to szkolenie, które wychodzi naprzeciw potrzebom marek luksusowych w zakresie profili sprzedażowych i dostarcza niezbędnej wiedzy z zakresu marketingu luksusu.
Dzięki nauczaniu podstaw firmy i dyscyplin technicznych handlu produktami o wysokiej wartości dodanej, trzy lata tego licencjata dają pierwszeństwo przekazywaniu know-how i know-how sektora: kultura artystyczna , sztuka życia, techniki behawioralne, otwartość wielokulturowa ...
Jest to zatem trzy lata szkolenia zawodowego, ogólnego i branżowego z wieloma stażami i spotkaniami zawodowymi.
Te regularne spotkania z profesjonalistami z branży wnoszą do tego programu to, co sprawiło, że Sup de Luxe od 30 lat odnosi tak duże sukcesy: rozpoznawalność marek i domów oraz zainteresowanie ich zatrudnianiem przyszłych pracowników.
Luksusowy tytuł licencjata Sup de Luxe to jedyne szkolenie w zakresie handlu, które korzysta z takiego sponsoringu i środowiska zawodowego. Jest to idealna trampolina do dołączenia do studiów MBA Sup de Luxe lub dołączenia do profesjonalnego świata marek i domów.
Ten program prowadzi do tytułu oficera ds. Marketingu i promocji, certyfikowany poziom II (6 europejski), kod NSF 312p, opublikowany w Dzienniku Urzędowym 24.04.2020, wydany przez Formatives.
Rekrutacja
Program
Pierwszy rok
Odkrycie i zrozumienie sektora luksusowego
- Ogólna kultura, historia i wyzwania sektora
- Gospodarka i cywilizacje
- Podstawy prawa
- Techniki sprzedaży i relacje z klientami
- Metodyka i gry redakcyjne
- Narzędzia IT
- LV1: angielski / LV2: chiński początkujący
- Profesjonalne warsztaty integracyjne
- Współczesna etykieta / Savoir-vivre – nauczał Philippe Lichtfus
- komunikacja
- Wprowadzenie do marketingu / marketingu luksusowego
- Konferencja biznesowa
11 tygodni stażu w sklepie lub punkcie sprzedaży
Drugi rok
Odkrycie i zrozumienie branż w sektorze luksusowym
- Geopolityka
- Międzynarodowy rozwój międzynarodowych marek luksusowych
- Luksus i digital: sieci społecznościowe, e-commerce, e-marketing i digitalizacja punktów sprzedaży
- CRM - Relacje z klientami
- Międzykulturowa i socjologia klienta
- Wizualny merchandising
- Rachunkowość zarządcza
- Narzędzia IT
- Prawo dotyczące znaków towarowych
- komunikacja
- LV1: angielski / LV2: chiński
- Rekrutacja i ocena umiejętności
- Kreatywność i zmiany w trendach branżowych
- Wprowadzenie do zarządzania i zarządzania przedsiębiorstwem
- Profesjonalne warsztaty integracyjne
- Konferencje biznesowe
- Fakultatywne kursy sektorowe do wyboru:
- Moda / Szycie / Akcesoria
- jedzenie i napoje
8 tygodni „komercyjnego” stażu we Francji lub za granicą
Trzeci rok
Zrozumienie strategii handlowych i marketingowych marek luksusowych
- Marketing strategiczny / operacyjny
- finanse
- Prawo społeczne
- Wizualny merchandising
- Specjalizacja w handlu
- Zarządzanie centrum zysków
- LV1: angielski / LV2: chiński
- Profesjonalne warsztaty integracyjne
- Konferencje biznesowe
- Wprowadzenie do zarządzania zasobami ludzkimi
- Fakultatywne kursy sektorowe do wyboru
24 tygodnie „zawodowego” stażu we Francji lub za granicą
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat w dziedzinie luksusu i zegarków
- Geneva, Szwajcaria