Bachelor in Communication - Zarządzanie komunikacją międzynarodową
Fontys University of Applied Sciences
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Eindhoven, Niderlandy
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 2314 *
Termin składania wniosków
01 May 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* Studenci z krajów EOG: 2,060 EUR dla studentów spoza EOG: 6,500 EUR
Wstęp
Program tego czteroletniego programu licencjackiego jest zróżnicowany. Wraz ze zmieniającymi się mediami i nowymi trendami w społeczeństwie stale się rozwija. Copywriting, Storytelling, rozwijanie (kreatywnej) strategii lub organizowanie wydarzeń. Razem z nauczycielami, rówieśnikami i menedżerami firm zewnętrznych odkrywasz, jakie są twoje talenty.
Opis kursu
Razem ze swoimi nauczycielami, kolegami i menedżerami firm zewnętrznych odkryjesz, co musisz wiedzieć i w jaki sposób będziesz w stanie uzyskać głębokie zrozumienie swoich talentów. Zaczynasz budować swoje CV z odpowiednimi doświadczeniami od pierwszego momentu swojej kariery studenckiej u nas. Oferujemy nie tylko teoretyczną wiedzę, ale także praktyczne umiejętności, aby odnieść sukces.
Poza aspektami związanymi z dziedziną nauczymy Cię praktycznych umiejętności XXI wieku, które są ważne w każdej karierze. Jak na przykład:
- Współpraca
- Komunikacja
- Badanie i zapytanie
- Krytyczne myślenie i rozumowanie
- Kreatywność
- Twórcze pisanie
Pierwszy rok
W pierwszym roku otrzymasz szeroki zakres w dziedzinie komunikacji. Każdy okres studiów koncentruje się na konkretnym temacie, w którym uczniowie pracują nad projektami dla prawdziwych klientów i firm. Każdy okres ma swój własny motyw:
- Głoska bezdźwięczna
- Branding i aktywacja
- Reputacje i relacje
- Treść i tworzenie
Pracujemy nad praktycznymi zadaniami i dostarczamy narzędzi, spostrzeżeń i praktycznych doświadczeń, aby zarządzać szeregiem profesjonalnych procesów. Po pierwszym roku będziesz rozumieć terminologię i możesz pracować nad specjalizacją w niektórych obszarach komunikacji, które najbardziej ci odpowiadają.
Drugi rok
W drugim roku Twoja uwaga stanie się coraz bardziej wyraźna. Połowa roku spędza pracując jako stażysta w firmie w Holandii lub za granicą. Twoja praktyka jest sposobem, aby dowiedzieć się, gdzie leży twoja ambicja. Lub specjalizuj się w kierunku, który już znasz najbardziej pasuje.
Trzeci rok
Trzeci rok studiów najlepiej można określić jako rok eksploracji i specjalizacji. Przez pół roku uczniowie podążają za osobą niepełnoletnią. Te 6 miesięcy umożliwia studentom rozszerzenie programu studiów o przedmioty oferowane na innych uczelniach.
Studenci mogą zdecydować się na osobę nieletnią oferowaną w ramach Fontys jako całości, nieletnią oferowaną przez uniwersytet w Niderlandach lub osobę niepełnoletnią oferowaną przez jeden z naszych trzydziestu pięciu uczelni partnerskich za granicą. Zawarliśmy umowy partnerskie z uniwersytetami z kilku krajów. W pozostałe 6 miesięcy wybierasz kilka interesujących modułów, dopasowanych do specjalizacji, na przykład Business, Creativity lub Strategy.
Czwarty rok
W ostatnim roku ty i twój zespół studentów będziecie pracować jako starszy doradca we własnej agencji komunikacyjnej. Spełnisz wytyczne dla wielu klientów. I napiszesz tak zwany „temat trendów”. Dzięki indywidualnemu zadaniu dla wybranej firmy pokażesz swoje umiejętności jako menedżer komunikacji. I udowodnij, że jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze.
Możliwości zawodowe
Świat wokół nas szybko się zmienia. Konkurencyjność na arenie międzynarodowej jest dziś trudniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Role, które może pełnić kierownik komunikacji, są obfite i różnorodne. Możesz być przyszłym łącznikiem, który wypełnia lukę między specjalistami z całego świata. Albo zmieniacz, który myśli o nowych wizjonerskich strategiach dla międzynarodowych organizacji operacyjnych.
Znajdujemy się w regionie Brainport, z Eindhoven w jego sercu. W ostatnich latach stała się jednym z wiodących europejskich regionów zaawansowanych technologii. Nie tylko miejsce na mapie, ale stan umysłu. Jest to filozofia Brainport, wyjątkowa forma współpracy, która stanowi podstawę otwartych innowacji: dzielenie się wiedzą w celu zwielokrotnienia wiedzy.
Firma Brainport obrała nowatorską drogę do przyszłego sukcesu gospodarczego i społecznego, znajdując rozwiązania dla głównych wyzwań stojących przed społeczeństwem. Jak możemy dłużej zachować zdrowie? Jak możemy uczynić naszą mobilność bardziej zrównoważoną i wydajną? Jak sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na czystą energię i zdrową żywność? To pytania, które zmuszają nas do kreatywnego i skutecznego działania. Region Brainport, którego centrum znajduje się w Eindhoven, odgrywa ważną rolę jako jeden z kamieni węgielnych holenderskiej gospodarki, a jako region o najwyższej technologii ma kluczowe znaczenie dla konkurencyjności Holandii za granicą.
Warunki przyjęć
Jako potencjalny licencjat musisz posiadać dyplom ukończenia szkoły średniej równoważny z holenderskimi standardami. Niektóre równoważne dyplomy międzynarodowe to liceum ogólnokształcące GCE, brytyjskie GCE A-levels lub francuska matura. Niemniej jednak, ponieważ każdy kraj ma własny system szkolny, sprawdzimy twój dyplom po otrzymaniu go od ciebie. W ten sposób możemy porównać go z wymaganymi holenderskimi standardami.
Wymagania językowe
W przypadku programów prowadzonych w języku angielskim wymagana minimalna znajomość języka angielskiego została wyjaśniona w poniższej tabeli:
- IELTS 6.0
- Papier TOEFL 550
- Komputer TOEFL 213
- TOEFL internet 79/80
- TOEIC * 670
- Cambridge ESOL CAE-C* TOEIC: tylko wtedy, gdy jednostki "Mówienie i pisanie" oraz "Słuchanie i czytanie" zostały pomyślnie zaliczone.
Poziom znajomości języka angielskiego musi zawsze spełniać wymagania wstępne dla wybranego programu Fontys. Fontys zawsze zastrzega sobie prawo do wymagania testu biegłości językowej dla wszystkich kategorii wnioskodawców.
Niektórzy wnioskodawcy mogą zostać zwolnieni z przedkładania wyników testu biegłości językowej:
- Kandydaci z holenderskim dyplomem havo / vwo
- Kandydaci z EOG / UE o wymaganym wcześniejszym wykształceniu
- Kandydaci, których wcześniejsze wykształcenie było prowadzone w języku angielskim, i którzy zostali zabrani w kraju, w którym angielski jest językiem urzędowym
- Wnioskodawcy, których językiem ojczystym jest angielski
Rekrutacja
Program
1 rok
Rok 1 uczy szerokiego zakresu komunikacji. Każdy okres studiów koncentruje się na konkretnym temacie, w ramach którego studenci pracują nad projektami dla prawdziwych klientów i firm. Tematy to:
- Głoska bezdźwięczna
- Branding i aktywacja
- Reputacje i relacje
- Treść i tworzenie
Pracujemy nad praktycznymi zadaniami i zapewniamy narzędzia, spostrzeżenia i praktyczne doświadczenie do podejmowania projektów komunikacyjnych. Po pierwszym roku rozumiesz terminologię i możesz specjalizować się w obszarach komunikacji, które najbardziej Ci odpowiadają.
Rok 2
Rok 2 polega na pogłębianiu wiedzy. Bazując na spostrzeżeniach zdobytych w pierwszym roku, omówimy bardziej zaawansowane tematy, takie jak komunikacja kryzysowa i strategia marki. W drugiej połowie roku będziesz uczestniczyć w intensywnych kursach z zakresu opowiadania historii i komunikacji w Internecie oraz weźmiesz udział w wyzwaniu strategicznym. W roku 2 zmienisz się z dyrektora generalnego w eksperta ds. komunikacji.
Rok 3
Rok 3 można najlepiej opisać jako rok poszukiwań i specjalizacji. Spędzasz 5 miesięcy pracując jako stażysta w firmie w Holandii lub za granicą. Staż to świetny sposób na dostosowanie programu studiów, ponieważ możesz sam wybrać firmę. Podajemy również listę firm, z którymi współpracowaliśmy wcześniej.
W drugiej połowie roku studenci podążają za nieletnim. Dzięki temu studenci mogą poszerzyć program studiów o przedmioty oferowane na innych uczelniach. Studenci mogą wybrać zajęcia niestacjonarne oferowane w Fontys, zajęcia niestacjonarne oferowane przez uniwersytet w Holandii lub zajęcia niepełnoletnie oferowane przez jeden z naszych partnerskich uniwersytetów za granicą. Nawiązaliśmy umowy partnerskie z uczelniami na całym świecie.
Rok 4
Na ostatnim roku studiów Ty i zespół studentów będziecie pracować jako niezależni specjaliści ds. komunikacji. Podejmujesz się projektów dla prawdziwych klientów i budujesz swoje portfolio. Przy każdym projekcie decydujesz, czy będziesz pracować indywidualnie, czy zbierzesz zespół studentów, aby pomóc organizacjom w ich problemach komunikacyjnych. Przez cały rok będziesz mógł wykazać się umiejętnościami menedżera ds. komunikacji i udowodnić, że jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze.
Wynik programu
Czego się nauczysz
Świat staje się coraz bardziej międzynarodowy, a Holandia coraz bardziej różnorodna. Wymaga to nowych pomysłów i rozwiązań. Masz pasję i chęć myślenia w innych kierunkach. Dowiesz się nie tylko wszystkiego o komunikacji, brandingu, strategiach marki, korzystaniu z mediów online i offline, ale także jakie masz talenty i jak je w pełni wykorzystać.
- Umiejętności, takie jak kreatywne pisanie, komunikacja międzykulturowa, prezentowanie, metody badawcze i krytyczne myślenie
- Wiedza z zakresu teorii komunikacji, mediów, komunikacji marketingowej i psychologii społecznej
- Projekty dla prawdziwych klientów, takie jak tworzenie mediów, opracowywanie kampanii kreatywnych
- Optymalne połączenie seminariów, projektów grupowych, zadań indywidualnych i samokształcenia
Stypendia i Finansowanie
Niektóre programy studiów Fontys oferują swoim studentom stypendium Holland Scholarship. Sprawdź link, aby sprawdzić, czy ten program studiów uczestniczy i aby uzyskać więcej informacji. Możesz także kwalifikować się do innych stypendiów, których nie zapewnia Fontys.
Galeria
Możliwości związane z karierą
Organizacje potrzebują specjalistów ds. komunikacji, którzy będą opowiadać swoje historie i nawiązywać kontakt z klientami, obywatelami lub osobami z grupy docelowej. Jest to możliwe w każdym rodzaju organizacji, np. w firmach międzynarodowych i lokalnych, ale także w organizacjach rządowych i pozarządowych (NGO). Dzięki stażowi i rokowi ukończenia studiów będziesz mieć już 1,5 roku doświadczenia zawodowego.
Oto kilka przykładów zawodów absolwenta ICM:
- Zarządca komunikacji
- Specjalista od Mediów Społecznościowych
- Menedżer wydarzeń
- Deweloper koncepcji
- Copywriter