Bachelor of Arts (z wyróżnieniem) we wczesnym dzieciństwie – Birmingham City University, Wielka Brytania
Asian International College
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Singapore, Singapur
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
24 - 36 months
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Nagrodzony przez Birmingham City University
Stopień Bachelor of Arts (Honours) Early Childhood Studies (BA ECS) ma na celu umożliwienie i przygotowanie studentów do stania się pewnymi, kompetentnymi i refleksyjnymi praktykami we wczesnym roku. Ważne jest, aby dzięki starannie opracowanemu programowi uczniowie zdobyli dogłębną wiedzę na temat wczesnego dzieciństwa oraz czynników, które wpływają i wpływają na życie małych dzieci i ich rodzin. Dzieje się tak poprzez budowanie zrozumienia, w jaki sposób dzieci rozwijają się i uczą; rozwój umiejętności pracy z rodzinami; wgląd w znaczenie pracy wieloagencyjnej wraz ze znajomością teorii leżących u podstaw pracy z małymi dziećmi oraz tego, jak przekładają się one na praktykę przygotowania uczniów do profesjonalnej pracy z małymi dziećmi.
Dodatkowo program daje możliwość rozwijania kluczowych umiejętności związanych z zatrudnieniem, cenionych przez pracodawców; umiejętności pracy zespołowej, samodzielnej pracy, prezentacji, odgrywania ról oraz umiejętność skutecznego wyrażania się w różnych kontekstach.
Jednak program wykracza poza przygotowanie uczniów do pracy w pierwszych latach; wierzymy, że uczniowie powinni zgłębiać szersze zagadnienia dotyczące holistycznego charakteru nauki o wczesnym dzieciństwie, w tym zdrowia i dobrego samopoczucia małych dzieci. Program zapewnia studentom zdobycie i wzmocnienie przenośnych umiejętności akademickich, które pozwolą im stać się refleksyjnymi, krytycznymi i analitycznymi absolwentami, którzy są przygotowani do dostępu i wnoszenia wkładu w dyskursy naukowe we wczesnych latach.
O Birmingham City University, Wielka Brytania
Birmingham City University został założony zgodnie z ustawą o dalszym i wyższym szkolnictwie 1992 jako University of Central England w Birmingham zatwierdzony przez Tajną Radę w dniu 16 czerwca 1992. Uniwersytet został przemianowany na 01 października 2007 na Birmingham City University.
W przewodniku The Guardian University Guide, czołowej krajowej tabeli ligowej, Birmingham City University zajmuje 29. miejsce na 77 instytucji w obszarze tematycznym „Edukacja”.
Uczelnia ma dużą liczbę partnerstw współpracy za granicą, głównie w następujących krajach - Chiny, Malezja, Indie, Bliski Wschód, Sri Lanka i Hongkong.
Inne rankingi, akredytacje i członkostwo:
- Top 90 w rankingu Guardian University League Table (2016)
- Członek AACSB (The Association to Advance Collegiate Schools of Business)
- Członek The Chartered Association of Business Schools (CABS)
- Członek Europejskiej Fundacji Rozwoju Zarządzania (EFMD)
- Członek uniwersytetów Wielka Brytania (UUK)
- Członek Stowarzyszenia Uniwersytetów Wspólnoty Narodów (ACU)
- Akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing (CIM) dla programu związanego z marketingiem
- Wymienione Centrum przez CIPD, aby zapewnić program studiów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi
- Zatwierdzony instytut przez Joint Academic Stage Board oferujący kwalifikujący się stopień naukowy
- Uznany przez Radę Adwokacką Indii
- Autoryzowany dostawca kursów z zakresu praktyki prawnej przez Solicitors Regulation Authority (SRA)
Wymóg przyznania nagrody
Przyznanie tytułu Bachelor's Degree z wyróżnieniem zostanie przyznane, jeśli spełnisz wymagania do nagrody. Nagroda podlega Standardowym Przepisom Licencjackim (SUAR) i aby uzyskać dyplom z wyróżnieniem, musisz zdobyć 360 punktów. Każdy moduł zawiera określoną liczbę punktów, a kurs ma dać ci 120 punktów na każdym poziomie studiów.
Ostateczna nagroda jest klasyfikowana w następujący sposób:
- Pierwsza klasa ze średnią oceną 70% lub wyższą
- Druga klasa, dywizja 1, średnia ocena 60% lub wyższa, ale poniżej 70%
- Druga klasa, dywizja 2 średnia ocena 50% lub wyższa, ale poniżej 60%
- Trzecia klasa średnia ocena 40% lub wyższa, ale poniżej 50%
Dyplom licencjata w zakresie studiów wczesnego dzieciństwa zostanie przyznany, jeśli zdobędziesz co najmniej 300 punktów z co najmniej 60 na poziomie 6.
Ten kurs nie jest akredytowany przez Agencję Wczesnego Rozwoju Dziecka (ECDA). Absolwenci, którzy chcą pracować w lokalnym sektorze wczesnego dzieciństwa, będą musieli złożyć wniosek do ECDA o rejestrację nauczycieli za pośrednictwem przedszkola. Zatwierdzenie przez ECDA będzie uzależnione od spełnienia przez wnioskodawcę wymagań dotyczących rejestracji nauczycieli.
Tryb dostawy i ocena
Kurs jest prowadzony w różnych angażujących, interaktywnych i praktycznych trybach, które obejmują sesje twarzą w twarz, dyskusje w małych grupach, ukierunkowane zadania/indywidualne studia.
W trakcie kursu podkreślane będą ścisłe powiązania między nauczaniem, uczeniem się i ocenianiem. Opracowanie różnorodnych zadań oceniających zintegrowanych z programem uczenia się i nauczania zapewni, że otrzymasz odpowiednie i znaczące działania o określonych wynikach. Wiele z twoich ocen będzie oczekiwało, że będziesz czerpać z doświadczenia i pracować na stażach.
Przykłady oceny obejmują:
- e-portfele
- Konta refleksyjne
- Prezentacje plakatów grupowych
- Uwagi obserwacyjne
- Sprawozdania ze studium przypadku
- Prezentacja seminaryjna
- Eseje
- Prezentacje cyfrowe
Studenci uzyskają dostęp do wirtualnego środowiska nauczania Moodle na uniwersytecie. Studenci będą mieli dostęp do szerokiej gamy e-booków i czasopism.
Uwaga: Wszystkie materiały edukacyjne i zasoby będą dostępne wyłącznie online w Zasobie edukacyjnym Portalu Ucznia.
Wynik programu
Celem programu jest:
- Umożliwienie uczniom, aby stali się pewnymi siebie, dobrze wykształconymi i refleksyjnymi praktykami wczesnych lat, posiadającymi umiejętności reagowania na zmiany w dziedzinie nauki o wczesnym dzieciństwie;
- Rozwijać zdolności intelektualne ucznia w szczególności związane z wczesnym dzieciństwem;
- Umożliwiają rozwój krytycznego rozumowania i umiejętności analitycznych w odniesieniu do koncepcji filozoficznych, socjologicznych, historycznych, kulturowych i psychologicznych w kontekście wczesnego dzieciństwa;
- Wyposaż uczniów w umiejętności, wiedzę i zrozumienie, w jaki sposób teoria dotycząca rozwoju i uczenia się dziecka wpływa i informuje o aktualnych zajęciach wczesnoszkolnych;
- Włącz zasady teoretyczne i wiedzę na temat przywództwa, pracując z innymi profesjonalistami; praca z rodzinami w celu zaspokojenia potrzeb małych dzieci;
- Przygotuj studentów do rozwoju zawodowego i wyboru kariery podyplomowej.
Po zakończeniu kursu studenci będą mogli:
- Zidentyfikować i zastanowić się nad tym, jak małe dzieci rozwijają się i uczą, oraz być w stanie sformułować teoretyczne koncepcje, które leżą u podstaw i wpływają na decyzje dotyczące opieki nad małymi dziećmi i ich rodzinami; z którego studenci mogą formułować i wyrażać swoją osobistą, zawodową filozofię;
- Bądź świadomy i oceniaj czynniki, które wpływają na dzieci i ich rodziny w dzisiejszym wielokulturowym społeczeństwie;
- Oceniać i analizować współczesne problemy wczesnych lat zarówno w kraju, jak i za granicą;
- Rozpoznawać i demonstrować umiejętności wymagane do pracy zarówno samodzielnej, jak i w zespole w kontekście osobistym i zawodowym; docenianie pracy innych profesjonalistów w dziedzinie wczesnych lat.
Rekrutacja
Program
Rok 1 (UK-NQF poziom 4):
Moduł zasadniczy
- Przedstawiamy praktykę zawodową
Rdzeń 1
- Wprowadzenie do rozwoju dziecka
Rdzeń 2
- Zabawa dla dzieci
Konkretne opcje:
- a) Środowisko uczenia się dziecka
- b) Zasady włączenia
- c) Dzieci i dzieciństwo
120 kredytów
Rok 2 (UK-NQF poziom 5):
Moduł zasadniczy
- Rozwijanie praktyki zawodowej
Rdzeń 1
- Dalszy rozwój dziecka
Rdzeń 2
- Ochrona dzieci
Rdzeń 3
- Badanie wczesnego dzieciństwa
Konkretne opcje:
- a) Dziecko jako kreatywny uczeń 15
- b) Rozwijanie integracji poprzez komunikację
- c) Dzieci i ich rodziny
120 kredytów
Rok 3 (UK-NQF poziom 6):
Moduł zasadniczy
- Badanie praktyki zawodowej
Rdzeń 1
- Zarządzanie przejściami
Rdzeń 2
- Współczesne perspektywy dzieciństwa
Rdzeń 3
- W stronę zatrudnienia
Konkretne opcje:
- a) Międzynarodowe perspektywy uczenia się dzieci
- b) Polityka inkluzji
- c) Dzieci i ich światy
120 kredytów
Referencje studentów
Galeria
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z wczesnej edukacji
- Chicago, Stany Zjednoczone
BA (z wyróżnieniem) w zakresie wczesnego dzieciństwa
- Bristol, Wielka Brytania
BA(Hons) w edukacji wczesnoszkolnej (Top up)
- Bristol, Wielka Brytania