Bachelor of Arts w mediach i komunikacji masowej – Public Relations
American University in the Emirates
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
8 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
AED 20 500 / per semester
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Każda reklama jest dobrą reklamą
College of Media and Mass Communication oferuje specjalizację Public Relations, która nieuchronnie wpływa na nasze działania i życie. Program ten wyposaży studentów w umiejętności zdobywania lukratywnych stanowisk na poziomie państwowym, w organizacjach międzynarodowych, w różnych kategoriach i zdolnościach, takich jak przedsiębiorcy biznesowi, urzędnicy ds. PR, analitycy polityczni, badacze rynku i prawnicy, a także w edukacji sektor. Główną ideą jest oferowanie programu tak, aby rozwijać zrozumienie studentów w dziedzinie komunikacji wraz z rzeczywistym doświadczeniem w pisaniu, badaniach i planowaniu kampanii, a także przygotowanie studentów do zastosowania ich umiejętności rozwiązywania problemów. Oprócz wymagań dotyczących stażu, umiejętności te pomogą uczniom w dokładnym dostępie do pomysłów i konstruowaniu odpowiedzi na złożone pytania teoretyczne poprzez rozwijanie logicznych argumentów opartych na dowodach empirycznych.
- Rozwijaj umiejętności wielodyscyplinarne i wielozadaniowe.
- Rozwijaj doskonałą komunikację.
- Zdobycie wiedzy z zakresu strategii public relations, technik zarządzania i wdrażania.
- Rozwijaj pozytywne nastawienie nawet podczas pracy z szerszymi negatywnymi kwestiami.
American University in the Emirates jest akredytowany przez Ministerstwo Edukacji ZEA
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Program
43 Kursy | 126 godzin kredytowych
Ogólne wykształcenie | Kursy (21) | Godziny kredytowe (63) |
Kurs podstawowy | Kursy (14) | Godziny kredytowe (39) |
Specjalizacja | Kursy (5) | Godziny kredytowe (15) |
Wolne fakultatywne | Kursy (3) | Godziny kredytowe (9) |
Kurs Kształcenia Ogólnego
A: Języki i studia komunikacyjne
Student wybiera 12 godzin kredytowych (4 kursy) z poniższej listy
- Życie uniwersyteckie - [3 godziny kredytowe]
- Pisanie akademickie 1 - [3 godziny kredytowe]
- Pisanie akademickie 2 - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do badań - [3 godziny kredytowe]
- Kompozycja arabska - [3 godziny kredytowe]
- Arabski dla nie-arabów - [3 godziny kredytowe]
- Umiejętności komunikacyjne w języku arabskim - [3 godziny kredytowe]
B: Nauki przyrodnicze
Student wybiera 3 godziny kredytowe (1 kurs) z poniższej listy
- Nauki przyrodnicze - [3 godziny kredytowe]
- Zrównoważona energia - [3 godziny kredytowe]
- Nauka o środowisku - [3 godziny kredytowe]
- Fizyka - [3 godziny kredytowe]
C: Nauki społeczne lub behawioralne
Student wybiera 27 godzin kredytowych (9 kursów) z poniższej listy
- Psychologia ogólna - [3 godziny kredytowe]
- Innowacja i przedsiębiorczość - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do nauk społecznych - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do nauk politycznych - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do socjologii - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do antropologii - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do geografii - [3 godziny kredytowe]
- Prawa człowieka - [3 godziny kredytowe]
- Mikroekonomia - [3 godziny kredytowe]
D: Technologia informacyjna lub ilościowa
Student wybiera 3 godziny kredytowe (1 kurs) z poniższej listy
- Matematyka ogólna - [3 godziny kredytowe]
- Statystyki ogólne - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do systemu komputerowego - [3 godziny kredytowe]
- Matematyka dla biznesu - [3 godziny kredytowe]
E: Nauki humanistyczne lub sztuka
Student wybiera 12 godzin kredytowych (4 kursy) z poniższej listy
- Współczesna sztuka arabska - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do filozofii - [3 godziny kredytowe]
- Historia Bliskiego Wschodu - [3 godziny kredytowe]
- Historia świata - [3 godziny kredytowe]
- Literatura amerykańska - [3 godziny kredytowe]
- Historia sztuki islamu - [3 godziny kredytowe]
F: Studia islamskie
Student wybiera 3 godziny kredytowe (1 kurs) z poniższej listy
- Kultura Islamska - [3 godziny kredytowe]
- Cywilizacja islamska - [3 godziny kredytowe]
G: Studia ZEA
Student wybiera 3 godziny kredytowe (1 kurs) z poniższej listy
- Towarzystwo ZEA i GCC - [3 godziny kredytowe]
Kurs podstawowy
- Wprowadzenie do komunikacji masowej - [3 godziny kredytowe]
- Zrozumienie Public Relations - [3 godziny kredytowe]
- Podstawy wiadomości — [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do mediów społecznościowych - [3 godziny kredytowe]
- Wprowadzenie do produkcji multimediów - [3 godziny kredytowe]
- Przed stażem — [0 godzin kredytowych]
- Staż - [3 godziny kredytowe]
- Opinia publiczna i propaganda - [3 godziny kredytowe]
- Komunikacja organizacyjna - [3 godziny kredytowe]
- Teoria i praktyka komunikacji masowej - [3 godziny kredytowe]
- Fotoreportaż — [3 godziny kredytowe]
- Edycja dla środków masowego przekazu - [3 godziny kredytowe]
- Prawo i etyka mediów - [3 godziny kredytowe]
- Pisanie dla środków masowego przekazu - [3 godziny kredytowe]
Kurs Specjalizacyjny
- Wystąpienia publiczne — [3 godziny kredytowe]
- Pisanie w public relations - [3 godziny kredytowe]
- Strategie i wdrożenia mediów — [3 godziny kredytowe]
- Komunikacja w zakresie zarządzania kryzysowego - [3 godziny kredytowe]
- Projekt ukończenia studiów Capstone - [3 godziny kredytowe]
Wolne fakultatywne
3 kursy | 9 godzin kredytowych
Na podstawie zainteresowania
- Kursy projektowania
- Kursy edukacyjne
- Kursy administracji biznesowej
- Kursy z zakresu bezpieczeństwa i studiów globalnych
- Kursy informatyki
- Kursy informatyki
Wspieraj kierunek studiów
- Kursy radiowe i telewizyjne
- Kursy stosunków międzynarodowych
- Kursy zintegrowanej komunikacji marketingowej
Frekwencja
Student buduje grafik w oparciu o dostępne oferowane przedmioty w zarejestrowanym semestrze
Zajęcia poranne w dni powszednie | Zajęcia wieczorowe w dni powszednie |
niedziela - wtorek | W godzinach 9:00 – 16:00 poniedziałek - środa | W godzinach 9:00 – 16:00 | niedziela - wtorek | w godzinach 16:00 – 21:00 poniedziałek - środa | w godzinach 16:00 – 21:00 |
Wynik programu
- Wykazać się umiejętnością poznania, oceny i zastosowania podstawowych komunikatów komunikacji masowej w teoriach komunikacji.
- Skutecznie komunikuj się z innymi w sytuacjach interpersonalnych, w małych grupach i wystąpieniach publicznych.
- Potrafi zastosować odpowiednie metody badawcze, aby odpowiedzieć na odpowiednie pytania.
- Wykazać wrażliwość na kwestie etyczne w swojej praktyce.
- Umiejętność zastosowania odpowiedniej teorii w praktyce komunikacyjnej.
- Wykorzystaj różne techniki i umiejętności wymagane do skutecznego public relations i zasugeruj odpowiednie plany działań PR wraz z kosztami i czasem.
Opłata za program
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z mediów i komunikacji
- Online
Media Communications BA (z wyróżnieniem)
- Bath, Wielka Brytania
Licencjat z komunikacji i mediów: koncentracja na public relations
- Prague, Czechy