Bachelor of Human Resource Management
University of Johannesburg
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Johannesburg, Republika Południowej Afryki
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
ZAR 23 050 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* szacunek czesnego na rok | kosztorys zakwaterowania: 2500 USD rocznie
Wstęp
Celem stopnia Bachelor of Human Resource Management (BHRM) jest wyposażenie studentów w pogłębione podstawy wiedzy, teorii, zasad i umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi (HRM), aby mogli przyczynić się do wielofunkcyjnego, międzynarodowego sektor publiczny i biznesowy, pewnie wykorzystując umiejętności analityczne, interpretacyjne, strategiczne i integracyjne.
Rekrutacja
Wynik programu
Stopień BHRM ma na celu umożliwienie uczniom zdobycia zestawu umiejętności, wartości, postaw i wiedzy, aby umożliwić im:
- przyczynia się do rozwoju, wzrostu, konkurencyjności i trwałości zasobów organizacyjnych: pracowników, zespołów i powiązanych społeczności;
- formułować, planować, strategować, wykonywać, mierzyć i doskonalić procesy zarządzania zasobami ludzkimi i procesami biznesowymi, praktyki, systemy i rozwiązania;
- partnera, ucz się i współpracuj z krajowymi, regionalnymi i globalnymi partnerami z dziedziny HRM i biznesu w celu poprawy wydajności kapitału ludzkiego poprzez rozwój talentów;
- stosować innowacje i technologie w celu wdrażania i ulepszania HRM i systemów biznesowych, polityki, procedury i najlepszych praktyk; i
- podczas wdrażania, zarządzania i doskonalenia ZZL i praktyk biznesowych przestrzegaj zasad dobrego zarządzania, silnej etyki i standardów jakości.
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Praktyków Zasobów Ludzkich, Menadżer Personalny HRM, Oficer Personalny HRM, Menadżer Szkoleń, Oficer Rekrutacji i Selekcji.
Absolwenci mogą zarejestrować się jako praktycy HR w South African Board of People Practices (SABPP), aby zachęcać do regulowanych, ustandaryzowanych praktyk HR.