Licencjat z badań trendów i tworzenia koncepcji w stylu życia
Fontys University of Applied Sciences
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Tilburg, Niderlandy
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 2314 *
Termin składania wniosków
15 Jun 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* Studenci z krajów EOG: 2,060 EUR dla studentów spoza EOG: 7,500 EUR
Wstęp
Ten międzynarodowy czteroletni program licencjacki składa się z kompleksowej, dwuipółletniej fazy fundacji, podczas której studenci poznają wszystkie sektory związane ze stylem życia (zdrowie, żywność, ruchy ludzkie, wypoczynek, wygląd, praca i życie). Każdy komponent wiąże się z praktycznym przydziałem związanym z jego polem działania; raport trendu lub koncepcja firmy działającej w tej konkretnej dziedzinie.
Od pierwszego dnia uczniowie otrzymują zadania dla firm z branży lifestyle. Są nauczani i szkoleni przez profesjonalnych wykładowców, którzy przez większość czasu pracują w branży. Studenci pierwszego roku mieszkają w Tilburgu.
Od drugiego roku zapraszamy studentów do studiowania w naszych miastach partnerskich (i uniwersytetach) w Nowym Jorku, Seulu, Londynie i Kapsztadzie, aby kontynuować naukę. Ponadto zapoznają się z czterema podstawowymi działaniami: badaniami trendów, rozwojem koncepcji, realizacją koncepcji i doradztwem w zakresie wdrażania koncepcji.
Ostatnie półtora roku poświęcono specjalizacji w co najmniej dwóch sektorach związanych ze stylem życia.
Podstawowa działalność tych kreatywnych przedsiębiorców polega na analizowaniu trendów, rozwijaniu koncepcji stylu życia, realizacji produktów i usług oraz doradzaniu, jak je wdrożyć.
Nasi studenci uczestniczą w następujących kursach: badanie trendów, analiza trendów, ogólne badania, wiedza grupy docelowej, tworzenie koncepcji, kreatywne myślenie, myślenie o projektowaniu usług, marketing i komunikacja, przedsiębiorczość, zarządzanie projektem, modelowanie biznesowe, język wizualny, akademickie doradztwo zawodowe, 21 wiek umiejętności, angielski i Adobe Photoshop / InDesign / Illustrator.
Warunki przyjęć
Jako potencjalny licencjat musisz posiadać dyplom ukończenia szkoły średniej równoważny z holenderskimi standardami. Aby zostać przyjętym do Fontys University of Applied Sciences studenci muszą mieć prawo do uzyskania wyższego wykształcenia poprzez dyplom ukończenia szkoły średniej / dyplom ukończenia szkoły średniej z dobrymi wynikami. To znaczy:
- Dla holenderskich studentów: vwo-, havo- lub mbo-diploma
- Dla niemieckich studentów: Fachabitur lub Abitur (Fachhochschulreife lub Allgemeine Hochschulreife)
- Dla studentów z innymi narodowościami: dyplom ukończenia liceum ogólnokształcącego / GCE lub równoważny, np. Brytyjskie G-poziomy A lub poziomy GCSE A, B lub C, matura międzynarodowa, francuska matura lub amerykańska szkoła średnia (top-stream lub plus 1-letnia uczelnia)
Oprócz dyplomu, proszę podać dodatkowe kwalifikacje akademickie, jeśli są dostępne (szczególnie w dziedzinie matematyki i ekonomii). Np. Dodatkowe kursy, warsztaty, projekty lub udział w konkursach.
Wymagania językowe
W przypadku programów prowadzonych w języku angielskim wymagana minimalna znajomość języka angielskiego została wyjaśniona w poniższej tabeli:
- IELTS 6.0
- Papier TOEFL 550
- Komputer TOEFL 213
- TOEFL internet 79/80
- TOEIC * 670
- Cambridge ESOL CAE-C
* tylko wtedy, gdy jednostki "Mówienie i pisanie" oraz "Słuchanie i czytanie" zostały pomyślnie zakończone.
Poziom znajomości języka angielskiego musi zawsze spełniać wymagania wstępne dla wybranego programu Fontys. Fontys zawsze zastrzega sobie prawo do wymagania testu biegłości językowej dla wszystkich kategorii wnioskodawców.
Perspektywy rozwoju kariery
Twórcy koncepcji w zakresie stylu życia analizują trendy i opracowują dostępne na rynku koncepcje stylu życia, które poprawiają jakość życia. Trafiają do takich działów, jak marketing, innowacje, badania i rozwój lub nowe przedsięwzięcia w firmach i organizacjach.
Firmy zatrudniające tych studentów działają w międzynarodowych branżach lifestyle'owych, na przykład IKEA, Unilever, Rituals, HEMA, Philips lub Weleda. Coraz więcej agencji korzysta z wiedzy o trendach i potrzebach konsumentów, aby opracować koncepcje dla swoich klientów. Twórcy koncepcji w stylu życia mogą również zdecydować się na samozatrudnienie jako twórczy przedsiębiorca.
Rekrutacja
Program
1 rok
Tygodniowe godziny w pierwszym roku badania trendów i tworzenia koncepcji w stylu życia zostaną podzielone w następujący sposób:
- 35% teorii
- 25% samokształcenia
- 40% praktyki
W każdym kwartale będziesz angażować się w projekt, którego efektem będzie profesjonalny produkt. Aby stworzyć ten produkt, będziesz zdobywać wiedzę pod okiem trenerów. Następnie podczas oceny wykażesz, że posiadasz kompetencje na pożądanym poziomie. To natychmiast zapozna Cię z dwoma głównymi zawodami, które będziesz szkolić na badacza trendów i twórcę koncepcji.
Rok 2
Drugi rok studiów również składa się z czterech kwartałów. Przez pierwsze dwa kwartały (semestr 1) będziesz pracować nad indywidualnym projektem. Ostatnie dwa kwartały (semestr 2) będą poświęcone projektowi grupowemu. Dodatkowo w każdym kwartale będziesz pracować nad różnymi podstawowymi zadaniami w różnych sektorach. Każdy semestr kończy się oceną, podczas której wykażesz się swoimi kompetencjami na pożądanym poziomie. Drugi rok polega na pogłębianiu wiedzy na temat sektorów, a także zawodowych ról twórcy koncepcji i badacza trendów.
Międzynarodowe doświadczenie
Międzynarodowe doświadczenie zdobędziesz pracując na międzynarodowych zleceniach i wyjeżdżając na wyjazdy studyjne. Będziesz pracować nad realnym zadaniem dla firmy z określonej branży.
Fabryka Pomysłów
W ostatnim kwartale drugiego roku wraz z innymi studentami „założysz” firmę zajmującą się stylem życia. Przeanalizujesz trendy i zaprojektujesz koncepcję: ukształtujesz ją, przetestujesz i wprowadzisz na rynek. Wszystkie Firmy Lifestyle'owe prezentują swoje koncepcje podczas Fabryki Pomysłów. Na wydarzenie zaproszeni zostaną także przyszli pracodawcy.
Rok 3
Na trzecim roku będziesz podążać za nieletnim i odbyć staż. Staż jest ważną częścią studiów, ponieważ pozwala zastosować w praktyce to, czego nauczyłeś się przez pierwsze dwa lata. Zdobędziesz praktyczne doświadczenie jako twórca koncepcji.
Możesz wybrać, którego nieletniego będziesz śledzić. Wybierz absolwenta z ciekawej oferty Fontys University of Applied Sciences lub uczęszczaj na zajęcia na innej uczelni. Czy zawsze chciałeś studiować za granicą? Ten nieletni jest doskonałą okazją do spędzenia 6 miesięcy studiów za granicą w jednej z naszych 45 międzynarodowych uczelni partnerskich.
Staż lub staż za granicą ma wartość dodaną, stanowi wyzwanie i oferuje ciekawe międzynarodowe doświadczenie.
Rok 4
Na ostatnim roku studiów wybierasz specjalizację. Możesz wybrać dwa sektory (tj. wygląd, życie, żywność, przemieszczanie się, zdrowie, wypoczynek i praca), w których chcesz dalej rozwijać swoje umiejętności. Dodatkowo możesz wybierać spośród szerokiej gamy modułów specjalizacji i dalej specjalizować się w podstawowych zadaniach związanych z badaniem trendów i tworzeniem koncepcji.
Praca licencjacka
Rozpoczniesz także pracę nad swoją pracą licencjacką. Tutaj wykorzystujesz wiedzę zdobytą w modułach specjalizacyjnych, projektując koncepcję. Możesz dowolnie wybrać firmę, dla której będziesz pracować nad pracą licencjacką. Podczas pokazu dyplomowego zaprezentujesz swoją końcową pracę licencjacką przyszłym pracodawcom.
Wynik programu
Czego się dowiesz
Zostań twórcą koncepcji i badaczem, który może wykorzystać umiejętności kreatywne, przedsiębiorcze i społeczne do opracowania i realizacji znaczących koncepcji stylu życia. Dowiedz się, jak analizować i interpretować trendy oraz przekładać swoje spostrzeżenia na innowacyjne i przyszłościowe koncepcje. Obejmuje to naukę wizualizacji wniosków z analiz, tworzenia projektów koncepcyjnych i testowania ich na grupach docelowych.
- Program oferuje mieszankę rzeczywistych zadań z praktyki, fascynujących warsztatów i osobistych projektów.
- Zdobądź następujące umiejętności: badanie trendów, tworzenie koncepcji i realizacja, doradzanie i refleksja.
- Twoje obszary specjalizacji: rozwój koncepcji, kreatywne myślenie, techniki twórcze, badanie trendów, myślenie przyszłościowe, badania stylu życia, projektowanie, marketing, branding, komunikacja profesjonalna, umiejętności językowe, obrazowanie, techniki prezentacji, techniki konsultacji, współpraca i zarządzanie projektami, antropologia, i etyka.
- Poznaj sektory, które przyczyniają się do jakości życia, takie jak zdrowie, czas wolny, wygląd, żywność, przemieszczanie się ludzi, życie i praca.
Stypendia i Finansowanie
Niektóre programy studiów Fontys oferują swoim studentom stypendium Holland Scholarship. Możesz także kwalifikować się do innych stypendiów, których nie zapewnia Fontys.
Galeria
Możliwości związane z karierą
Absolwenci Trend Research & Concept Creation in Lifestyle będą mogli pracować zawodowo w dziedzinie analizy trendów oraz opracowywania i marketingu koncepcji stylu życia. Po ukończeniu studiów możesz pracować jako:
- Deweloper koncepcji
- Badacz trendów
- Kierownik działu badań i rozwoju
- Myśliciel projektu
- Projektant