Licencjat z komunikacji korporacyjnej i spraw publicznych
Southern Methodist University Meadows Schools of the Arts
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Dallas, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Poproś o informacje
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Silne umiejętności pisania są niezbędne do odniesienia sukcesu przez ucznia w programie dziennikarskim oddziału, a później w zawodzie dziennikarstwa. Studenci mogą zapisywać się na zajęcia dziennikarstwa jako studenci pierwszego roku. Osoby ubiegające się o pozwolenie na studia wyższe lub niepełnoletnie w Dziale Dziennikarstwa muszą mieć ukończone 24 godziny nauki, które mogą obejmować godziny przeniesienia. Studenci muszą również zdać DISC 1312 (lub równoważny) i uzyskać minimalną ocenę B z tego kursu. Studenci muszą zdać JOUR 2103 przed dalszymi studiami dziennikarskimi, a przed podjęciem JOUR 2312 muszą zadeklarować kierunek główny lub mniejszy. Studenci przenoszący się z innych uniwersytetów muszą ukończyć równoważne kursy i uzyskać równoważny GPA na tych kursach, zanim będą mogli zostać uznani za specjalności kandydat w Zakładzie Dziennikarstwa. Wszystkie główne kierunki dziennikarstwa i mediów modowych muszą zadeklarować i ukończyć wybrany przez siebie drugi kierunek studiów. Dział Dziennikarstwa koncentruje się na różnorodności i angażuje się w nią, uznając potrzebę różnorodności w mediach i komunikacji w XXI wieku.Komunikat organizacyjny
Dla kierunków zainteresowanych kierowaniem efektywnym działaniem i wewnętrznym funkcjonowaniem organizacji, w tym przywództwem, zarządzaniem zmianą, pracą zespołową, kwestiami władzy / płci, kapitałem ludzkim i społecznym oraz zachowaniami organizacyjnymi.Komunikacja polityczna
Dla kierunków zainteresowanych prowadzeniem inicjatyw polityki publicznej dla organizacji, firm lobbingowych, think tanków, agencji rządowych, organizacji pozarządowych, urzędów wybieranych lub kampanii politycznych, w tym analiz, zarządzania problemami, rzecznictwa i monitorowania opinii publicznej.Innowacje społeczne i zaangażowanie non-profit
Dla kierunków zainteresowanych prowadzeniem lub zakładaniem korporacji non-profit lub hybrydowych, które łączą opiekę społeczną, budowanie marki, relacje darczyńców / wolontariuszy, pozyskiwanie funduszy / filantropię i komunikację strategiczną w różnych kontekstach misji.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Bachelor of Arts w zakresie komunikacji organizacyjnej i strategicznej
- Bolivar, Stany Zjednoczone
Bachelor of Science in Organizational Communication
- Nashville, Stany Zjednoczone
Dyplom z reklamy i public relations
- Valencia, Hiszpania