Licencjat z marketingu i komunikacji międzynarodowej (BBA)
New European College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Munich, Niemcy
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 - 4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 4900 / per semester *
Termin składania wniosków
01 Jul 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
26 Aug 2024
* na semestr
Wstęp
Program studiów licencjackich ma na celu wyposażenie Cię w wiedzę i zrozumienie podstawowych aspektów teorii i praktyki biznesowej. Dzięki naszym kursom studenci są zanurzeni w szerokim zakresie tematów, takich jak marketing, finanse, ekonomia, przedsiębiorczość i komunikacja. Studia przypadków, praca nad projektami, wizyty firmowe, prelegenci i wydarzenia sieciowe są zintegrowane z kursami, co umożliwia testowanie i ciągłe stosowanie tego, czego nauczyłeś się w prawdziwym świecie, z firmami i profesjonalistami z branży.
Aby jeszcze bardziej udoskonalić swoje umiejętności potrzebne, aby być odnoszącym sukcesy menedżerem, studiom towarzyszą kursy języków obcych i obowiązkowe doświadczenie zawodowe, wraz z dodatkowymi warsztatami komunikacyjnymi i seminariami z zarządzania.
Niezależnie od tego, czy są to globalne korporacje, małe i średnie firmy, czy firmy rodzinne – wszystkie firmy są Twoimi potencjalnymi pracodawcami po pomyślnym ukończeniu naszego programu studiów licencjackich.
Specjaliści ds. marketingu i komunikacji biorą produkt lub usługę i kojarzą ten produkt lub usługę z nazwą marki, stylem domu i filozofią. Marketing można zdefiniować jako funkcję pośredniczącą między rozwojem produktu a sprzedażą.
Administratorzy biznesowi zajmujący się strategią marketingową i komunikacyjną firmy nieustannie przyglądają się istniejącym systemom, zasobom ludzkim i sposobom zarządzania nimi, łańcuchowi dostaw i lejkowi sprzedaży – wszystkim obszarom, na które bezpośrednio wpływają strategia marketingowa i komunikacyjna.
Rekrutacja
Program
Rok szkolny w New European College jest podzielony na dwa semestry – semestr zimowy i semestr letni oraz sześć głównych bloków, z których każdy trwa sześć tygodni. Każdy sześciotygodniowy blok składa się z dwóch tygodni lekcyjnych, po których następuje tydzień projektowy, następnie jeszcze dwa tygodnie lekcyjne, po których następuje tydzień egzaminów, aby ukończyć moduł.
Języki i tygodnie projektowe są kluczowymi elementami programu licencjackiego. Kursy językowe są oferowane na początku każdego semestru dla pełnych trzech bloków. Podczas Tygodnia Projektu uczniowie mają możliwość pracy w zespołach nad praktycznym przypadkiem lub symulacją, której celem jest przedstawienie ostatecznej „prezentacji” i ocena ich doświadczenia na koniec tygodnia.
Program Marketing & Communication ma na celu rozwój umiejętności i kompetencji, których wymaga nowoczesny specjalista ds. marketingu i public relations.
Studenci zapoznają się z modułami, takimi jak komunikacja masowa, public relations i branding firmy, ale także obszary marketingu, takie jak badania marketingowe, marketing niszowy i e-obecność.
Podczas ostatniego roku studenci zostaną poproszeni o zaprojektowanie planu komunikacji firmy lub strategii marketingowej w ramach biznesplanu.
Galeria
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Specjaliści ds. marketingu i komunikacji są potrzebni w każdej firmie i w każdej branży, dlatego potencjał kariery jest nieograniczony.
Możliwości obejmują:
- Badania rynku
- Zarządzanie marką
- Reklama
- Promocje
- Public Relations
- Zarządzanie kryzysowe
Wielu absolwentów Wittenborga znalazło bezpośrednie zatrudnienie w małych firmach zajmujących się marketingiem i komunikacją, a niektórzy założyli własne agencje. Studenci ci rozumieją, że opracowywanie strategii marketingowych oraz strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla firm może być niezwykle dochodową, specjalistyczną pracą, a sukces często można znaleźć w umiejętności mierzenia rozwiązań. Absolwenci znaleźli także karierę w organizacjach non-profit i organizacjach rządowych, pracując w takich obszarach, jak public relations i komunikacja międzynarodowa.