Program studiów marketingowych
Menlo College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Atherton, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2024
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Marketerzy w szerokim zakresie pomagają organizacji skupić się na „4 PS” — produkcie, cenie, miejscu i promocji. Pomagają zidentyfikować i zaprojektować potrzebne produkty i usługi, określić odpowiednie strategie cenowe, dowiedzieć się, jak dostarczać te produkty lub usługi za pośrednictwem odpowiednich kanałów dystrybucji oraz określić, w jaki sposób klienci są świadomi i zainteresowani tymi produktami i usługami. Możliwości kariery obejmują między innymi sprzedaż, rozwój produktu, zarządzanie produktem, reklamę i badania marketingowe. Osoby z silnym doświadczeniem marketingowym są dobrze przygotowane do zostania przedsiębiorcami i rozwijania własnych firm.
Studenci marketingu realizują podstawę programową w biznesie (39 jednostek), którą realizują wszyscy studenci biznesu. Podstawa programowa zapewnia, że wszystkie kierunki biznesowe mają solidne zrozumienie całości przedsiębiorstwa biznesowego. Marketing główny składa się z kursów wyższego szczebla w zakresie strategii marketingowej, badań rynku, zachowań konsumenckich, marketingu internetowego oraz przedmiotów do wyboru do łącznie 30 jednostek. Od wszystkich kierunków marketingowych wymagany jest staż. Stopień można ukończyć w ciągu czterech lat studiów.
Na kierunku Marketing:
- Studenci będą potrafili przeprowadzić badania pierwotne i wtórne w celu zidentyfikowania potencjalnych rynków, potrzeb/chęc konsumentów oraz odpowiedniej segmentacji rynku w wyniku podjęcia MKT 335 – Badania Marketingowe i ukończenia w nich projektu badawczego.
- Studenci będą potrafili opisać konsumentów na dany zestaw produktów lub usług oraz zrozumieć, dlaczego konsumenci zachowują się w taki sposób w odniesieniu do swoich decyzji zakupowych w wyniku podjęcia MKT 436 – Zachowania konsumenckie.
- Studenci zrozumieją strategie marketingu cyfrowego dostępne w Internecie w kontekście tradycyjnych elementów produktu, ceny, miejsca i promocji. Studenci będą mogli stworzyć plan marketingu cyfrowego dla produktu lub usługi w wyniku podjęcia MKT 437 – Marketing internetowy.
- Studenci będą potrafili analizować złożony problem rynkowy, identyfikować potencjalne rozwiązania, rekomendować strategię i bronić jej w wyniku przygotowania studiów przypadku w MKT 409 – Marketing Strategiczny.
Profesorowie
Fabian Eggers
Lan Jiang
Galeria
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Marketing Bachelor's degree
- Växjö, Szwecja
International Communication
- Groningen, Niderlandy
Marketing - B.B.A.
- Kent, Stany Zjednoczone
- Ashtabula, Stany Zjednoczone