Administracja
Universidade Metropolitana de Santos (UNIMES)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Santos Dumont, Brazylia
Języki
Portugalski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
8 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Administrować oznacza planować, organizować, kierować i kontrolować, podejmować decyzje dotyczące dostępnych i niezbędnych zasobów do zarządzania organizacją, biorąc pod uwagę informacje od profesjonalistów, zespołów, ekonomiczny, polityczny i społeczny scenariusz regionu, kraju i świata .
Planując, organizując, kierując i kontrolując, administrator musi być przygotowany na:
- Wyznaczanie celów i zadań;
- Analizować, rozumieć i rozwiązywać problemy
- Organizować i przydzielać zasoby, zarówno finansowe, technologiczne, jak i ludzkie;
- Przywództwo, komunikacja, kierowanie i motywowanie ludzi;
- Negocjować;
- Podejmować decyzje;
- Kontrolowanie, mierzenie i ocenianie.
Dobre wyniki zarządzania zależą od tego, czy profesjonalista potrafi być dobrym przywódcą, potrafi radzić sobie z ludźmi, negocjować i komunikować, a także potrafi podejmować decyzje, posiadając systemowe i globalne spojrzenie na sytuację, którą zarządza.
Zawód administratora jest historycznie niedawny i został uregulowany w Brazylii 9 września 1965 r., w dniu, w którym obchodzony jest Dzień Administratora.
Kurs Unimes powstał w 1969 roku, został uznany w 1971 roku i obecnie ma najlepszą regionalną koncepcję w Ogólnopolskim Egzaminie Umiejętności Ucznia – ENADE, prowadzonym przez Ministerstwo Edukacji, zaliczanym do najlepszych kursów w kraju.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z zarządzania (BIM)
- Gdańsk, Polska
Licencjat Zarządzanie i nowe technologie
- Évry-Courcouronnes, Francja
Stopień w administracji i zarządzaniu
- Bormujos, Hiszpania