Amerykański licencjat z komunikacji i mediów
University of New York in Prague (UNYP)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Prague, Czechy
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany, Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
CZK 93 400 / per semester *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Opłaty dla studentów z UE
Wstęp
Stopień komunikacji i mediów został opracowany przez University of New York w Pradze w odpowiedzi na zapotrzebowanie na absolwentów, którzy rozumieją procesy, efekty i konsekwencje komunikacji w erze informacji. Koncentruje się na badaniu i zrozumieniu dynamiki komunikacji w języku, mediach i kulturze, zarówno w ramach teoretycznych, jak i praktycznych.
Program ma na celu pomóc uczniom w stawaniu się wysoko wykwalifikowanymi, wszechstronnymi, niezależnymi myślicielami w zakresie badań, umiejętności informacyjnych, komunikacji i umiejętności interpersonalnych niezbędnych do zaawansowanej kariery zawodowej lub dalszej pracy magisterskiej lub doktorskiej. studia.
Ułatwia się tworzenie kreatywnych powiązań interdyscyplinarnych w celu rozwijania szeroko wykształconych osób, które potrafią twórczo i elastycznie zastosować swoją wiedzę, umiejętności i postawy w szerszych kontekstach kulturowych i społecznych.
5 powodów, dla których warto studiować komunikację w UNYP
- Zanurzysz się w wyjątkowym, wielokulturowym środowisku edukacyjnym, które pielęgnuje krytyczne zrozumienie pojęć i świadomość;
- Rozwiniesz praktyczne umiejętności, które pozwolą ci łatwo przejść do jednego z licznych i stale rozwijających się zawodów związanych z komunikacją;
- Zdobędziesz i rozwiniesz zdolności badawcze w naukach społecznych, przygotowując cię do studiów na poziomie magisterskim.
- Zyskasz tolerancję, zdolności adaptacyjne i elastyczność w naszym interdyscyplinarnym, współpracującym i międzynarodowym środowisku edukacyjnym;
- Rozwiniesz zrozumienie i umiejętności niezbędne, aby stać się liderem zdolnym do dostosowania się, kreatywnym i tolerancyjnym, wnoszącym silny wkład w środowisko społeczne i zawodowe, które cechuje konwergencja i zmiana.
Rekrutacja
Program
Kursy
- Media i społeczeństwo
- Globalna komunikacja
- Zasady Public Relations
- Komunikacja międzykulturowa
- Technologie komunikacyjne
- Prawo i etyka mediów
Przedmioty do wyboru obejmują:
- Mediacja i zarządzanie konfliktami
- Strategie reklamowe
- Antropologia kulturowa
- Kultura wizualna
- Marketing
- Nadzór i społeczeństwo
Galeria
Wynik programu
Stopnie
Stopień ten jest przyznawany przez Uniwersytet Stanowy Nowego Jorku, Empire State College. Studenci mogą również przystąpić do czeskich egzaminów państwowych na zakończenie studiów i otrzymać dyplom UNYP (bakalář - Bc.) akredytowany przez czeskie Ministerstwo Edukacji.
Jest to wyjątkowa zaleta dostępna dla UNYP studentów, którzy mogą ukończyć studia z dwoma różnymi tytułami akademickimi, jednym z USA i jednym z UE, dzięki czemu mają możliwość pracy na całym świecie.
Możliwości związane z karierą
Wartość kariery
Globalne pojawienie się nowych technologii komunikacyjnych, platform i branż stworzyło pilną potrzebę wykwalifikowanych specjalistów, którzy będą pracować w tych obszarach.
Eksplozja możliwości rozwoju kariery w obszarze komunikacji i mediów jest nie tylko ewidentna, ale jest także jedną z niewielu dziedzin postrzeganych jako „odporne na recesję”.
Obszary takie jak Public Relations praktycznie nie odczuły negatywnego wpływu globalnej recesji na zatrudnienie.
Nasi absolwenci komunikacji i mediów wchodzą do profesjonalnego świata i programów magisterskich jako znający się na mediach, kreatywni, myślący lateralnie, rozwiązujący problemy, dla których granice są coraz mniej znaczące.
Naszych absolwentów można znaleźć na studiach magisterskich w Australii, Wielkiej Brytanii, USA, w całej UE i poza nią. Osoby, które zdecydowały się na karierę zawodową, można znaleźć w pracy w reklamie, public relations, marketingu, zarządzaniu zasobami ludzkimi, zarządzaniu wydarzeniami, komunikacji korporacyjnej, planowaniu mediów, redagowaniu tekstów, telekomunikacji, a także w głównych gazetach internetowych i tradycyjnych, telewizji i radiu stacje na całym świecie.