Astronomia

Przeczytaj oficjalny opis

Astronomia

International Accelerator

Astronomia program studiów

Astronomia jest często nazywana najstarszym nauka - pod wieloma względami, jest to również jeden z najmłodszych! Nasze główne firmy nauczyć naukę fizycznego badania gwiazd i systemów gwiezdnych w obserwowalnym wszechświecie, co może bardziej poprawnie nazwać astrofizyki. Ponieważ astronomowie naprawdę nie można eksperymentować na gwiazdy, eksperymentatorzy są nazywane obserwatorów w zamian. Dostarczają one obserwacyjnych szczegóły pozycjach, topników i widm do teoretyków, którzy modelują ewolucję i rozwój obiektów od komet do gwiazd do całych galaktyk.

Naukowcy badający powierzchnie planet są bardziej zwykle w programach geologii, a naukowcy, którzy specjalizują się w badaniach atmosfery i magnetosfery górnych planet i regionach pomiędzy planetami, są na ogół trzymane w grupach fizyki przestrzeni.

Bachelor of Science (BS) w astronomii

Bachelor of Science (BS) stopnia jest przeznaczony przede wszystkim dla studentów, jak wcześniej zawodowy dla tych, którzy zamierzają przejść do programu studiów doktoranckich w Fizyki, Astronomii lub pokrewnej dziedzinie. Nacisk kładzie się na zapewnienie studentowi z silnym fundamencie, konkurencyjnej w nauce matematyki i wymagane, aby przejść do następnego poziomu i przyczyniają się profesjonalnie niezależnych badań i rozwoju w tej dziedzinie. Czy stopień kończy się wraz z osiągnięciem BA lub BS lub służy jako odskocznię do dodatkowego badania, programy te oferują znakomite wykształcenie licencjackie, szkolenia jedne z najlepszych rozwiązują problem i analityków przyszłości! Wszystkie nasze licencjackich kierunków BS i większości studentów licencjackich są zaangażowane w projekty badawcze w trakcie ich tu lat. Wiele zarobić letnie wsparcie stypendium College of Liberal Arts and Sciences, za pośrednictwem grantów badawczych wydziału nadzoru nad ich projektami, lub poprzez dopuszczenie do jednej z wielu letnich REU (Doświadczenia badawcze dla studentów) sponsorowany przez National Science Foundation. Główne firmy również startował z powodzeniem w sposób regularny dla staży letnich w obiektach REU całym kraju.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski
Czas trwania i cena