BA (Hons) Działając
Norwich University of the Arts
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Norwich, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 - 4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
GBP 17 500 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* studenci spoza Wielkiej Brytanii: 15 900 £ | Studenci z Wielkiej Brytanii: 9250 £
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Przegląd
Nasz kurs licencjacki (z wyróżnieniem) stanowi nową okazję do rozwoju jako artysta-performer i pracy w kierunku udanej kariery w filmie, telewizji lub radiu.
Bazując na ugruntowanej wiedzy NUA w zakresie filmu, ruchomego obrazu, dźwięku, animacji i efektów wizualnych, nowy kurs skupi się na obrazie na żywo i nagranym obrazie i głosie.
Rozwój zawodowy
Twój rozwój zawodowy i techniczny jako wykonawcy będzie wspierany przez ekspertów i będziesz mieć dostęp do studiów i przestrzeni prób.
Kamera będzie punktem centralnym do nauki i nauczania, gdy opanujesz techniki wykonywania, otrzymasz informacje zwrotne i przejrzysz swoją pracę z rówieśnikami i profesjonalną kadrą nauczycielską.
Performance, produkcja i emisja w Norwich
Pomożemy Ci rozwinąć kluczowe umiejętności w zakresie autopromocji, budując swoją obecność w Internecie, aby zaprezentować swoje rosnące portfolio pracy.
Umiejętności i umiejętności, które zdobędziesz, otworzą szereg możliwości kariery w zawodzie aktorskim i szeroko pojętej branży, gdzie umiejętności komunikacyjne są bardzo poszukiwane.
Miasto Norwich zapewni doskonałe tło do nauki dzięki bogatej historii występów, produkcji i emisji - z regionalnymi węzłami BBC i ITV, sześcioma teatrami i wieloma niezależnymi firmami produkcyjnymi.
Opłaty i finansowanie
Koszt kursu zależy od Twojego statusu „UK” lub „International”, dlatego ważne jest, aby sprawdzić stan opłaty. Jeśli nie masz pewności, strona internetowa UKCISA pomoże Ci określić, czy kwalifikujesz się do uiszczenia opłaty brytyjskiej (zwanej również opłatą „domową”).
Studenci domowi kwalifikują się do pożyczki na czesne od rządu Wielkiej Brytanii, co oznacza, że nie będziesz musiał uiszczać opłat z góry. Dalsze szczegóły dotyczące pożyczek na czesne znajdują się poniżej. Studenci zagraniczni nie kwalifikują się do pożyczki na czesne od rządu Wielkiej Brytanii.
2020/21 Czesne dla nowych uczestników
- Obywatelstwo brytyjskie: stopień licencjata (studia stacjonarne trzy- i czteroletnie): 9250 GBP
- Międzynarodowe (poza Wielką Brytanią): stopień licencjata (studia stacjonarne trzy- i czteroletnie): 15,900 £
Opłaty pozostaną takie same za każdy rok kursu.
Wsparcie finansowe dla studentów brytyjskich
- Dostępne są pożyczki na czesne i pożyczki na pokrycie kosztów utrzymania, a także bezzwrotne stypendia NUA uwzględniające dochód rodziny.
Opłata za czesne za studia licencjackie
- Pożyczki na czesne są dostępne dla studentów z Wielkiej Brytanii.
- Dostępne na pokrycie pełnego kosztu czesnego
- Nie musisz sam płacić za swój kurs z góry
- Zacznij spłacać tylko wtedy, gdy zarabiasz ponad 25 000 funtów rocznie
Uczenie się i nauczanie
Metody uczenia się i nauczania obejmują wykłady, ćwiczenia indywidualne i grupowe, staże i uczenie się związane z pracą.
NUA kładzie nacisk na uczenie się i odkrywanie poprzez praktykę studyjną i warsztatową, krytyczną refleksję i eksperymentowanie z pomysłami, procesami i materiałami. Inne metody uczenia się i nauczania obejmują wykłady, ćwiczenia indywidualne i grupowe, staże i nauczanie związane z pracą, a także pokazy techniczne, praktykę wystawienniczą i inne prezentacje pracy studentów.
Postępy uczniów ocenia się na wiele sposobów. Wszystkie kursy zawierają jasne informacje na temat pracy wymaganej do oceny i kryteriów, które są stosowane w ocenie. Kursy w znacznym stopniu wykorzystują krytykę grupową, podczas której uczniowie prezentują swoją pracę do dyskusji. Kursy wykorzystują również samoocenę i ocenę rówieśniczą w celu uzupełnienia oceny pracy prowadzących. Studenci mają kontakt z szeroką gamą pracowników, z których wszyscy są zaangażowani we wspieranie nauki. Oprócz personelu akademickiego są to pracownicy warsztatów technicznych, biblioteka i obsługa karier oraz wsparcie dla studentów.
Niezależne uczenie się
Niezależne uczenie się uzupełnia i rozwija nauczanie, które otrzymujesz na kursie. Kluczowe aspekty uczenia się opracowane przez nabycie umiejętności badawczych, generowanie i rozwój pomysłów oraz niezależne badania. Porozumienia o programie zajęć są wykorzystywane przez kursy w celu wspierania niezależnych badań oraz umożliwienia uczniom skupienia się, kierowania i negocjowania ich indywidualnej Pathway w trakcie kursu.
Na poziomie licencjackim coraz większy nacisk kładzie się na samodzielne uczenie się w miarę postępów uczniów w trakcie ich trwania. To pozwala im jak najlepiej wykorzystać zasoby uniwersytetu do wspierania indywidualnego rozwoju twórczego. Niezależne uczenie się może opierać się na projektach lub zadaniach ustalonych przez pracowników lub może być inicjowane samodzielnie. Istnieją znaczne możliwości samodzielnego studiowania zarówno na poziomie licencjackim, jak i podyplomowym.
Schemat PAL
Każdy kurs licencjacki ma system wzajemnej pomocy znany jako Peer Assisted Learning lub PAL. Oznacza to, że uczniowie pierwszego roku mają łatwy dostęp do przeszkolonych uczniów drugiego roku, od ich kursu, od przybycia do końca pierwszego roku. Porady i wsparcie udzielane przez PAL są bezpośrednio istotne dla studentów pierwszego roku i są udzielane przez studentów drugiego lub trzeciego roku, którzy sami mieli podobne doświadczenia. Ta dodatkowa warstwa wsparcia dla studentów pierwszego roku okazała się bardzo skuteczna w ułatwianiu przejścia do szkolnictwa wyższego.
Współpraca
Jednym z najbardziej ekscytujących aspektów nauki w NUA jest możliwość skoncentrowania się na sztuce i dyscyplinie projektowania. Istnieją jednak również cenne możliwości uczenia się na podstawie doświadczeń ze współpracy lub w ramach zespołu ze studentami na innych kursach. Projekty współpracy mogą stanowić część zatwierdzonej treści jednostki kursu, a wyniki współpracy są formalnie oceniane lub mogą być negocjowane w ramach umowy o programie zajęć. Główną zaletą współpracy w ten sposób jest to, że odzwierciedla ona realia praktyki zawodowej w branżach kreatywnych, a tym samym poprawia zrozumienie przez studentów kontekstu zawodowego dla ich pracy.
Nauka związana z pracą
Wszystkie kursy NUA oferują studentom możliwość odbywania staży w celu wzmocnienia ich rozwoju zawodowego i świadomości. Inne rodzaje uczenia się związane z pracą podkreślane przez kursy obejmują wykłady gościnne lub warsztaty prowadzone przez artystów i projektantów odwiedzających; „żywe” projekty lub prowizje dla klientów zewnętrznych; mentoring przez praktykujących artystów i projektantów oraz projekty symulujące praktyki zawodowe w sektorach kreatywnych. Ponadto zachęca się studentów do wzięcia udziału w regionalnych i krajowych konkursach dla artystów i projektantów, takich jak Starpack Packaging Awards oraz Design & Art Direction Awards, często osiągając znaczący sukces.
Uczniowie podejmują również dobrowolne projekty, na przykład w szkołach, szpitalach i szerszej społeczności. To doświadczenie jest szczególnie cenne dla tych, którzy chcą kontynuować karierę w nauczaniu lub pracy w społeczności. NUA opracowuje mechanizmy, dzięki którym takie działania mogą być akredytowane do pewnego stopnia. Uniwersytet regularnie korzysta z porad branż twórczych i kulturalnych w celu utrzymania waluty swoich kursów i zapewnienia, że doświadczenie edukacyjne będzie odpowiednie dla przyszłego zatrudnienia, pracy na własny rachunek i przejścia na studia podyplomowe.
Strategia uczenia się
Wszystkie te cechy uczenia się, nauczania i oceniania są oparte na Strategii uczenia się NUA, która określa jej główne cele oraz sposoby poprawy uczenia się i nauczania w NUA. Personel akademicki i inny personel zaangażowany w nauczanie i wspieranie uczenia się regularnie identyfikuje i dzieli się dobrymi praktykami z kolegami z uniwersytetu i całego kraju. Każdego roku NUA uznaje wkład wniesiony przez pracowników poprzez Nagrodę Doskonałości Nauczyciela wicekanclerza.
Pracownicy mogą ubiegać się o niewielkie granty na rozwój nowych podejść do uczenia się i nauczania, a także o fundusze na promowanie zastosowania badań i praktyki twórczej w celu informowania i aktualizowania swoich metod nauczania. Uniwersytet jest zaangażowany w środowisko uczenia się, w którym tradycyjne formy uczenia się i nauczania są uzupełniane przez e-learning, i które jest znacznie ulepszone dzięki zasobom cyfrowym dostępnym za pośrednictwem warsztatów i biblioteki.
Program
Rozwój zawodowy
Twój profesjonalny i techniczny rozwój jako wykonawcy będzie wspierany przez ekspertów i będziesz miał dostęp do studiów i przestrzeni prób.
Kamera będzie punktem centralnym uczenia się i nauczania, gdy opanujesz techniki wykonawcze i otrzymasz informacje zwrotne oraz przejrzysz swoją pracę z rówieśnikami i profesjonalną kadrą nauczycielską.
Uczenie się i nauczanie
Metody uczenia się i nauczania obejmują wykłady, indywidualne i grupowe tutoriale, staże i uczenie się związane z pracą.
NUA podkreśla naukę i odkrywanie poprzez praktykę studyjną i warsztatową, krytyczną refleksję i eksperymentowanie z pomysłami, procesami i materiałami. Inne metody uczenia się i nauczania obejmują wykłady, indywidualne i grupowe tutoriale, staże i uczenie się związane z pracą, obok demonstracji technicznych, praktyki wystawienniczej i innych prezentacji pracy studentów.
Postępy uczniów są oceniane na wiele sposobów. Wszystkie kursy dostarczają jasnych informacji na temat pracy wymaganej do oceny i kryteriów, które są stosowane w ocenie. Kursy w znacznym stopniu wykorzystują krytykę grupową, podczas której studenci prezentują swoje prace do dyskusji. Kursy wykorzystują również samoocenę i ocenę koleżeńską jako uzupełnienie oceny pracy przez wykładowców. Uczniowie mają kontakt z szerokim gronem pracowników, z których wszyscy są zaangażowani we wspieranie nauki. Oprócz pracowników akademickich, są to pracownicy warsztatów technicznych, Biblioteki i Careers Service oraz Student Support.
Samodzielna nauka
Niezależna nauka uzupełnia i buduje na nauce, którą otrzymujesz na swoim kursie. Kluczowe aspekty uczenia się rozwijane poprzez nabywanie umiejętności badawczych, generowanie i rozwijanie pomysłów oraz niezależne studia. Porozumienia o programie zajęć są wykorzystywane przez kursy do wspierania niezależnej nauki i umożliwienia studentom skupienia, kierowania i negocjowania ich indywidualnych Pathway poprzez kurs.
Na poziomie licencjackim coraz większy nacisk kładzie się na niezależne uczenie się w miarę postępów studentów w kursie. Umożliwia im to jak najlepsze wykorzystanie zasobów Uniwersytetu w celu wspierania indywidualnego rozwoju twórczego. Samodzielne uczenie się może opierać się na projektach lub zadaniach wyznaczonych przez pracowników, lub też może być realizowane z własnej inicjatywy. Istnieją znaczne możliwości samodzielnego studiowania zarówno na poziomie licencjackim, jak i podyplomowym.
Schemat PAL
Każdy kurs studiów licencjackich posiada system wsparcia rówieśniczego znany jako Peer Assisted Learning lub PAL. Oznacza to, że studenci pierwszego roku mają dostęp do przeszkolonych studentów drugiego roku z ich kursu, od momentu ich przybycia do końca pierwszego roku. Porady i wsparcie udzielane przez PAL-ów dotyczą bezpośrednio studentów pierwszego roku i są przekazywane przez studentów drugiego lub trzeciego roku, którzy sami mieli podobne doświadczenia. Ta dodatkowa warstwa wsparcia dla studentów pierwszego roku okazała się bardzo skuteczna w ułatwianiu przejścia na studia wyższe.
Współpraca
Jednym z najbardziej ekscytujących aspektów studiów w NUA jest możliwość skoncentrowania się studentów na swojej dyscyplinie sztuki i projektowania. Istnieją jednak również cenne możliwości uczenia się z doświadczenia współpracy lub w zespole ze studentami innych kursów. Projekty współpracy mogą stanowić część zatwierdzonej treści jednostki kursowej, przy czym wyniki współpracy są formalnie oceniane, lub mogą być negocjowane jako część porozumienia o programie zajęć. Główną korzyścią płynącą z takiej współpracy jest to, że odzwierciedla ona realia praktyki zawodowej w branżach kreatywnych, a tym samym zwiększa zrozumienie przez studentów profesjonalnego kontekstu ich pracy.
Uczenie się związane z pracą
Wszystkie kursy NUA oferują studentom możliwość podjęcia okresów stażu zawodowego w celu wzmocnienia ich rozwoju zawodowego i świadomości. Inne rodzaje nauki związanej z pracą podkreślane przez kursy obejmują wykłady gościnne lub warsztaty prowadzone przez odwiedzających artystów i projektantów; projekty "na żywo" lub zamówienia dla klientów zewnętrznych; mentoring przez praktykujących artystów i projektantów oraz projekty, które symulują praktykę zawodową w sektorach kreatywnych. Ponadto studenci są zachęcani do udziału w regionalnych i krajowych konkursach dla artystów i projektantów, takich jak Starpack Packaging Awards i Design & Art Direction Awards, często osiągając znaczące sukcesy.
Studenci podejmują również projekty wolontariackie, na przykład w szkołach, szpitalach i szerszej społeczności. To doświadczenie jest szczególnie cenne dla tych, którzy chcą zrobić karierę w nauczaniu lub pracy społecznej. NUA opracowuje mechanizmy, dzięki którym taka działalność może być akredytowana w celu uzyskania stopnia naukowego. Uniwersytet regularnie korzysta z porad branży twórczej i kulturalnej w celu utrzymania aktualności swoich kursów i zapewnienia, że doświadczenie edukacyjne jest istotne dla przyszłego zatrudnienia, pracy freelancera i progresji do studiów podyplomowych.
Strategia uczenia się
Wszystkie te cechy uczenia się, nauczania i oceny są wspierane przez Strategię uczenia się NUA, która określa jej główne cele i sposoby, w jakie uczenie się i nauczanie zostanie ulepszone w NUA. Pracownicy akademiccy i inni pracownicy zaangażowani w nauczanie i wspieranie uczenia się regularnie identyfikują i dzielą się dobrymi praktykami z kolegami w ramach Uniwersytetu i na poziomie krajowym. Każdego roku NUA uznaje wkład pracowników poprzez nagrodę Vice-Chancellor's Teaching Excellence Award.
Pracownicy mogą ubiegać się o małe granty na rozwój nowych podejść do uczenia się i nauczania, a także o fundusze na promowanie stosowania ich badań i praktyki twórczej w celu informowania i aktualizowania ich nauczania. Uniwersytet jest zaangażowany w środowisko uczenia się, w którym tradycyjne formy uczenia się i nauczania są uzupełniane przez e-learning, i które jest znacznie zwiększone przez zasoby cyfrowe dostępne za pośrednictwem Warsztatów i Biblioteki.
Wynik programu
Występy, produkcja i nadawanie w Norwich
Pomożemy Ci rozwinąć istotne umiejętności w zakresie autopromocji, gdy będziesz budować swoją obecność w Internecie, aby pokazać swoje rosnące portfolio prac.
Umiejętności i inscenizacja, którą zdobędziesz, otworzy szereg możliwości kariery w zawodzie aktorskim i szerszym przemyśle, gdzie umiejętności komunikacyjne są bardzo poszukiwane.
Miasto Norwich będzie stanowić idealne tło dla twoich studiów z bogatą historią wydajności, produkcji i nadawania - z regionalnymi węzłami BBC i ITV, sześcioma teatrami i mnóstwem niezależnych firm produkcyjnych.
Stypendia i Finansowanie
O szkole
pytania
Podobne kursy
BA (Hons) Acting
- London, Wielka Brytania
Licencjat z aktorstwa
- Berlin, Niemcy
Bachelor of Arts (z wyróżnieniem) w aktorstwie ekranowym
- Berlin, Niemcy