BA (Hons) Fashion Branding
Cambridge School of Visual & Performing Arts
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Cambridge, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
GBP 15 690 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Strona główna / UE: 9 000 GBP (opłata roczna) / Studenci zagraniczni: 15 690 GBP (2 płatności semestralne)
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Ten współczesny, kreatywny, ale skoncentrowany na karierze program ma na celu rozwój umiejętności, innowacji i wizji niezbędnych w szybko zmieniającym się świecie brandingu i komunikacji w modzie.
szczegóły kursu
- Długość 3 lata (6 terminów)
- Rozpoczęcie kursu we wrześniu
- Progression Fashion PR, stylista, marketing mody, kierownik wydarzenia mody, dyrektor kreatywny, dziennikarz mody, redaktor mody.
- Wsparcie dla nauczycieli Specjalistyczne wsparcie dla nauczycieli jest dostępne 5 dni w tygodniu.
- Dostęp do studia Studenci mają dostęp do naszych studiów przez 7 dni w tygodniu, od 8:00 do 20:30, od poniedziałku do piątku oraz od 9:00 do 17:00 w weekendy.
- Jak ocenia się twoją pracę Zadania i projekty wizualne i pisemne.
- Wykładowcy gościnni Nasz kurs jest wzbogacony o program wykładów i warsztatów różnych kreatywnych profesjonalistów.
Czego oczekiwać
Pierwszy rok
W pierwszym roku zapoznasz się z tym tematem i poznasz własną komunikację wizualną, w tym układy, kierunek sztuki ze stylem, fotografię i kurację treści za pomocą mediów cyfrowych i drukowanych. Poznasz także promocję mody, PR i branding mody w kontekście globalnym i współczesnym.
Rok drugi
W drugim roku będziesz rozwijać swoje umiejętności nabyte w pierwszym roku i przygotować się do specjalizacji ostatniego roku. Może to obejmować zdarzenia wyskakujące, tworzenie lookbooka, działania promocyjne online i wydruki. Poznasz również profesjonalne strategie, takie jak tworzenie materiałów autopromocyjnych i pozycjonowanie swojej osobistej praktyki w świecie mody.
Rok Trzy
W ostatnim roku skoncentrujesz się na swoich własnych obszarach zainteresowań i zorientujesz się w świecie pracy. Specjalizacje w ostatnim roku będą się różnić od tworzenia kampanii cyfrowych i eksperymentalnych, zarządzania wydarzeniami, strategii marki i wprowadzania nowych produktów do produkcji książek o trendach i kolorach, markowych lookbooków, czasopism i innych.
Wymagania wstępne
Wiek
18 lat
Poziom edukacji
Wymagana jest przepustka na UAL Level 3 Foundation Diploma lub Extended Diploma lub równoważne lub pomyślne ukończenie High School (11 rok lub 12 rok, w zależności od kraju) lub 2 x poziomy A odpowiadające 64 punktom UCAS i 1 GCSE lub równoważne w klasie 4 lub C, najlepiej w odpowiednim temacie twórczym.
Poziom angielski dla studentów zagranicznych
IELTS 5.5 (bez elementu poniżej 5,5)
Teczka
Nie wymaga portfela.
Twoja przestrzeń
Każdy z naszych studentów ma własne miejsce do pracy, dostęp do biblioteki w studio oraz do naszego studia fotograficznego i materiałów potrzebnych do wykonania wydruku. Zapewniamy również bezpłatne drukowanie i najnowsze oprogramowanie Adobe.
Jak uczymy
W trakcie tego kursu studenci będą nauczani poprzez specjalistyczne warsztaty, gościnnych wykładowców, regularne zajęcia indywidualne i ćwiczenia grupowe.
Przedmioty nauczane
Fashion PR, stylizacja, branding, marketing mody, zarządzanie wydarzeniami, kreatywne reżyserowanie i dziennikarstwo modowe, film, fotografia
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z zarządzania marką i reklamą
- Vilnius, Litwa
Bachelor Brand Management
- Berlin, Niemcy
Wyróżnienie Bachelor of Brand Design
- Toronto, Kanada