BA (Hons) Zarządzanie przedsiębiorstwem
Czech College
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Prague, Czechy
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 4950 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Oferujemy naszym studentom wyjątkową okazję do przeniesienia swoich kredytów na nasze partnerskie uniwersytety w USA i Wielkiej Brytanii, zapewniając im niezrównaną międzynarodową ekspozycję
Moduły
Prawo biznesowe
Prawo składa się z kilku obszarów, które mogą mieć wpływ na biznes, takich jak prawo konsumenckie i prawo pracy. Ale przedsiębiorstwa są również narażone na takie obszary, jak prawo umów i zewnętrzne relacje z dostawcami, które mają implikacje prawne. Moduł ten bada te obszary i ich wpływ, a pod koniec modułu studenci będą rozumieć obszary, które muszą być monitorowane i zarządzane.
Planowanie biznesowe i wyznaczanie celów
Każda firma potrzebuje planu. Każda firma potrzebuje celów. Firma musi jasno określić, dokąd chce się udać, jakie są jej cele i jak się tam dostać. Ten moduł poprowadzi uczniów przez proces planowania. Kiedy, jak i dlaczego Pod koniec modułu studenci zrozumieją ustalanie celów i będą w stanie ustalić własne cele, a także wiedzieć, jak wplątywać je w biznesplan.
Kultura i organizacja
Kultura organizacji jest często definiowana jako "sposób, w jaki robimy rzeczy w naszej organizacji". Kultura wywodzi się z tła biznesu, klientów, rynku, ale przede wszystkim od ludzi w organizacji. Styl zarządzania i to, jak ludzie reagują na ten styl zarządzania, pomaga kształtować kulturę, a ten moduł bada te obszary. Pod koniec modułu studenci zrozumieją, w jaki sposób kształtuje się kultura i jaki wpływ może ona wywrzeć na organizację.
Klienci i obsługa klienta
Klienci są siłą napędową firmy. Mogą to być klienci zewnętrzni, którzy kupują produkty lub usługi od firmy i mogą to być klienci wewnętrzni, którzy handlują usługami w ramach organizacji. W każdym razie klienci muszą być obsługiwani i wspierani w najlepszy możliwy sposób, aby zapewnić spełnienie ich potrzeb w najbardziej efektywny i wydajny sposób. Moduł ten bada te obszary i pod koniec modułu studenci w pełni zrozumieją znaczenie tego aspektu działalności.
Rozwój umiejętności osobistych
W biznesie i zarządzaniu jest wiele umiejętności, których należy się nauczyć. Są nie tylko wiedzą i zrozumieniem biznesu, ale także wiedzą i zrozumieniem osób, z którymi się spotykasz. Ten moduł omawia niektóre z tych umiejętności, takich jak komunikacja, wpływ, słuchanie. Pod koniec modułu studenci rozpoznają potrzebę rozwijania tych umiejętności i będą świadomi różnych technik dostępnych w celu ich poprawy.
Efektywna komunikacja
Komunikacja jest ważną interakcją międzyludzką. Może ona odbywać się na wiele sposobów, zarówno werbalnie, jak i niewerbalnie, ale musi być zrozumiana, jasna i skuteczna. Moduł ten analizuje różne metody komunikacji i kontekst, w którym mogą być używane, a pod koniec modułu uczniowie dowiedzą się, jak poprawić własne techniki komunikacyjne.
Zarządzanie finansami i kontrola
Przydatnym sposobem nauki jest przeanalizowanie studiów przypadku wokół danego problemu. Istnieje wiele studiów przypadków dostępnych w finansach, które mogą rejestrować, co się wydarzyło i jak różne organizacje zareagowały na różne problemy dotyczące płynności, płynności i zadłużenia bilansowego. Ten moduł analizuje niektóre z tych przypadków i ilustruje najlepsze praktyki w rozwiązywaniu problemów finansowych. Pod koniec modułu studenci zrozumieją niektóre z podstawowych podejść do problemów finansowych.
Podstawy rachunkowości
Prowadzenie dokładnych i aktualnych rejestrów finansowych jest absolutnie niezbędne dla firmy. Jest to nie tylko wymóg prawny, ale jest to informacja, której menedżer nie może obyć się bez planowania i podejmowania decyzji. Moduł ten określa główne obszary, które menedżer musi znać i rozumieć, a pod koniec modułu studenci będą mogli wykorzystać nowe umiejętności finansowe w miejscu pracy.
Zarządzanie etycznie
Czym dokładnie są etyka biznesowa i dlaczego są ważne? Czy można być nieetycznym i odnoszącym sukcesy, czy też można osiągnąć sukces i etyczne podejście? Moduł ten bada te obszary i analizuje, w jaki sposób firma może zrównoważyć swoją kulturę i rozwijać operacje i systemy, które nie są niekorzystne dla nikogo. Pod koniec modułu studenci będą wystawieni na różne modele do oceny.
Zarządzanie w dzisiejszym świecie
Współcześni menedżerowie muszą radzić sobie w ciągłym napływie i zmianach, dlatego ważne jest zrozumienie podstawowych zasad i tego, w jaki sposób można i trzeba zarządzać tymi stałymi zmianami. Moduł bada stałe, a także zmienne, a pod koniec modułu studenci będą mieli udoskonalony zestaw umiejętności, które mogą pomóc w zrozumieniu procesu zarządzania.
Marketing i planowanie sprzedaży
Sprzedaż produktu końcowego jest tym, na co ostatecznie ocenia się firmę, aw erze nowych ścieżek marketingowych i sprzedażowych ważne jest, aby uczniowie rozumieli znaczenie planu marketingowego i niezbędnych umiejętności sprzedaży, które muszą działać równolegle. Pod koniec tego modułu studenci zrozumieją znaczenie marketingu i nauczyli się technik, które poprawią zarówno umiejętności marketingowe, jak i umiejętności sprzedażowe.
Struktury organizacyjne
Różne organizacje muszą się układać na różne sposoby z różnych powodów. Może zależeć od ich produktu lub rynku, a nawet od kultury, którą chcą rozwijać. Moduł ten analizuje i analizuje różne struktury organizacyjne i ich różne konteksty. Pod koniec modułu studenci zrozumieją, dlaczego organizacje muszą być zorganizowane w określony sposób.
Zarządzanie wydajnością
Zarządzanie wydajnością dotyczy zarządzania personelem. Jak wykonują swoją pracę. Ich skuteczność i skuteczność. Moduł ten analizuje sposoby mierzenia i poprawy wydajności oraz sposób, w jaki menedżer może nadzorować procesy i struktury, które muszą być na miejscu. Pod koniec modułu studenci zrozumieją potrzebę i zastosowanie tych technik, aby poprawić wydajność.
Polityka i biznes
Jednym z wielkich zewnętrznych wpływów na biznes jest polityka. Nakłada się na wiele sposobów poprzez ustawodawstwo, ochronę konsumentów, politykę podatkową i wiele innych lokalnych polityk, takich jak przepisy dotyczące podróżowania i planowania. Moduł ten analizuje różne obszary, które muszą być rozumiane przez firmę, aby umożliwić jej planowanie działań związanych z istniejącymi regulacjami i kontrolami. Pod koniec modułu studenci zrozumieją wpływ polityki na biznes i będą w stanie uwzględnić wpływy w biznesplanie.
Praktyczna analiza rachunkowości
Rachunki firmy mogą powiedzieć tyle o zdrowiu tego biznesu, o tym, jak są rentowne, o tym, jak efektywnie wykorzystują swoje zasoby finansowe i jak są finansowo. Moduł ten zapozna studentów z szeregiem technik analitycznych i obliczeń, które można podjąć, aby ocenić siłę finansową firmy i do końca modułu uczniowie będą mogli korzystać z tych technik.
Umiejętności ilościowe
Menedżerowie często muszą wykonywać podstawowe obliczenia i matematykę dotyczące takich obszarów, jak poziomy sprzedaży, fakty statystyczne lub badania porównawcze. Umiejętności te są często pomijane w zestawie narzędzi menedżerów, ale mimo to są wymagane. Ten moduł obejmuje kilka podstawowych technik ilościowych, a pod koniec modułu studenci zrozumieją potrzebę i wiedzą, jak korzystać z takich umiejętności.
Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi
Zarządzanie zasobami ludzkimi dotyczy ludzi. Jak je wybierasz, jak je rozwijasz, jak je nagradzasz i jak je zachowujesz. Moduł ten bada zarówno prawne aspekty zatrudniania ludzi, jak i interpersonalny aspekt zapewnienia, że organizacja wykorzystuje je najlepiej, jak potrafią.
Środowisko biznesowe
Firma nie działa w izolacji. Są naciski, które działają na nią ze wszystkich stron na wiele sposobów, zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie. Moduł ten bada niektóre z tych obszarów i przygląda się takim sytuacjom jak presja polityczna, presja konsumentów i presja zmian. Pod koniec modułu studenci zrozumieją wpływ tych rzeczy na firmę i będą świadomi potrzeby planowania wokół nich.
Menedżer ds. Przedsiębiorczości
Czym jest przedsiębiorca i czy możesz rozwijać umiejętności? Istnieje wiele definicji i wiele poglądów na temat możliwych do zidentyfikowania umiejętności nieodłącznie związanych z przedsiębiorcą. Moduł ten analizuje niektóre opinie i pomysły dotyczące przedsiębiorczości, a do końca modułu studenci będą mieli szerokie zrozumienie profilu.
Marketing Mix
Klasyczna definicja marketingu mix to "The 4 P's". Produkt, cena, miejsce, promocja. Istnieją różne modele pochodne wynikające z tej klasycznej definicji, a moduł ten zbada obszary marketingu zawierające "mieszankę". Pozwala to na planowanie wokół strategii marketingowej organizacji, a do końca modułu studenci poznają elementy produktu, usługi i operacje, które należy uwzględnić w planie marketingowym.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat w Administracji Biznesowej
- Montreux, Szwajcaria
BBA - Bachelor of Business Administration - Zarządzanie małą firmą
- Zürich, Szwajcaria
- Antwerp, Belgia + 7 jeszcze
Bachelor of Business Administration - Innowacja i zrównoważony rozwój
- Victoria, Kanada