BA (Hons) w VFX: Efekty wizualne i projekt koncepcyjny
Asia Pacific Institute of Information Technology (APIIT)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Kuala Lumpur, Malezja
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 20 380 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Studenci zagraniczni: Rok 1: RM 26,300 (6,840 USD) 250 GBP / Rok 2: RM 27,800 (6 240 USD) 250 GBP / Rok 3: RM 28,100 (7 300 USD) 250 GBP = Razem: 82 200 RM (20 360 USD) 750 GBP
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Przegląd
Nagroda VFX przyznawana jest kandydatom poszukującym kariery w przemyśle filmowym, postprodukcji lub branży gier - choć niektórzy absolwenci mogą się przenieść na stanowiska w ramach wizualizacji architektonicznej, agencji reedyckich / reklamowych lub studiów podyplomowych.
VFX koncentruje się głównie na pomysłach i generowaniu koncepcji filmów lub gier, obejmujących postaci, pojazdy, produkty, odzież, zestawy i środowiska - ostatecznie przenosząc te pomysły do gotowych grafik koncepcyjnych lub modeli 3D. Bardziej niż kiedykolwiek, przemysł filmowy i gier wymaga namacalnych, interesujących wątków / scenariuszy z postaciami, środowiskami i rekwizytami, aby je dopasować. Studenci opracowują pomysły czasami jako koncepcje grafiki 2D, uzupełnione dokładnym modelowaniem cyfrowym 3D, w połączeniu z technikami zielonego ekranu / kompozycji. Metodologia projektowania, tworzenie koncepcji, projektowanie spekulacyjne, umiejętności wizualizacji, rysunek życia, szkic fizyczny i modelowanie faksu zapewniają tradycyjne umiejętności projektowania. Prace projektowe podejmowane są indywidualnie lub w ramach zespołu. Nasi pracownicy mają dobre (i rozszerzające się) powiązania przemysłowe. Tam, gdzie to możliwe, wzywają swoje badania lub pracę komercyjną do informowania i kształtowania programu nauczania, dzięki czemu absolwenci będą bardziej doświadczeni w branży.
Wymagania wstępne
Wejście do Programu odbywa się za pośrednictwem jednej z następujących tras:
Trasa 1: wejście do roku 1
- Pomyślne ukończenie STPM za pomocą 2 pełnych przejść lub ekwiwalentu z minimalną wartością CGPA równą 2,0 i uzupełnieniem SPM lub równoważnym; lub
- Pomyślne ukończenie poziomu A z przynajmniej 2 zaliczeniami i pomyślnym ukończeniem poziomu O lub równoważnego; lub
- Rozpoznana immatrykulacja lub fundacja z CGPA 2.0; lub
- Kwalifikacja, którą APIIT akceptuje jako odpowiednik powyższego.
- I Portfolio
Będziesz musiał stworzyć perspektywiczny projekt rysunkowy "Projektowanie środowiska". Rysunek musi zawierać środowisko na tradycyjnym rynku z ludźmi sprzedającymi i kupującymi na scenie. Rozważ wykorzystanie technik perspektywy do wyrażania swoich pomysłów.
Wszyscy studenci muszą wykazać, że spełnili równoważny poziom IELTS 6.0 albo poprzez formalną ocenę w języku angielskim, albo poprzez sukces w poprzednim badaniu na poziomie "A" lub równoważny w języku angielskim.
Trasa 2: Wejście do roku 2
- Pomyślne ukończenie odpowiedniego dyplomu APIIT, lub
- Pomyślne ukończenie studiów w innej uznanej instytucji z akademickimi kredytami równoważnymi do roku 1 z wyróżnieniem w odpowiednich przedmiotach
Wszyscy kandydaci będą indywidualnie oceniani za pomocą portfolio, wywiadu zawierającego rysunek.
Zarys programu
Tematy, których będziesz doświadczyć, obejmują:
1 rok
- Prezentacja cyfrowa 1 I
- Prezentacja cyfrowa 1 II
- Digital Pipeline 1 I
- Digital Pipeline 1 II
- Kino: analiza filmu
- Wprowadzenie do VFX: efekty wizualne
- Wprowadzenie do VFX: efekty wizualne
- Cyfrowe kompozycje do filmu
- Wprowadzenie do projektowania graficznego
Rok 2
- Future Lifestyles I
- Future Lifestyles II
- Digital Pipeline 2 I
- Digital Pipeline 2 II
- Prezentacja cyfrowa 2 I
- Prezentacja cyfrowa 2 II
- Ustaw projekt I
- Ustaw projekt II
- Kreatywność dla dźwięku
- Kreatywność dla dźwięku
Praktyka
Rok 3
- Negocjowany program studiów Część A
- Negocjowany program studiów część B
- Team Production Project I
- Drużynowy projekt produkcyjny II
- Raport projektu projektowego
- Zaawansowane modelowanie i animacja 3D
Oprócz powyższego, wszyscy studenci są również zobowiązani do pomyślnego ukończenia czterech (4) modułów studiów ogólnych, zgodnie z wymaganiami Malezji, oraz spełnienia wymagań kredytowych dla zajęć pozalekcyjnych.
Prezentacja studencka programów filmowych, VFX i koncepcyjnych w Staffordshire University (UK)
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej szczegółów.
Absolwent zatrudnienia
Dzięki wysokim umiejętnościom, które można zbywalne, absolwenci VFX są przygotowani na to, aby wychodzić poza bezpośrednie zatrudnienie w branży filmowej lub branży gier, na przykład wizualizacje architektoniczne, media internetowe, reklama, media, nauczanie itp.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Bachelor of Arts w dziedzinie sztuki i technologii wizualnych
- Fairfax, Stany Zjednoczone
Graphic Communication BA (Hons)
- Bath, Wielka Brytania
Bachelor of Design
- London, Wielka Brytania