BA (z wyróżnieniem) Produkcja filmowa
University of Lincoln
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Lincoln, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* na poziom, dla studentów zagranicznych | studenci z domu/UE: 9250 GBP na poziom
Odkryj Lincoln, gdziekolwiek jesteś na świecie
Nasze seminaria internetowe, mistrzowskie kursy przedmiotowe, sesje pytań i odpowiedzi oraz panele dyskusyjne studentów to świetny sposób na odkrycie, jak to jest mieszkać i studiować na University of Lincoln .
Wstęp
Poznaj podstawy tworzenia filmów, od narracji po postprodukcję, uzyskując stopień przeznaczony na rozwój nowej generacji innowacyjnych twórców filmowych.
Produkcja filmowa w Lincoln jest prowadzona przez wielokrotnie nagradzanych praktyków z branży i aktywnych naukowców.
Stopień oferuje studentom możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia we wszystkich obszarach procesu produkcji filmowej, pracując ze współczesnymi standardami branżowymi, sprzętem i oprogramowaniem. Studenci mogą ubiegać się o płatne doświadczenie zawodowe u klientów zewnętrznych, aby opracować swoje CV i showreel, a także mogą mieć okazję uczyć się na profesjonalnych planach filmowych z pracownikami działającymi w branży.
Udogodnienia obejmują kamery zgodne ze specyfikacjami branżowymi; soczewki stałoogniskowe; pakiety do edycji wideo z Avid Media Composer, Da Vinci Resolve i Adobe Creative Cloud; pakiety do edycji dźwięku z oprogramowaniem ProTools i Adobe; Pakiety do obrazowania cyfrowego, projektowania i multimediów; teatr dubbingu dźwięku z foley roomem; wysokiej klasy pakiet wykończeniowy do postprodukcji z oprogramowaniem Flame; pokój pisarzy; i biura produkcyjne
Zaangażowanie w karierę w produkcji filmowej jest wysoce zalecaną predyspozycją do tego stopnia.
„Ta informacja była aktualna w momencie publikacji (lipiec 2023 r.)”
Rekrutacja
Program
Jak się uczyć
Możesz skorzystać z nauczania prowadzonych przez aktywnych w branży profesjonalistów, takich jak dr Mikey Murray, scenarzysta i reżyser nagrodzony nagrodą BAFTA, specjalistka ds. filmów opartych na faktach Rachel Scarrott, która wyprodukowała treści dla wszystkich kluczowych naziemnych brytyjskich kanałów telewizyjnych, lub Chris Greybe, specjalista ds. postprodukcji i ilustrator, który pracował dla takich gwiazd jak BBC i Disney.
Pierwszy rok wprowadza studentów w szereg umiejętności, takich jak reżyseria, produkcja, scenarzysta, kinematografia, nagrywanie dźwięku i montaż. Studenci mogą badać tworzenie filmów poprzez różnorodne projekty z różnych gatunków, jednocześnie rozwijając zrozumienie teorii filmowych.
Oczekuje się, że na drugim roku studenci będą głębiej eksplorować obszary twórcze poprzez zaawansowane specjalistyczne warsztaty i szereg projektów filmowych. Różnorodne opcjonalne moduły teoretyczne mają na celu rozwinięcie wśród uczniów krytycznego zrozumienia i analitycznego myślenia w miarę zbliżania się do głównych wyników projektu w ostatnim roku studiów.
Wspólne tworzenie filmów jest kluczową cechą kursu, a studenci pracują w zespołach w ramach programu, aby produkować filmy. W trakcie kursu nacisk kładziony jest na zdolność do zatrudnienia, a stopień ma na celu przygotowanie absolwentów do kariery w branży ekranowej i kreatywnej.
Czas kontaktu z wykładowcami może odbywać się podczas warsztatów, sesji praktycznych, seminariów lub wykładów i może się różnić w zależności od modułu i roku akademickiego.
Sesje instruktażowe i nadzór nad projektem mogą przybierać formę zaangażowania indywidualnego, sesji w małych grupach lub wykładów w całej kohorcie. Niektóre kursy oferują możliwość wzięcia udziału w wizytach zewnętrznych, pracach terenowych lub samodzielnie zdobytych stażach branżowych.
W produkcji filmowej istnieje wysoki poziom pracy grupowej, a studenci będą konsekwentnie zobowiązani do skutecznej komunikacji z rówieśnikami.
Studenci tego programu będą również uczyć się od pracowników akademickich, którzy są zaangażowani w wiodące na świecie lub uznane na arenie międzynarodowej badania.
Pierwszy rok
- Role oparte na współpracy (podstawowe)
- Produkcja dokumentalna (główna)
- Technologie filmowe i umiejętności rzemieślnicze (podstawowe)
- Teoria filmu/kultura filmowa (podstawa)
- Scenariusz i produkcja fabularna (rdzeń)
Drugi rok
- Produkcja filmów dokumentalnych i fabularnych (główna)
- Sztuka i rzemiosło w praktyce filmowej (A) (temat)
- Zaawansowane umiejętności rzemieślnicze — zdjęcia (opcja)†
- Zaawansowane umiejętności rzemieślnicze – reżyseria (opcja)†
- Zaawansowane umiejętności rzemieślnicze — montaż i postprodukcja filmu (opcja)†
- Zaawansowane umiejętności rzemieślnicze — produkcja (opcja)†
- Zaawansowane umiejętności rzemieślnicze – pisanie scenariuszy 2 (opcja)†
- Zaawansowane umiejętności rzemieślnicze – pisanie scenariuszy (opcja)†
- Zaawansowane umiejętności rzemieślnicze: Dźwięk poprodukcyjny (opcja)†
- Postprodukcja audio (opcja)†
- Filmy i telewizja dla dzieci (opcja)†
- Dokument teraz (opcja) †
- Produkcja dokumentalna 2 (A) (opcja)†
- Kina wschodnioazjatyckie (opcja)†
- Produkcja fabularna (B) (opcja)†
- Studia za granicą w zakresie produkcji filmowej (opcja)†
- Musical Hollywood (opcja)†
- Horror w kulturze popularnej (opcja)†
- Umiejscowienie w branży (opcja)†
- Dźwięk lokalizacji (opcja)†
- Realizm w fikcji narracyjnej (opcja)†
- Sztuka i rzemiosło praktyki filmowej (B) (opcja)†
- Sztuka i rzemiosło praktyki filmowej (opcja)†
- Wizualizacja XXI wieku (opcja)†
Trzeci rok
- Projekt ukończenia studiów (podstawowy)
- Projekt dyplomowy i opracowanie pracy magisterskiej (rdzeń)
- Praca pod kierunkiem praktyki (rdzeń)
- Praktyki zawodowe i branże ekranowe (podstawowe)
- Showreel / Portfolio Project (Core)
- Animowane światy (opcja)†
- Science fiction w filmie i telewizji (opcja)†
- Nowe Hollywood 1967 - 1983: od Absolwenta do Gwiezdnych Wojen i nie tylko... (Opcja)†
† Niektóre kursy mogą oferować moduły opcjonalne. Dostępność modułów opcjonalnych może zmieniać się z roku na rok i będzie uzależniona od osiągnięcia minimalnej liczby studentów. Oznacza to, że nie można zagwarantować dostępności określonych modułów opcjonalnych. Na wybór modułu opcjonalnego może mieć także wpływ dostępność personelu.