BA (z wyróżnieniem) w reklamie
Asia Pacific Institute of Information Technology (APIIT)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Kuala Lumpur, Malezja
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 20 380 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Studenci zagraniczni Rok 1: RM 26,300 (6,840 USD) 250 GBP Rok 2: RM 27 800 (6 240 USD) 250 GBP Rok 3: RM 28 100 (7300 USD) 250 GBP Razem: 82 200 RM (20 360 USD) 750 GBP
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Przegląd
Nasze podejście 360 ° do kreatywnego i strategicznego zarządzania reklamą i marką rozwija profesjonalistów z szerokim zestawem umiejętności, zwiększając szanse na zatrudnienie. Nasze kreatywne środowisko pracy odzwierciedla środowisko agencji, tworząc elastyczne strefy robocze i przestrzenie projektowe przy użyciu standardowego oprogramowania branżowego. Nasz dynamiczny, oparty na pomysłach program reklamowy zapewni ci umiejętności i wiedzę, aby rozwinąć karierę w branżach kreatywnych. Niezależnie od tego, czy chcesz pracować w kreatywnym zespole, być copywriterem, planistą konta lub brand managerem, zdobędziesz praktyczne doświadczenie, które jest bardzo atrakcyjne dla przyszłych pracodawców. Zespół programistów ma doświadczenie w branży, a nasi opiekunowie są obecnymi dyrektorami kreatywnymi i praktykami agencji. Umieszczamy kreatywne myślenie i pomysły w centrum naszego 360 ° podejścia do badania reklam za pośrednictwem cyfrowych i tradycyjnych platform reklamowych, eksplorujemy media społecznościowe, marketing wirusowy i reklamy ambient. Branżowe staże i wizyty w agencjach przyczynią się do rozwoju. Dowiesz się, jak tworzyć kampanie reklamowe, badając kluczowe obszary kreatywnego myślenia, strategii i planowania, a także generowania pomysłów, zintegrowanej komunikacji, kierunku artystycznego i copywritingu.
Wymagania wstępne
Trasa 1: wejście do roku 1
- Pomyślne ukończenie STPM za pomocą 2 pełnych przejść lub ekwiwalentu z minimalną wartością CGPA równą 2,0 i uzupełnieniem SPM lub równoważnym; lub
- Pomyślne ukończenie poziomu A z przynajmniej 2 zaliczeniami i pomyślnym ukończeniem poziomu O lub równoważnego; lub
- Rozpoznana Masteryzacja lub fundacja z CGPA 2.0 na poziomie SPM; lub
- Kwalifikacja, którą APIIT akceptuje jako odpowiednik powyższego.
I
Portfel może zawierać:
- Szkice.
- Fotografie modeli.
- Grafika.
- Znajomość obsługi komputera.
- Badania.
- Książki pomysłów itp., Oraz
- Trzy przykłady reklam, które znalazłeś w czasopismach lub gazetach, które lubisz i które są interesujące - zostaną omówione podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Trasa 2: Wejście do roku 2
- Pomyślne ukończenie odpowiedniego dyplomu APIIT, lub
- Pomyślne ukończenie studiów w innej uznanej instytucji z akademickimi kredytami równoważnymi pierwszemu roku uzyskania tytułu z wyróżnieniem w odpowiednich przedmiotach
Wszyscy studenci muszą wykazać, że spełnili równoważny poziom IELTS 6.0 albo poprzez formalną ocenę w języku angielskim, albo poprzez sukces w ramach wcześniejszego badania na poziomie "A" lub równoważny w języku angielskim.
Zarys programu
Tematy, których będziesz doświadczyć, obejmują:
1 rok
- Krótki opis klienta I
- Klient Brief Concept II
- Wprowadzenie do kursu I
- Wprowadzenie do kursu II
- Informowanie mas
- Wprowadzenie do projektowania grafiki
- Podstawy marketingu
- Trendy i myślenie wizualne
- Wprowadzenie do praktyk medialnych
Rok 2
- Reklama i pakowanie
- Implementacja marki I
- Implementacja marki II
- Cyfrowy i Experiential
- Planowanie kont i mediów
- Profesjonalna praktyka
- Copywriting and Creative Direction
- Kreatywna praktyka
- Kreatywność
Praktyka
Rok 3
- Przyszłe myślenie I
- Future Thinking II
- Główny projekt I
- Główny projekt II
- Główny projekt III
- Raport z badań reklamy i zarządzania marką I
- Raport z badań reklamy i zarządzania marką II
- Projektowanie kontraktów terminowych na ABM
Oprócz powyższego, wszyscy studenci są zobowiązani do pomyślnego ukończenia modułów studiów ogólnych, zgodnie z warunkami określonymi przez malezyjską agencję ds. Kwalifikacji, a także spełnienia wymagań kredytowych dla zajęć pozalekcyjnych.
Absolwent zatrudnienia
Dzięki naszemu 360-stopniowemu kreatywnemu i strategicznemu podejściu do reklamy nasi absolwenci są przygotowani do pracy w branży. Na wszystkich poziomach i modułach staramy się zapewnić naszym absolwentom krytyczną świadomość poprzez naukę opartą na dociekaniu, wiedzę przedmiotową i nabywanie umiejętności. Przez trzy lata studiów nasi uczniowie rozwijają swoje zrozumienie poprzez refleksyjną praktykę i rozwiązywanie problemów i są coraz bardziej zachęcani i zdolni do wzięcia odpowiedzialności za własną naukę, zarówno jako jednostki, jak i członkowie zespołu, gdzie zdolność do interakcji z zaufanie, skuteczne komunikowanie się i praca z rówieśnikami i kolegami jest najważniejsza. Pracodawcy cenią sobie umiejętności zawodowe i etykę zawodową zademonstrowaną przez naszych studentów, zwłaszcza możliwości w całym programie w zakresie zaangażowania w agencje w briefach na żywo, stanowiskach dla klientów i stażach, które stanowią podstawę naszych doświadczeń edukacyjnych. Nasi przedsiębiorczy i kreatywni absolwenci to innowacyjni myśliciele, którzy twórczo poszukują rozwiązań opartych na doświadczeniu, umiejętnościach i wiedzy wypracowanej w reklamie i zarządzaniu marką.
O szkole
pytania
Podobne kursy
B.A. Reklama i projektowanie marki
- Berlin, Niemcy
Wyróżnienie Bachelor of Brand Design
- Toronto, Kanada
BA (z wyróżnieniem) Reklama, Public Relations i Branding
- Flic en Flac, Mauritius