BA Design, Fashion Design
VIAMODA
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Warsaw, Polska
Języki
Polski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
7 semesters
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
EUR 3100
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Oct 2024
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Specjalizacja skierowana do przyszłych projektantów, technologów odzieżowych / tekstylnych, a także przyszłych menedżerów produktu zainteresowanych projektowaniem w połączeniu z zarządzaniem produktem - od pomysłu, poprzez szkic z pełną dokumentacją techniczną, aż po produkcję. Podczas procesu kształcenia studenci poznają zasady projektowania i ich samodzielne wdrażanie przy jednoczesnym uzyskiwaniu umiejętności technologicznych, menedżerskich i marketingowych w zakresie innowacji, świadomości trendów w modzie, technologii, trendów dotyczących produktów i wzornictwa. Studenci korzystają z technologii informatycznych i profesjonalnych programów wsparcia CAD podczas studiów.
Komunikacja w modzie
Studia prowadzone są w języku polskim w pełnym i niepełnym wymiarze godzin.
KONCEPCJA EDUKACJI
Projekt
Zajęcia prowadzone przez VIAMODA są dostarczane przez profesjonalny personel akademicki, który koncentruje się na pomaganiu uczniom w rozwijaniu kreatywności, indywidualności i wyobraźni projektanta mody, rozumiejąc granicę sztuki, technologii i biznesu.
Technologia
Podkreślamy zrozumienie ścisłego związku między projektem, technologią i funkcjonalnością produktu. Zapewnić każdemu uczniowi wiedzę na temat najnowszych innowacji w modzie i zmian w: nowych warunkach produkcji, opcjach projektowania (technologie 3D: od skanera do produktu), nowoczesnych materiałach (inżynieria włókiennicza, bionika, tekstronika, nanotechnologia), niekonwencjonalnych strukturach produktów (odzież interaktywna, inteligentna odzież, elektronika do noszenia).
Zarządzanie (biznes)
Pomagamy uczniom rozwijać myślenie przedsiębiorcze, rozumienie kontekstu prac branżowych i struktury rynku, segmentację rynku, umiejętności planowania kariery, zmiany i rozwój rynku oraz mechanizmy ekonomiczne, znajomość marketingu mody i innowacyjnych metod komunikacji i sprzedaży (e-marketing, masowe dostosowywanie itp.).
Ścieżka kariery po ukończeniu tej specjalności:
- Koordynator i menedżer produktu
- Menedżer kolekcji Merchandiser
- Specjalista ds. Rozwoju kolekcji
- Specjalista ds. Rozwoju materiałów i materiałów
- Specjalista ds. Technologii i budownictwa
- Niezależny przedsiębiorca
WYMAGANE DOKUMENTY
- internetowy kwestionariusz danych osobowych i wniosek o przyjęcie,
- oryginał zaświadczenia uprawniającego kandydata do ubiegania się o przyjęcie do instytucji szkolnictwa wyższego wraz z tłumaczeniem, legalizacją w kraju, w którym został wydany lub w ambasadzie, nostryfikacja w razie potrzeby,
- poświadczoną kserokopię paszportu i ważną wizę lub dokument pobytowy,
- certyfikowany dostateczny poziom znajomości języka polskiego,
- 2 fotografie, o wymiarach 35x45mm, z odkrytą głową, na jasnym tle (sygnowane),
- 1 kolorowe zdjęcie w formie elektronicznej (236 x 295 pikseli, 300 dpi, JPG)
- zaświadczenie lekarskie,
- kserokopię ważnego ubezpieczenia,
- autoprezentacja (format pdf, nie przekraczający 50 MB), która opisuje twoje zainteresowania i inspiracje z naciskiem na sztukę, kulturę, komunikację i / lub modę i będzie bardzo pomocna w ocenie predyspozycji i motywacji kandydata,
- dowód wpłaty wstępnej wpłacany bezpośrednio na VIAMODA bankowy Uniwersytetu VIAMODA .
O szkole
pytania
Podobne kursy
BA (Hons) Fashion Design: Menswear
- London, Wielka Brytania
BA (z wyróżnieniem) w modzie
- Academic City, Zjednoczone Emiraty Arabskie
BA (Hons) Fashion Design Technology: Womenswear
- London, Wielka Brytania