BA Historia sztuki i ...
SOAS University of London
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 - 4 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 9250 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* czesne w pełnym wymiarze godzin na rok akademicki: Wielka Brytania / UE 9 250 GBP; Za granicą 18.630 £
Wstęp
Tryb obecności: pełny etat
BA History of Art to niezrównana okazja do studiowania sztuk wizualnych, architektury i kultury materialnej Azji, Afryki i Bliskiego Wschodu. Na pierwszym roku studenci zapoznają się ze sztuką i archeologią różnych regionów. Przechodzą również szkolenie teoretyczne i metodyczne przygotowujące do studiowania sztuki azjatyckiej i afrykańskiej. Na kolejnych latach studenci poszerzają i pogłębiają swoją wiedzę oraz mają szansę specjalizować się w określonych regionach lub tematach. Nacisk kładziony jest na ćwiczenie pamięci wzrokowej uczniów poprzez badanie obrazów. Studenci otrzymują również krytyczne wprowadzenie do branży kreatywnej i kultury.
Wydział Historii Sztuki składa się z czołowych światowych ekspertów w dziedzinie historii sztuki i archeologii Azji i Afryki, których przełomowe badania dostarczają informacji i są oparte na ich nauczaniu. Studenci korzystają z niezrównanej wiedzy i entuzjazmu pracowników. Jako członkowie School of Arts korzystają ze spostrzeżeń naukowców i studentów studiujących muzykę, film i media Azji, Afryki i Bliskiego Wschodu w kontekstach historycznych i współczesnych. Mogą również wybierać spośród kursów prowadzonych na innych wydziałach, korzystając z niezrównanej wiedzy SOAS w zakresie języków, historii, religii i kultur Azji i Afryki.
Dyplom na Wydziale Historii Sztuki zapewnia studentom wiedzę z zakresu historii sztuki i / lub archeologii Azji, Afryki i Bliskiego Wschodu. Nasi absolwenci pracują na stanowiskach związanych ze sztuką, kulturą i dziedzictwem, w tym w galeriach, muzeach, archiwach, konserwacji, wydawnictwach i administracji sztuki. Szeroki wachlarz przenoszalnych umiejętności, które nabywają, umożliwia im tworzenie karier w wielu innych dziedzinach na całym świecie. Wielu absolwentów decyduje się na studia podyplomowe z historii sztuki i archeologii lub dyscypliny pokrewnej.
W programie Combined Honors studiowanie historii sztuki jest połączone z innym przedmiotem. Niektóre programy dwuprzedmiotowe kończą się w ciągu trzech lat, podczas gdy inne trwają cztery lata i obejmują rok za granicą.
Dyplom łączony z wyróżnieniem można łączyć z:
- Arabski, (TV63 BA / AHAA)
- Chiński, (TV13 BA / CHAA)
- Studia Azji Wschodniej
- Historia, (VV13 BA / HisHAA)
- Japoński, (VT32 BA / HAAJ)
- Koreański, (VT34 BA / HAAK)
- Języki i kultury
- Muzyka, (VW33 BA / HAAM)
- Antropologia społeczna, (VL36 BA / HAASA)
4-letni stopień z (obowiązkowym) rokiem za granicą
Zatrudnienie
Dyplom uzyskany na Wydziale Historii Sztuki i Archeologii zapewnia studentom szereg możliwych do wykorzystania umiejętności, które można zastosować w innych rodzajach zawodów. Obejmują one umiejętności badawcze; umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej; świadomość wizualna; oraz specjalistyczną wiedzę przedmiotową z zakresu sztuki azjatyckiej i afrykańskiej. Byli studenci historii sztuki i archeologii podjęli zatrudnienie na różnych stanowiskach zawodowych w biznesie i sektorze publicznym, a także kontynuowali badania w SOAS lub innych instytucjach.
Kariera obejmuje zatrudnienie w muzeach, galeriach, organizacjach konserwatorskich, galeriach handlowych, domach aukcyjnych i dziennikarstwie artystycznym. Inne obszary obejmują przemysł dziedzictwa, specjalistyczne firmy turystyczne, organizacje pozarządowe z programami kulturalnymi, takimi jak UNESCO, UNOP, ICOMOS i Światowy Fundusz Zabytków.
Studiowanie połączonego dyplomu z wyróżnieniem daje uczniom solidne podstawy w innej dyscyplinie lub obszarze tematycznym, co umożliwia im umieszczenie zdobytej wiedzy w ramach stopnia w określonym kontekście regionalnym, kulturowym lub dyscyplinarnym.
Struktura
Czasami dostępność opcjonalnych modułów zmienia się w wyniku zatrudnienia i innych okoliczności. Studenci, którzy zapisali się na takie moduły, zostaną o tym jak najszybciej powiadomieni i otrzymają możliwość wyboru spośród dostępnych alternatyw.
Struktura i zawartość modułów odzwierciedlają wagę nadaną jasności pojęciowej i metodologicznej oraz niezależnym zainteresowaniom studentów. Szczególną wagę przywiązuje się do treningu pamięci wzrokowej studenta poprzez badanie obrazów wizualnych.
Jednym z celów roku wprowadzającego jest zapewnienie podstawy wyboru modułów przez studenta w drugim i trzecim roku. Wybór modułów w trzecim roku zwykle ma na celu rozwój wybranych specjalizacji drugiego roku. Ponadto zachęca się wszystkich studentów trzeciego roku do napisania 10 000 słów eseju Niezależnego Projektu Studyjnego (na wybrany przez nich temat), który liczy się jako 30 punktów.
1 rok
Moduł podstawowy
- Teoria i metoda I
Obowiązkowe moduły
Uczniowie wezmą następujący obowiązkowy moduł
- Wielkie dzieła: sztuka, filmy, literatura, muzyka
i
30 kredytów z poniższej listy modułów „Tematy w sztuce i archeologii…”
- Tematy w sztuce i archeologii Bliskiego i Środkowego Wschodu
- Tematy w sztuce i archeologii Afryki
- Tematy w sztuce i archeologii Azji Południowej i Południowo-Wschodniej
- Tematy w sztuce i archeologii Azji Wschodniej
Drugi temat
Możesz wybrać moduły o wartości 60 punktów z drugiego przedmiotu
Rok 2
Obowiązkowe moduły
Studenci wezmą moduły o wartości 60 punktów z poniższej listy opcji dla roku 2/3 w historii sztuki i archeologii
Drugi temat
Możesz wybrać moduły o wartości 60 punktów z drugiego przedmiotu
Rok 3
Obowiązkowe moduły
- Niezależny projekt badawczy z historii sztuki
i
Studenci wezmą moduły o wartości 30 punktów z poniższej listy opcji dla roku 2/3 w historii sztuki i archeologii
Drugi temat
Możesz wybrać moduły o wartości 60 punktów z drugiego przedmiotu
Lista modułów (w zależności od dostępności)
Opcje w historii sztuki i archeologii dostępne w roku 2 lub 3
- Kultura wizualna wczesno-nowoczesnej Japonii
- Kultura i sztuka we współczesnych Chinach
- Sztuka hinduska w średniowiecznych Indiach
- Muzea i muzeologia
- Sztuka i architektura osmańska (XIV-XVII wiek)
- Kolekcjonowanie i kolekcje
- Sztuki wizualne Afryki i Atlantyku: historia, kreatywność i sprawczość
- Teorie sztuki islamskiej i estetyka
- Sztuka, kultura i utowarowienie: Tematy w globalnym przemyśle twórczym i kulturalnym
- Kluczowe pojęcia w teorii kultury
- Kuratorka Global Arts
- Teoria i metoda II
- Arts of Tibet
Opcje w historii sztuki i archeologii dostępne w roku 3
Ważna uwaga
Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.
Przyjęcia i aplikacje
Aby ubiegać się o licencjat w SOAS (w tym studentów pragnących przenieść się z innego uniwersytetu), musisz złożyć wniosek za pośrednictwem brytyjskiej centralnej organizacji aplikującej na uniwersytety, UCAS. Formularz zgłoszeniowy i szczegółowe informacje o kursach można znaleźć na ich stronie internetowej. UCAS pobiera opłatę wnioskodawcy za rozpatrzenie wniosku.
Możesz ubiegać się o maksymalnie pięć wyborów instytucji szkolnictwa wyższego lub kursu na formularzu UCAS. To, jak wykorzystasz wybór, zależy od ciebie. Innymi słowy, możesz ubiegać się o zrobienie tego samego przedmiotu, na przykład ekonomii, na pięciu różnych uniwersytetach lub pięciu różnych kursach na tej samej uczelni lub na dowolnej kombinacji przedmiotu i instytucji. Nie musisz też zużywać wszystkich pięciu opcji. Niezależnie od tego, co wybierzesz, powinieneś wymienić swoje wybory w kolejności, w jakiej pojawiają się w podręczniku UCAS.
Wymagania wstępne
Dorośli studenci mogą być rozważani na podstawie alternatywnych kwalifikacji i doświadczenia.
- Preferowane przedmioty: Wydział przyjmuje zgłoszenia od dojrzałych kandydatów z odpowiednim doświadczeniem zawodowym. Program nie przewiduje szczególnych podstaw, choć dla osób pragnących specjalizować się w Azji Wschodniej pewna znajomość języków regionu jest dodatkowa.
- Poziomy A: AAB-ABB
IB: 35 (665 w HL)
Alternatywne wymagania wstępne
- BTEC: DDM
- Dostęp do HE: minimum 30 punktów 3 punktów w wyróżnieniu
- Scottish Highers: AAABB
- Scottish Advanced Highers: AAB
- Irish LC: 340 punktów od 5 przedmiotów o wyższym poziomie w klasie C1 lub wyższej
- Advanced Placement: 4 5 5 (dwa semestry - grupa A UCAS) plus US HSGD z GPA 3.0
- Euro Bacc: 80%
- Francuski Bacc: 14/20
- Niemiecki Abitur: 2,0
- Włochy DES: 80/100
- Austria Mat: 2.0
- Polish Mat: Ogółem 75%, w tym 3 przedmioty z rozszerzonym poziomem
Wymagania dotyczące języka angielskiego
Musisz być w stanie wykazać, że Twój angielski jest na wysokim poziomie, aby pomyślnie rozpocząć i ukończyć kurs w SOAS . Pamiętaj, że poważnie podchodzimy do naszych wymagań w języku angielskim, a ich niespełnienie może spowodować odrzucenie Twojego zgłoszenia do SOAS . Nie można negocjować, jeśli twoje wyniki są poniżej naszych wymaganych poziomów, z oczekiwaniem, że ponieważ są „wystarczająco blisko”, zostaną zaakceptowane. Ważne jest, aby odpowiednio zaplanować, z dużym wyprzedzeniem, aby test języka angielskiego przyszedł w odpowiednim czasie i abyś miał czas na jego powtórzenie w razie potrzeby. Nie akceptujemy przyczyn niedogodności lub trudności finansowych z powodu nieprzekazania lub ponownego zdania testu z języka angielskiego.
Studenci zagraniczni
W przypadku studentów z UE i zagranicy, którzy potrzebują wizy, jeśli uzyskano bezwarunkowe wyniki wstępne, akceptujemy kwalifikacje z kilku krajów, a także szereg międzynarodowych kwalifikacji i testów.
Jeśli wymagana jest wiza wjazdowa na poziomie 4, może być potrzebny SELT, taki jak UKVI IELTS. Z tego powodu zalecamy wszystkim studentom wizy 4 poziomu wybranie testu akademickiego UKVI IELTS jako testu pierwszej instancji.
Galeria
Rekrutacja
Program
Struktura
Czasami dostępność modułów opcjonalnych zmienia się w wyniku personelu i innych okoliczności. Studenci, którzy zapisali się na takie moduły, zostaną powiadomieni jak najszybciej i będą mieli możliwość wyboru spośród dostępnych alternatyw.
Struktura i zawartość modułów odzwierciedla wagę przywiązywaną do jasności pojęciowej i metodologicznej oraz niezależnych zainteresowań uczniów. Szczególną wagę przywiązuje się do treningu pamięci wzrokowej uczniów poprzez badanie obrazów wizualnych.
Jednym z celów roku wstępnego jest stworzenie podstaw do wyboru przez studenta modułów na drugim i trzecim roku. Wybór modułów w trzecim roku ma zwykle na celu rozwijanie wybranych specjalizacji drugiego roku. Ponadto wszyscy studenci trzeciego roku są zachęcani do napisania eseju na temat niezależnego projektu badawczego o długości 10 000 słów (na wybrany przez siebie temat), który liczy się jako 30 punktów.
1 rok
Moduł podstawowy
- Teoria i metoda I
Moduły obowiązkowe
Studenci wezmą następujący obowiązkowy moduł
- Wielkie dzieła: sztuka, filmy, literatura, muzyka
oraz
30 punktów z poniższej listy modułów „Tematy w sztuce i archeologii…”
- Tematy w sztuce i archeologii Bliskiego i Środkowego Wschodu
- Tematy w sztuce i archeologii Afryki
- Tematy w sztuce i archeologii Azji Południowej i Południowo-Wschodniej
- Tematy w sztuce i archeologii Azji Wschodniej
Drugi temat
Z drugiego przedmiotu możesz wybrać moduły o wartości 60 punktów
Rok 2
Moduły obowiązkowe
Studenci wezmą moduły o wartości 60 punktów z listy opcji roku 2/3 w historii sztuki i archeologii poniżej
Drugi temat
Z drugiego przedmiotu możesz wybrać moduły o wartości 60 punktów
Rok 3
Moduły obowiązkowe
- Niezależny projekt studiów z historii sztuki
oraz
Studenci wezmą moduły o wartości 30 punktów z listy opcji roku 2/3 w historii sztuki i archeologii poniżej
Drugi temat
Z drugiego przedmiotu możesz wybrać moduły o wartości 60 punktów
Lista modułów (w zależności od dostępności)
Opcje w historii sztuki i archeologii dostępne w roku 2 lub 3
- Kultura wizualna wczesno-nowoczesnej Japonii
- Sztuka i kultura we współczesnych Chinach
- Sztuka hinduska w średniowiecznych Indiach
- Muzea i muzealnictwo
- Sztuka i architektura osmańska (XIV-XVII w.)
- Kolekcjonowanie i kolekcje
- Sztuki wizualne Afryki i świata atlantyckiego: historia, kreatywność i sprawczość
- Teorie i estetyka sztuki islamskiej
- Sztuka, kultura i utowarowienie: tematy w globalnym przemyśle kreatywnym i kulturalnym
- Kluczowe pojęcia w teorii kultury
- Kuratorka sztuki globalnej
- Teoria i metoda II
- Sztuka Tybetu
Opcje w historii sztuki i archeologii dostępne w roku 3
Ważna uwaga
Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.
Możliwości związane z karierą
Zatrudnienie
Dyplom uzyskany na Wydziale Historii Sztuki i Archeologii zapewnia studentom szereg możliwych do wykorzystania umiejętności, które można zastosować w innych rodzajach zawodów. Obejmują one umiejętności badawcze; umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej; świadomość wizualna; oraz specjalistyczną wiedzę przedmiotową z zakresu sztuki azjatyckiej i afrykańskiej. Byli studenci historii sztuki i archeologii podjęli zatrudnienie na różnych stanowiskach zawodowych w biznesie i sektorze publicznym, a także kontynuowali badania w SOAS lub innych instytucjach.
Kariera obejmuje zatrudnienie w muzeach, galeriach, organizacjach konserwatorskich, galeriach handlowych, domach aukcyjnych i dziennikarstwie artystycznym. Inne obszary obejmują przemysł dziedzictwa, specjalistyczne firmy turystyczne, organizacje pozarządowe z programami kulturalnymi, takimi jak UNESCO, UNOP, ICOMOS i Światowy Fundusz Zabytków.
Studiowanie połączonego dyplomu z wyróżnieniem daje uczniom solidne podstawy w innej dyscyplinie lub obszarze tematycznym, co umożliwia im umieszczenie zdobytej wiedzy w ramach stopnia w określonym kontekście regionalnym, kulturowym lub dyscyplinarnym.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.