Cel programu

Celem programu jest zapewnienie studentom kompetencji akademickich, zawodowych i menedżerskich potrzebnych w szerszej branży hotelarsko-turystycznej. Studenci będą narażeni na kreatywne środowisko uczenia się i przedsiębiorczości w celu rozwinięcia silnych atrybutów przywódczych i kultury zawodowej zorientowanej na gościnność. Program stymuluje zasady akademickie poprzez refleksyjne uczenie się i krytyczne myślenie na kursach teoretycznych i zawodowych, a jako inkubator wspiera studentów w stosowaniu multidyscyplinarnych metod zarządzania, rozwiązywania problemów, skutecznego podejmowania decyzji i najlepszych praktyk biznesowych. Wraz ze stażami i doświadczeniem zawodowym program oferuje studentom możliwość profesjonalnego nawiązywania kontaktów w celu rozwoju ich przyszłej kariery. Absolwenci będą oczekiwać zatrudnienia na stanowiskach nadzorczych / kierowniczych i pracy w różnych organizacjach w branży hotelarsko-turystycznej.

Wymagania wstępne

Min. 50% na świadectwo ukończenia szkoły średniej

Cele programu

Po ukończeniu tego stopnia studenci powinni:
  • Zdobądź kompleksową wiedzę na temat zakresu i operacji w branży hotelarskiej i turystycznej;
  • Łączenie doświadczeń i uczenia się w klasie we wdrażaniu koncepcji i teorii zarządzania w różnych kontekstach biznesowych i turystycznych związanych z hotelarstwem;
  • Rozwijanie „umiejętności miękkich” i umiejętności technicznych w zakresie zarządzania;
  • Zdobądź atrybuty pracownika na poziomie nadzorczym oraz zdolności organizacyjne i przywódcze;
  • Położyć podwaliny pod dalszą edukację w zakresie dyscypliny i uczenia się przez całe życie.
Temat Wiedza i zrozumienie:
  • Zrozumieć zróżnicowany charakter i zakres branży hotelarskiej i turystycznej wraz z jej wymiarami społeczno-kulturowymi;
  • Zrozumieć funkcje i docenić złożoną dynamikę operacji, produktów i organizacji związanych z hotelarstwem i turystyką na zglobalizowanym rynku;
  • Uznanie rozwoju przemysłu i jego wpływu na gospodarkę krajową i międzynarodową;
  • Zrozumieć i zastosować teorie, koncepcje i metodologie, które są kluczowe dla warunków i operacji związanych z gościnnością i turystyką;
  • Uznać różnice kulturowe związane z pracą kierowniczą;
  • Wprowadzić systemy zarządzania, które będą spotykane w miejscu pracy i zrozumieć proces jakości usług.
Zdolności intelektualne:
  • Rozwijanie umiejętności ułatwiających postrzeganie i analizę sytuacji biznesowych, które zwiększają kreatywne i nakazowe zdolności radzenia sobie z nimi;
  • Rozpoznawanie, ocena i synteza różnych poglądów akademickich lub oświadczeń na temat różnych kwestii biznesowych lub operacyjnych w zakresie gościnności i turystyki;
  • Uznać cechy i techniki operacji hotelowych, przywództwa, planowania i kontroli oraz zrozumieć systemy zarządzania spotykane w obszarze roboczym;
  • Rozwijanie zawodowych wartości etycznych oraz umiejętności i kompetencji poprzez studia przypadków, wizytujących wykładowców, zadania, warsztaty i staże zawodowe;
  • Wspieraj kulturę zawodową usług zorientowanych na klienta i doskonałości organizacyjnej.
Zbywalne umiejętności:
  • Zastosuj kompetencje zawodowe i umiejętności rozwinięte w programie w sposób przedsiębiorczy, aby zarządzać zróżnicowanym charakterem branży;
  • Zastosuj techniczne aspekty i funkcje operacyjne gościnności i turystyki;
  • Wyjaśnij i zastosuj rzetelne praktyki biznesowe i strategie zarządzania, aby poruszać się po organizacji przez konkurencyjny rynek i zapewnić wzrost organizacyjny oraz zrównoważony rozwój;
  • Wykorzystaj „miękkie umiejętności” kierownicze i zaakceptuj odpowiedzialność za rozliczanie i osiąganie celów organizacyjnych;
  • Wdrożenie procesu zarządzania stosowanego w celu dotrzymywania kroku zmianom i zmianom w dziedzinie gościnności i zarządzania turystyką;
  • Zmień się w refleksyjnego kierownika, aby stale aktualizować potrzebne kompetencje i umiejętności zawodowe oraz zastosować nowe metody uczenia się w zmieniających się sytuacjach.

Perspektywy rozwoju kariery

Absolwenci będą oczekiwać zatrudnienia na stanowiskach nadzorczych / kierowniczych w hotelach, restauracjach, firmach cateringowych, biurach podróży, liniach lotniczych i wielu innych powiązanych firmach.

Referencje studenckie

„Uwielbiam atmosferę w College'u i jest wiele możliwości robienia wszystkiego, co chcesz. Nie mogę się doczekać rozpoczęcia mojej letniej praktyki”.

Radha Shrestha

Nepal, 1 rok

Trwanie

Normalny czas trwania programu wynosi cztery lata (osiem semestrów), podczas których oczekuje się, że student pomyślnie ukończy wymagane kredyty, aby ukończyć studia.

Pathway programu

120611_Skjermbilde2019-09-05kl.09.37.07.png

Wymagania dotyczące gościnności

42 kredytów, 84 ECTS

  • Wprowadzenie do zarządzania hotelarstwem, 3 kredyty, 6 ECTS
  • jedzenie
  • Staż I, 1 punkt, 2 punkty ECTS
  • Zarządzanie kulinarne, 3 kredyty, 6 ECTS
  • Zarządzanie dywizją pokoi, 3 kredyty, 6 ECTS
  • Zarządzanie działalnością restauracji, 3 kredyty, 6 ECTS
  • jedzenie
  • HRM dla branży hotelarskiej, 3 kredyty, 6 ECTS
  • Staż II, 1 punkt, 2 punkty ECTS
  • Spotkania, konferencje
  • Staż III, 1 punkt, 2 punkty ECTS
  • Przychody z tytułu gościnności
  • Projekt na ostatni rok, 3 kredyty, 6 ECTS
  • Zarządzanie jakością usług, 3 kredyty, 6ECTS
  • Innowacja
  • Metody badawcze, 3 kredyty, 6 ECTS
Wymagania turystyczne

18 kredytów, 36 ECTS

  • Wprowadzenie do podróży
  • Marketing dla hotelarstwa
  • Przedsiębiorczość w branży hotelarsko-gastronomicznej
  • Turystyka o szczególnych zainteresowaniach, 3 kredyty, 6 ECTS
  • Zarządzanie destynacjami turystycznymi, 3 kredyty, 6 ECTS
  • Zrównoważony rozwój w branży hotelarsko-gastronomicznej
Gościnność

15 kredytów, 30 ECTS

  • Wino
  • jedzenie
  • Systemy informacji o gościnności, 3 kredyty, 6 ECTS
  • Wiedza, umiejętności
  • Zachowanie konsumentów w branży hotelarskiej
  • Turystyka międzynarodowa, 3 kredyty, 6 ECTS
  • Turystyka kulturalna, 3 kredyty, 6 ECTS
Wymagania biznesowe

21 kredytów, 42 ECTS

  • Wprowadzenie do rachunkowości I (R), 3 kredyty, 6 ECTS
  • Wprowadzenie do rachunkowości II (R), 3 kredyty, 6 ECTS
  • Zachowanie organizacyjne, 3 kredyty, 6 ECTS
  • Polityka rynkowa
  • Prawo gospodarcze, 3 kredyty, 6 ECTS
  • Wprowadzenie do zarządzania, 3 kredyty, 6 ECTS
  • Zarządzanie strategiczne, 3 kredyty, 6 ECTS
Wymagania języka angielskiego

06 Kredyty, 11 ECTS

  • College English, 3 kredyty, 5 ECTS
  • Angielski akademicki, 3 kredyty, 6 ECTS
Komputer

12 kredytów, 16 ECTS

  • Interaktywna komunikacja w branży hotelarskiej, 3 kredyty, 4 ECTS
  • Handel elektroniczny w branży hotelarsko-gastronomicznej
  • Matematyka biznesowa, 3 kredyty, 4 ECTS
  • Aplikacje statystyczne w biznesie, 3 kredyty, 4 ECTS
Ogólne przedmioty do wyboru

12 kredytów, 21 ECTS

  • Francuski dla gościnności I, 3 kredyty, 4 ECTS
  • Francuski dla Hospitality II, 3 kredyty, 4 ECTS
  • Grecki za gościnność I, 3 kredyty, 4 ECTS
  • Grecki dla Hospitality II, 3 kredyty, 4 ECTS
  • Wprowadzenie do historii cypryjskiej, 3 kredyty, 5 ECTS
  • Etyka stosowana, 3 kredyty, 5 ECTS
  • Zrozumienie kulturowe
  • Lub dowolny inny dostępny do wyboru
Program prowadzony przez:
  • Język angielski
Ostatnia aktualizacja Wrzesień 5, 2019
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Paź 2019
Paź 2020
Duration
4 lat
W pełnym wymiarze godzin
Termin
Skontaktuj się ze szkołą
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Paź 2019
Data końcowa
Wrz 2023
Termin nadsyłania zgłoszeń
Skontaktuj się ze szkołą
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
Data początkowa
Paź 2020
Data końcowa
Wrz 2024
Termin nadsyłania zgłoszeń
Skontaktuj się ze szkołą
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.

Paź 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Skontaktuj się ze szkołą
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
Data końcowa
Wrz 2023

Paź 2020

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Skontaktuj się ze szkołą
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
Data końcowa
Wrz 2024