BA Zarządzanie mediami i marketing cyfrowy
Fresenius University of Applied Sciences
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Cologne, Niemcy
Języki
Niemiecki
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
6 - 7 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 795 / per month *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Oct 2024
* miesięcznie
Wstęp
Marketing i media cyfrowe oraz reklama i PR budzą Twoją pasję? Czy interesujesz się komunikacją i zarządzaniem mediami, a także treścią i marketingiem cyfrowym? Następnie wybierz kurs zarządzania mediami i marketingu cyfrowego na Hochschule Fresenius . Przygotuj się na gospodarkę cyfrową z tytułem licencjata i naucz się skutecznie korzystać z mediów.
Branża medialno-komunikacyjna szybko się rozwija: postęp technologiczny i światowe trendy mają trwały wpływ na nasze zachowania komunikacyjne i konsumpcję mediów. W tym środowisku umiejętności komunikacyjne i kreatywne są bardziej pożądane niż kiedykolwiek. Nasz tytuł licencjata z zarządzania mediami i marketingu cyfrowego (BA) idealnie przygotowuje Cię do rozpoczęcia kariery w krajowym i międzynarodowym marketingu, komunikacji i branży medialnej oraz otwiera przed Tobą drzwi do świata firm i agencji.
Galeria
Rekrutacja
Program
Struktura i treść
Dzięki naszemu dyplomowi z zarządzania mediami i marketingu cyfrowego (BA) zdobędziesz wszechstronną wiedzę i strategiczne kompetencje w zakresie mediów i gospodarki cyfrowej, a także ważne know-how ekonomiczne, takie jak podstawy zarządzania biznesem. Ten tytuł licencjata w Hochschule Fresenius oferuje udane połączenie zarządzania biznesem, zarządzania mediami i marketingu cyfrowego.
Dzięki praktycznym jednostkom dydaktycznym i pracy projektowej we współpracy z firmami otrzymasz realny obraz swojej przyszłej kariery w zarządzaniu mediami i komunikacją oraz w zakresie marketingu internetowego na kursie zarządzania mediami. Nauczysz się pewnie radzić sobie ze zmianą modeli biznesowych w kontekście transformacji cyfrowej oraz opracowywać rozwiązania koncepcyjne i strategiczne.
zawartość
Licencjat z zarządzania mediami i marketingu cyfrowego (BA) zapewnia szczegółową wiedzę w takich dziedzinach, jak zarządzanie komunikacją, ekonomia mediów, marketing cyfrowy i psychologia mediów. Transformacja cyfrowa zawsze odgrywa ważną rolę. Na przykład na studiach z zakresu zarządzania mediami i marketingu cyfrowego (licencjackie) będziesz również zajmować się cyfrowymi modelami biznesowymi, planowaniem komunikacji w kanałach cyfrowych, zarządzaniem mediami społecznościowymi i tworzeniem stron internetowych.
Podstawy ekonomiczne
- business Administration
- Zarządzanie międzynarodowe i międzykulturowe
- ekonomika
- prawo gospodarcze
- Nauka o danych i analiza danych
- Metody statystyczne
Zarządzanie mediami i zarządzanie cyfrowe
- Transformacja cyfrowa
- Psychologia mediów i komunikacji
- Gospodarka mediów
- Cyfrowa przedsiębiorczość i innowacje
- Marketing i badania rynku
- Zarządzanie mediami i komunikacją
- Marketing online i biznes online
- Media społecznościowe i content marketing
- ustawa medialna
Kompetencje metodologiczne
- Praca naukowa
- Praktyka medialna (wideo, film i online)
- Cyfrowe zarządzanie produktem
- Zarządzanie projektami i techniki prezentacji
- Ćwicz projekt
fokus
Czy jesteś szczególnie zainteresowany jednym z tych obszarów? Fascynuje Cię marketing online, czy raczej zarządzanie mediami i komunikacją? W czwartym i piątym semestrze każdy z was podejmie specjalizację i specjalizację. Wybierasz pierwszy cel w programie studiów Zarządzanie mediami i marketing cyfrowy (BA). W drugim przypadku możesz również zdecydować się na inne kursy z naszej sieci. Opcjonalnie możesz wybrać trzeci fokus.
Dla kierunku Media Management Bachelor oferujemy następujące specjalizacje:
Produkcja filmowa i wideo
Ruchome obrazy są dziś najważniejszym środkiem komunikacji. Focus wprowadza Cię w podstawy obiecującej produkcji filmowej i wideo. Zdobędziesz szeroką wiedzę z zakresu tworzenia treści, storytellingu i realizacji kinowych (kamera, oświetlenie, reżyseria i postprodukcja). Dowiesz się również, w jaki sposób zarządzanie produkcją ruchomych obrazów dla cyfrowych struktur sprzedaży może odnieść sukces.
Zarządzanie mediami cyfrowymi i społecznościowymi
W ramach koncentracji na zarządzaniu mediami cyfrowymi i społecznościowymi zajmiesz się zadaniami centralnego zarządzania w marketingu cyfrowym. Obejmuje to opracowanie strategii marketingu internetowego i zarządzania mediami społecznościowymi, a także koncepcję projektów transformacji cyfrowej. Następnie wykorzystasz swoją wiedzę teoretyczną w studiach przypadków.
zarządzanie zdarzeniami
Jak projektuje się i wdraża udane wydarzenia? Poświęcasz się temu pytaniu w kontekście zarządzania wydarzeniami. Zajmiesz się strategiami eventowymi, a także planowaniem, realizacją i koncepcją wydarzeń oraz przejdziesz do realizacji operacyjnej na rzeczywistych przykładach z praktyki.
Komunikacja korporacyjna i zarządzanie agencją
W centrum zainteresowania znajduje się proces planowania mediów z naciskiem na firmy i klasyczne zarządzanie agencjami. Nauczysz się opracowywać koncepcje cross-media dla kanałów cyfrowych i analogowych oraz zajmować się modelami i metodami badania efektów komunikacji.
Semestr za granicą
Międzynarodowość odgrywa szczególnie ważną rolę w gospodarce cyfrowej. Wesprzyj swoje studia z zakresu zarządzania mediami i marketingu cyfrowego kursami językowymi lub pobytem za granicą. Podczas kursu zarządzania mediami i marketingu cyfrowego na Hochschule Fresenius masz możliwość zaliczenia zintegrowanego semestru za granicą. To może zabrać Cię do Nowego Jorku lub Szanghaju na 4 lub 5 semestrze. Najlepsze w tym jest to, że nie tracisz czasu, ponieważ semestr za granicą jest włączony do regularnego toku studiów licencjackich z zarządzania mediami i marketingu cyfrowego. Hochschule Fresenius retrospektywnie przyzna Ci wszystkie punkty kredytowe, które zdobyłeś za granicą.
Sydney - University of Technology Sydney (UTS)
Poważny
Międzynarodowa psychologia organizacji i doradztwo
Nowy Jork - Berkeley College & Pace University
Główne kierunki studiów
- Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi
- Międzynarodowe zarządzanie marketingowe
- Międzynarodowe finanse i rachunkowość
Szanghaj - Uniwersytet w Szanghaju
Główne kierunki studiów
- Zarządzanie międzynarodowe
- Psychologia konsumenta, rynku i mediów
Możliwości związane z karierą
perspektywy kariery
Rynek mediów i biznes cyfrowy stale się rozwijają. Dzięki technologiom cyfrowym pojawiają się nowe profile kwalifikacji i wymagania dla ekspertów w branży. Know-how, zwłaszcza w zakresie marketingu internetowego i mediów społecznościowych, a także umiejętności strategiczne są poszukiwane – nie tylko w tradycyjnych firmach medialnych. Skuteczne zarządzanie mediami, komunikacją i digitalem to obecnie jedno z podstawowych zadań i wyzwań we wszystkich firmach.
W związku z tym absolwenci kierunku zarządzania mediami mają wiele ekscytujących perspektyw pracy, na przykład w następujących działach firmy i agencjach:
- Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
- Zarządzanie mediami społecznościowymi
- Agencje komunikacji, PR i reklamy
- Wewnętrzna produkcja wideo i zarządzanie ruchomym obrazem
- Marketing / marketing cyfrowy
- Konsultacja Biznesowa
- Gospodarka internetowa i cyfrowa
- Zarządzanie kongresami i wydarzeniami
- niezależność