Przeczytaj oficjalny opis

BCOM Zarządzania Marketingowego

Z BCOM w Marketing Management można zrobić karierę w reklamie, Brand Management, Customer Relationship Management, Marketing Manager, badania marketingowe, obsługa klienta, Marketing Consulting, planowanie mediów, Sales Manager.

Warunki przyjęcia na studia

  • Minimalne APS: 26
  • Angielski: 4 (50% +)
  • Matematyka: 4 (50% +)
  • Literacy matematyczna: Nie została przyjęta

Spotkanie minimalnych wymagań Wydziału dotyczący konkretnego programu niekoniecznie gwarantuje wstęp do tego programu, które mogą być zastosowane szczególne kryteria selekcji i ze względu na ograniczoną przestrzeń.

BCOM wyróżnieniem w Marketing Management

Student powinien rozwijać kompetencje nanoszonych w masteringu, analizy, interpretacji i stosowania zasad zarządzania marketingowego w ramach przygotowań do kariery w dziedzinie znakowania, jak również stanowić podstawę do dalszego uczenia się. Studenci muszą być zdolne do refleksji na temat decyzji menedżerskich i aplikacji w celu oceny ich wpływu na całościowym kontekście zarządzania w praktyce. Kwalifikacja umożliwia studentom wejść na polu marketingu w średnich stanowiskach kierowniczych, takich jak brand managerów, badaczy rynku, client- i kont menedżerów, doradców, naukowców, a także konsultantów marketingowych.

Warunki przyjęcia na studia

Dostęp zostaną dostarczone do studentów w posiadaniu BCOM kwalifikacji na KRK Poziom 7 generujący 360 kredytów z Zarządzania Marketingowego i zarządzania przedsiębiorstwem, jak kierunkach. Student musi osiągnęli co najmniej 60% jego / jej głównych firm w KRK Poziom 7. Studenci, którzy mają BCOM kwalifikacje, ale którzy nie mają 32 punktów w Marketing Management w KRK Poziom 7, musi najpierw ukończyć poziom 7 modułów licencjackich w Marketing Management i przekazać go z ostateczną oceną co najmniej 65%.

Student, który uzyskał licencjat (Marketing Communication) stopień z Zarządzania Marketingowego i Komunikacji Marketingowej jako główny musi wykonać następujące moduły, zanim będą mogły zostać przyjęte w programie wyróżnieniem: Ekonomia 1A, 1B, księgowe A, B, Analytical Techniques A, B , Business Management 2A, 2B i Business Management 3A, 3B.

Czas trwania programu

Full-time: 1 rok (Studenci zapisać się na co najmniej czterech modułów teoretycznych w semestrze rocznie) / niepełnym wymiarze godzin: 2 lata (studentów zaocznych zapisać się na dwóch modułów teoretycznych w semestrze)

Dane kontaktowe

Nazwa: Pani mi Lubbe / Tel: +27 (0) 11 559 2911 / E-mail: isoldel@uj.ac.za

Program prowadzony przez:
Język angielski

Zobacz 135 więcej kursów w University of Johannesburg »

Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Luty 2020
Duration
1 - 3 lat
Zaoczne
W pełnym wymiarze godzin
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Luty 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń

Luty 2020