BSC (HONS) CZYLI DYPLOM W MARKETINGU TURYSTYCZNYM
Oman Tourism College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Muscat, Oman
Języki
Awestyjski, Język angielski
Forma badania
Poproś o informacje
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Aby być widocznym na arenie międzynarodowej i regionalnej, destynacje turystyczne w Omanie muszą konkurować na arenie międzynarodowej i zapewnić, że spełniają obecne i przyszłe potrzeby turystów. Wymaga to większego nacisku na orientację na klienta oraz wyrafinowanych praktyk marketingowych i zarządzania. Marketing turystyczny różni się od marketingu większości innych produktów, ponieważ to, co jest sprzedawane, jest doświadczeniem.
Licencjat (z wyróżnieniem) w marketingu turystycznym zapewnia zatem podejście interdyscyplinarne, aby rozwijać specjalistów w sektorze turystycznym, którzy mają głębokie zrozumienie kluczowej roli marketingu we wspieraniu rozwoju biznesu.
Absolwenci programu będą potrafili planować i integrować marketing turystyczny w sposób systematyczny i całościowy, zarówno dla organizacji prywatnych, jak i państwowych na poziomie lokalnym, krajowym, regionalnym i międzynarodowym w celu zaspokojenia potrzeb możliwych do zidentyfikowania grup konsumentów. Program nauczania integruje naukę o turystyce, ukierunkowanie marketingowe i rozwój indywidualnego ucznia.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Zarządzanie turystyką zdrowotną BSC
- Budapest, Węgry
Program studiów licencjackich (z wyróżnieniem) w zakresie zarządzania hotelarstwem i turystyką
- Kowloon, Hongkong
Bachelor in Tourism and Hotel Management
- Baku, Azerbejdżan