BSc (Hons) Games Development
Norwich University of the Arts
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Norwich, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 - 4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
GBP 17 500 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* studenci spoza UE 15 000 £ | Studenci z Wielkiej Brytanii / UE: 9250 £
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Przegląd
Będziesz opanował mechanikę zabawy, niezależnie od tego, czy budujesz swoją wiedzę techniczną w 3D, czy też w formie sztucznej inteligencji. Dzięki warsztatom umiejętności, demonstracjom technicznym, briefom na żywo i profesjonalnej praktyce z siecią cyfrowych kreatywnych firm, które pomogły w ukształtowaniu kursu, zobaczysz, co trzeba zrobić, aby stworzyć inżynierię oprogramowania, która zachwyca, podnieca i stawia przed użytkownikiem wyzwania.
Twoje umiejętności rozwoju gier
Nasz kurs tworzenia gier licencjackich pozwala skupić się na obszarach, które Cię interesują, zawodowo i osobiście. Będziesz narażony na wiele standardowych platform i technologii, aby zrozumieć ich różnice i jak najlepiej je wdrożyć.Stosując informatykę, nowe technologie, doświadczenie użytkownika i projekt interakcji do tworzenia nowych gier, będziesz tworzyć gry dla różnych odbiorców, na podstawie dowodów zebranych podczas badań, obserwacji i praktycznych eksperymentów.Będziesz ewoluował, jak myślisz, podejmujesz decyzje i opracowujesz pomysły, by ostatecznie kodować gry, które zapewniają użytkownikom wyjątkowe wrażenia.
Twoja przyszłość rozwoju gier
Oprócz zdobywania i rozwijania kreatywnych narzędzi, które pozwolą Ci tworzyć unikalne i innowacyjne gry, ten stopień pokaże Ci także, jak osiągnąć sukces komercyjny.Dostaniesz gruntowne uzasadnienie dla gier, ucząc się rozwijać, dystrybuować i licencjonować produkty gier jako niezależny producent.
Typowe ścieżki kariery obejmują:
- Projektant gier
- Programista gier
- DevOps Engineer
- Twórca gier
- Programista UI
- Projektant produktu
- Projektant stron internetowych
- Software Researcher
- Inżynier
- Programista
- Programista AI
Zawartość kursu
1 rok
- Wspólny pierwszy rok z innymi ścieżkami BSc Interaction Design i User Experience Design, ciesząc się szerszym spostrzeżeniem zdobytym dzięki interdyscyplinarnej nauce, przy jednoczesnym utrzymaniu koncentracji na rozwijaniu podstawowych umiejętności związanych z rozwojem gier x
- Badaj i rozwijaj aspekty projektowania interfejsu gry poprzez zastosowanie cyfrowych projektów i frameworków
- Poznaj podstawowe umiejętności związane z inżynierią oprogramowania dla gier i buduj podstawową kompetencję techniczną
- Podejmuj projekty tworzenia gier internetowych, stosując standardowe praktyki i ramy branżowe, włączając odpowiednie języki kodowania i biblioteki
- Opracuj techniki gromadzenia i analizy danych dotyczących interakcji użytkownika oraz poznaj standardowe w branży metody badawcze
- Opracuj prototypy, umiejętności testowania użytkowników i poznaj rolę kognitywistyki w projektowaniu gier
- Zwiększ świadomość cyklu życia projektu cyfrowego, kluczowych kamieni milowych i procesów, projektując i rozwijając w pełni funkcjonalny internetowy projekt gry
Rok 2
- Uzyskaj głębsze zrozumienie rozwoju gier stosowanych dzięki projektowaniu i tworzeniu gry 3D dla konkretnej platformy i odbiorców
- Przejdź od gier opartych wyłącznie na przeglądarce do pracy w standardowym zintegrowanym środowisku programistycznym (IDE), aby opracować bardziej zaawansowane techniki programowania
- Zbadaj zasady fizyki i matematyki, które stanowią podstawę symulowania rzeczywistych środowisk
- Odkryj wykorzystanie sieci do tworzenia gier dla wielu graczy
- Zbadaj użycie algorytmów odnajdywania ścieżek i sztucznej inteligencji w grach
- Zidentyfikować i rozwinąć specjalność techniczną i obszar zainteresowania
- Pogłęb swoje doświadczenie w zarządzaniu projektami za pomocą narzędzi cyfrowych do opracowywania i śledzenia postępów, dostaw i wyników
- Rozwijanie wiedzy na temat zagadnień dotyczących praktyki zawodowej, takich jak bezpieczeństwo i higiena pracy, struktury finansowania, kuracje / pokazy, przedsiębiorczość i przedsiębiorczość
- Konsoliduj i rozwijaj procesy testowania gier
Rok 3
- Rozwijaj zaawansowane umiejętności techniczne i wykazuj się biegłością w wybranej specjalizacji
- Podejmuj pracę z nietradycyjną technologią interfejsu, aby dostarczyć graczowi doświadczenia, np. Korzystając z rzeczywistości rozszerzonej, wirtualnej rzeczywistości lub wykrywania ruchu
- Proponuj pomysły profesjonalistom z branży
- Uświadomienie, jak publikować, licencjonować i monetyzować gry
- Ulepsz i zastosuj zaawansowane umiejętności badawcze w celu ukończenia końcowego projektu, który wykaże się kunsztem i opanowaniem technik tworzenia gier, gdy wejdziesz do branży
Wymagania wstępne
Typowe oferty w Wielkiej Brytanii
Poziomy A / AS - GCE
3 kwalifikacje na poziomie A w klasach BBB, z których co najmniej jedna musi być przedmiotem naukowo-technicznym (np. Matematyka, fizyka, informatyka). W przypadku, gdy kandydaci nie podejmują 3 poziomów A, NUA rozważy kombinacje poziomu A / poziomu AS i innych kwalifikacji poziomu 3.
BTEC Extended Diploma (QCF lub RQF)
Wyróżnienie, zasługa, zasługi w nauce / technice (np. Matematyka, fizyka, informatyka)
Dyplom BTEC (QCF lub RQF)
Wyróżnienie *, Wyróżnienie w przedmiocie naukowym / technicznym (np. Matematyka, fizyka, informatyka)
UAL Extended Diploma
Ogólna zasługa w temacie naukowo-technicznym (np. Matematyka, fizyka, informatyka)
Dostęp do dyplomu ukończenia studiów wyższych (sztuka i design)
Zaliczenie przedmiotu naukowo-technicznego (np. Matematyka, fizyka, informatyka)
Międzynarodowy dyplom matury
Co najmniej 32 punkty
NUA wita kandydatów w każdym wieku z różnych środowisk. Twoje zgłoszenie zostanie ocenione przede wszystkim za pomocą wywiadu i oceny portfela, więc nawet jeśli nie masz formalnych kwalifikacji lub nie spełniasz naszych typowych ofert, nadal możesz złożyć wniosek.
Jeśli uczysz się w momencie złożenia podania, a rozmowa zakończy się sukcesem, prawdopodobnie otrzymasz ofertę warunkową.
Jeśli kwalifikacje, których się uczysz, nie są pokazywane, nie martw się, ponieważ jesteśmy w stanie zaakceptować inne kwalifikacje wstępne, a także kombinacje różnych kwalifikacji. Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z naszym zespołem rekrutacji studentów.
Aplikacje międzynarodowe
Akceptujemy kwalifikacje z całego świata, aby znaleźć nasze wymagania wejścia z konkretnego kraju, sprawdź nasze dedykowane strony międzynarodowe.
Większość międzynarodowych studentów musi posiadać kwalifikacje w języku angielskim. Kandydaci muszą posiadać minimalny wynik egzaminu IELTS o wartości co najmniej 6,0 zatwierdzony przez UKVI, z minimum 5,5 w każdej sekcji. Akceptowane są równoważne kwalifikacje w języku angielskim, takie jak sylabus A lub B / literatura angielska IB (klasa 4).
Możesz wysłać wiadomość e-mail do nas na adres [email protected], jeśli chcesz omówić swoją aplikację indywidualnie.
Rekrutacja
Program
Treść kursu
Rok 1
- Pursue wspólny pierwszy rok z kolegami BSc tras Interaction Design i User Experience Design, ciesząc się szerszym wglądem uzyskanym z interdyscyplinarnego uczenia się przy jednoczesnym zachowaniu ostrej koncentracji na rozwijaniu podstawowych umiejętności Games Development x
- Badanie i rozwijanie aspektów projektowania interfejsu gry poprzez zastosowanie zasad i ram projektowania cyfrowego.
- Poznaj podstawowe umiejętności związane z inżynierią oprogramowania dla gier i zbuduj podstawowe kompetencje techniczne
- Podejmowanie projektów tworzenia gier internetowych przy użyciu standardowych praktyk i frameworków, z wykorzystaniem odpowiednich języków kodowania i bibliotek.
- Rozwijaj techniki zbierania i analizy danych dotyczących interakcji z użytkownikami i poznawaj standardowe dla branży metody badawcze
- Rozwijaj prototypowanie, umiejętności testowania przez użytkowników i zdobądź zrozumienie roli nauk kognitywnych w projektowaniu gier.
- Rozwijać świadomość cyklu życia projektu cyfrowego, kluczowych kamieni milowych i procesów poprzez projektowanie i rozwijanie w pełni funkcjonalnego projektu gry internetowej
Rok 2
- Zdobądź głębsze zrozumienie rozwoju gier stosowanych poprzez projektowanie i rozwój gry 3D dla konkretnej platformy i publiczności
- Przejście od gier opartych wyłącznie na przeglądarce do pracy w standardowym zintegrowanym środowisku programistycznym (IDE) w celu opracowania bardziej zaawansowanych technik programowania
- Zbadaj zasady fizyki i matematyki, które leżą u podstaw gier symulujących środowiska rzeczywiste
- Poznaj wykorzystanie sieci do tworzenia gier wieloosobowych
- Zbadaj zastosowanie algorytmów pathfinding i sztucznej inteligencji w grach
- Określenie i rozwój specjalizacji technicznej i obszaru zainteresowań
- Pogłębić swoje doświadczenie w zarządzaniu projektami przy użyciu cyfrowych narzędzi do opracowywania i śledzenia postępów, dostaw i wyników
- Rozwijać świadomość zagadnień dotyczących praktyki zawodowej, takich jak zdrowie i bezpieczeństwo, struktury finansowania, kuratorstwo/ekspozycja, przedsiębiorczość
- Konsolidacja i rozwój procesów testowania gier
Rok 3
- Rozwinąć zaawansowane umiejętności techniczne i wykazać się biegłością w wybranej specjalizacji
- Podejmowanie prac z wykorzystaniem nietradycyjnych technologii interfejsu w celu dostarczenia graczowi wrażeń, np. z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości, rzeczywistości wirtualnej lub czujników ruchu
- Przedstawianie pomysłów profesjonalistom z branży
- Rozwijanie wiedzy na temat publikowania, licencjonowania i zarabiania na grach
- Dopracuj i zastosuj zaawansowane umiejętności badawcze w celu ukończenia końcowego projektu, który zademonstruje kunszt i opanowanie technik tworzenia gier, gdy wejdziesz do branży.
Wynik programu
Twoje umiejętności tworzenia gier
Nasz licencjacki kurs tworzenia gier pozwala skupić się na obszarach, które Cię interesują, zawodowo i osobiście. Będziesz narażony na różne standardowe platformy i technologie branżowe, aby zrozumieć ich różnice i jak najlepiej je wdrożyć. Stosując informatykę, nowe technologie, doświadczenie użytkownika i projektowanie interakcji do tworzenia nowych gier, będziesz tworzyć gry dla różnych odbiorców, w oparciu o dowody zebrane poprzez badania, obserwację i praktyczne eksperymenty. Będziesz ewoluować, jak myśleć, podejmować decyzje i rozwijać pomysły, aby ostatecznie kodować gry, które dają użytkownikom wyjątkowe doświadczenie.
Galeria
Możliwości związane z karierą
Twoja przyszłość w dziedzinie tworzenia gier
Oprócz nabywania i rozwijania kreatywnych narzędzi, które pozwolą Ci rozwijać unikalne i innowacyjne gry, ten stopień pokaże Ci również, jak sprawić, by odniosły sukces komercyjny.Otrzymasz gruntowne podstawy w biznesie gier, ucząc się, jak rozwijać, dystrybuować i licencjonować produkty gier jako niezależny producent.
Typowe ścieżki kariery obejmują:
- Projektant gier
- Programista gier
- Inżynier DevOps
- Programista gier
- Programista UI
- Projektant produktu
- Projektant stron internetowych
- Badacz oprogramowania
- Inżynier
- Programista oprogramowania
- Programista AI
O szkole
pytania
Podobne kursy
Bachelor of Science in Development Game
- Cospicua, Malta
Licencjat z inżynierii oprogramowania
- Potsdam, Niemcy
- Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Licencjat z technologii informatycznych – inżynierii oprogramowania i informatyki biznesowej
- Venlo, Niderlandy