BSc (Hons) w filmie cyfrowym i animacji 3D
Asia Pacific Institute of Information Technology (APIIT)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Kuala Lumpur, Malezja
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 20 380 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Studenci zagraniczni: Rok 1: RM 26,300 (6,840 USD) 250 GBP / Rok 2: RM 27,800 (6 240 USD) 250 GBP / Rok 3: RM 28,100 (7 300 USD) 250 GBP = Razem: 82 200 RM (20 360 USD) 750 GBP
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Przegląd
Ta nagroda zapewni ci umiejętności potrzebne do pracy w filmie, telewizji i nowych mediach. Specjalizując się w standardach branżowych, od cyfrowej edycji filmów i wideo po umiejętności animacji wymagane do tworzenia standardowej emisji telewizyjnej i efektów, zyskujesz także umiejętności poprodukcyjne, których potrzebują wszyscy profesjonaliści zajmujący się postprodukcją. Program ten łączy badania nad cyfrową produkcją wideo i postprodukcją w wielu różnych dziedzinach, takich jak film, wideo, telewizja, animacja, projektowanie i obrazowanie cyfrowe. Nauczysz się korzystać ze standardowego oprogramowania, w tym Final Cut Pro Studio i Adobe Creative Suite. Wszystkie umiejętności poprodukcyjne są poparte wiedzą o filmach, które wszyscy redaktorzy i postproducenci potrzebują. Rok 1 obejmuje wszystkie podstawowe umiejętności poprodukcyjne, w tym grafikę oraz podstawy produkcji i edycji filmów, z opcjami obejmującymi nagrywanie dźwięku i CGI. W latach 2 i 3 będziesz uczył się montażu, animacji i produkcji wideo w wysokiej rozdzielczości. Umiejętności te zostaną połączone z klasyfikacją kolorów dla filmu i telewizji, kompozycją (zielony ekran) i dopasowaniem poruszających się obiektów w scenach animowanych i wideo. Będzie to połączone z możliwością studiowania innych tematów związanych z filmem, kinematografii, produkcji audio, miksowania i projektowania oraz produkcji teledysków. Połączenie nabytych umiejętności daje absolwentom przewagę w branży filmowej, telewizyjnej i medialnej.
Wymagania wstępne
Trasa 1: wejście do roku 1
- Pomyślne ukończenie STPM za pomocą 2 pełnych przejść lub ekwiwalentu z minimalną wartością CGPA równą 2,0 i uzupełnieniem SPM lub równoważnym; lub,
- Pomyślne ukończenie poziomu A z przynajmniej 2 zaliczeniami i pomyślnym ukończeniem poziomu O lub równoważnego; lub
- Rozpoznana immatrykulacja lub fundacja z CGPA 2.0; lub
- Kwalifikacja, którą APIIT akceptuje jako odpowiednik powyższego.
Wszyscy uczniowie muszą wykazać, że spełnili równoważny poziom IELTS 6.5 albo poprzez formalną ocenę w języku angielskim, albo poprzez sukces w poprzednim badaniu na poziomie "A" lub równoważny w języku angielskim.
Trasa 2: Bezpośrednie wejście do roku 2
- Pomyślne ukończenie odpowiedniego dyplomu APIIT, lub
- Pomyślne ukończenie studiów w innej uznanej instytucji z akademickimi kredytami równoważnymi do roku 1 z wyróżnieniem w odpowiednich przedmiotach
Wszyscy kandydaci będą indywidualnie oceniani za pomocą portfolio, wywiadu zawierającego rysunek
Zarys programu
Tematy, których będziesz doświadczyć, obejmują:
1 rok
- Cyfrowa animacja dla VFX I
- Cyfrowa animacja dla VFX II
- Kompozycje cyfrowe 1 I
- Kompozycje cyfrowe 1 II
- Projekt koncepcyjny postaci I
- Projekt koncepcyjny postaci II
- Wprowadzenie do CGI I
- Wprowadzenie do CGI II
Rok 2
- Modelowanie 3D dla VFX I
- Modelowanie 3D dla VFX II
- Kompozycje cyfrowe 2 I
- Kompozycje cyfrowe 2 II
- Junior VFX Team Project (film cyfrowy) I
- Junior VFX Team Project (film cyfrowy) II
- Projekt koncepcyjny postaci I
- Projekt koncepcyjny postaci II
- Dokumentalna technologia produkcji I
- Dokumentalna technologia produkcji II
Praktyka
Rok 3
- Projekt portfela walutowego I
- Projekt portfela walutowego II
- FX Research Project I
- FX Research Project II
- Olinowanie dla gier i VFX
- Koncepcje dotyczące skryptów dla VFX
- Starszy zespół VFX Project I
- Drużyna Senior VFX Project II
Oprócz powyższego, wszyscy studenci są również zobowiązani do pomyślnego ukończenia czterech (4) modułów studiów ogólnych, zgodnie z wymaganiami Malezji, oraz spełnienia wymagań kredytowych dla zajęć pozalekcyjnych.
Absolwent zatrudnienia
BSc (Hons) w Digital Film i 3D Animation Technology ma na celu stworzenie absolwentów, którzy są refleksyjnymi i krytycznymi uczniami, z globalną perspektywą i którzy są przygotowani do świata pracy. Technologia cyfrowa i technologia animacji 3D, wraz z powiązanymi branżami, jest szybko rozwijającym się sektorem, wraz z rozwojem wysokiej rozdzielczości, dystrybucji cyfrowej, strumieniowej transmisji na wielu platformach, telewizji 3D i nagrywania w trybie półprzewodnikowym. Te rozwijające się technologie nadal stwarzają kreatywne i komercyjne możliwości w branży, która wymaga umiejętności technicznych i wiedzy oraz osób, które są w stanie przyjąć, przemyśleć i ćwiczyć technologie. Perspektywy kariery to wizualizatorzy, dyrektorzy techniczni, animatorzy 3D, matowi malarze i projektanci koncepcji gier, telewizji i przemysłu filmowego.
O szkole
pytania
Podobne kursy
BA (Hons) Animacja
- Hamburg, Niemcy
Digital Animation BA (Hons)
- Bath, Wielka Brytania
Licencjat w animacji w grach
- Berlin, Niemcy
- Munich, Niemcy + 3 jeszcze