BSc (Hons) w grach komputerowych (sztuka i animacja)
Glasgow Caledonian University - The School of Computing, Engineering and Built Environment
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Glasgow, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 - 4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
GBP 1820 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Dom / studenci z UE; 9250 £ studenci RUK; 11 500 £ studentów zagranicznych
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Programy gier komputerowych GCU mają na celu stworzenie absolwentów z odpowiednim połączeniem praktycznych umiejętności i wiedzy technicznej, aby wejść do branży gier komputerowych.
Mamy doskonałe wyposażenie studia, w tym HD Video Production Suite, Art Studio, studio Digital Audio Recording, Game Design Studio z narzędziami 3D Laser Scanning, narzędziami Motion Capture i maszyną Rapid Prototyping. Istnieje laboratorium User Experience, w którym można przetestować i ocenić grę oraz laboratorium Virtual Reality zawierające w pełni funkcjonalny symulator jazdy i inny sprzęt VR, taki jak Oculus Rifts. W klasach 1, 2 i 3 uczniowie we wszystkich programach biorą udział w zintegrowanym projekcie, który jest okazją dla uczniów z różnych dyscyplin do wspólnego grania. Będziesz także cieszyć się wykładami gości przez ekspertów z branży.
Artyści gier komputerowych konceptualizują i konstruują wirtualny świat do gry. Ustanawiają styl i wygląd gry, rozwijają koncepcje, rzeźby, modele, tekstury i animowane środowiska, postacie, pojazdy i przedmioty. Program ten stworzy absolwentów, którzy połączą swoje tradycyjne umiejętności artystyczne z najnowszą kreatywną technologią w sztuce 3D i animacji oraz będą mieli świadomość możliwości technologicznych i ograniczeń platform do gier. Oba programy wprowadzą Cię w nowoczesne praktyki tworzenia treści 3D, pomogą ci zrealizować ścieżkę kariery i zaoferują Ci możliwość specjalizacji.
Twoja kariera
Absolwenci przeszli do pracy w Rockstar, Electronic Arts, Sony i Guerrilla Games.
Co będziesz studiować
1 rok
Podstawy modelowania 3D, wstęp do projektowania gier, rysunek do projektu, wstęp do animacji, projekt zintegrowany 1, fotografia cyfrowa
Rok 2
Projektowanie gier 1, Wprowadzenie do programowania gier, modelowanie 3D i rzeźbienie cyfrowe, wprowadzenie do animacji 3D, interakcja człowiek-komputer, projekt zintegrowany 2.
Rok 3
Zaawansowana animacja postaci, produkcja 3D dla przemysłu, warsztaty przygotowania do gry, psychologia użytkownika, zintegrowany projekt 3, umiejętności badawcze
Rok 4
Projekt Honours, Creative Practice, Advanced 3D Visualization
Wymagania wstępne
Wszystkie wymienione tutaj wymagania dotyczące wpisu powinny być traktowane jako wskazówka i stanowią minimum wymagane do wzięcia pod uwagę przy zgłaszaniu. Wnioskodawcy, którzy złożą warunkową ofertę danego miejsca, mogą zostać poproszeni o osiągnięcie więcej niż podano.
1 rok
SQA Higher
ABBB, w tym art
ILC Higher
H2 H2 H3 H3 łącznie z art
Poziom
CCC, w tym art
Dyplom IB
24 punkty muszą obejmować sztukę wizualną
BTEC
Poziom 3 Rozszerzony dyplom w odpowiednim art
Rok 3
HND
Animacja komputerowa HND 3D z B w jednostkach ocenionych.
Teczka
Wymagane portfolio
Wszyscy kandydaci są zobowiązani do złożenia portfolio.
język angielski
Uczniowie, których pierwszym językiem nie jest angielski, zwykle będą musieli posiadać ekwiwalent testu akademickiego IELTS 6,0 bez elementu mniejszego niż 5,5.
Uwaga: jeśli jesteś z większoœci kraju anglojęzycznego, możesz nie być zobowiązany do dostarczenia dodatkowego dowodu znajomości języka angielskiego.
Dodatkowe informacje
Inne kwalifikacje akademickie i zawodowe
Każda aplikacja do GCU jest rozpatrywana indywidualnie. Jeśli nie posiadasz typowych kwalifikacji akademickich, ale możesz wykazać się odpowiednim doświadczeniem zawodowym i / lub zasługami uznanych organizacji zawodowych, możesz kwalifikować się do uczestnictwa w tym kursie za pośrednictwem systemu uznawania szkół wyższych.
Międzynarodowe Pathways
Jeśli nie spełniasz wymagań języka angielskiego, możesz kwalifikować się do programu English for University Study.
Opłaty i finansowanie
Opłaty za studia są w większości zależne od statusu opłaty. Jaki jest mój status opłaty studenckiej?
Czesne 2018/19
- Strona główna: 1820 £
- RUK: 9250 GBP *
- UE: 1820 GBP
- Międzynarodowe: 11 500 £
* Całkowite czesne dla studentów RUK, którzy ukończyli trzy- lub czteroletnie studia, jest ograniczone do 27.750 £. Konkretne opłaty podlegają zatwierdzeniu przez rząd szkocki i mogą ulec zmianie po potwierdzeniu.
Jeśli rozpoczniesz studia we wrześniu 2018 lub w styczniu 2019 roku, są to opłaty roczne lub modułowe, które odnoszą się do czasu trwania kursu; jednak opłaty mogą ulec zmianie. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat sposobu zmiany opłat, przeczytaj nasze zasady dotyczące opłat i refundacji.
Dodatkowe koszty
Oprócz opłat za studia, możesz również ponosić dodatkowe koszty w czasie pobytu na uniwersytecie.
Stypendia
Zapewniamy wysokiej jakości edukację za uczciwą cenę; jako uniwersytet ds. dobra wspólnego zobowiązujemy się do oferowania dostępnego szkolnictwa wyższego dla utalentowanych studentów, utrzymując niskie czesne za naukę i zapewniając hojny pakiet stypendialny w wysokości ponad 2,5 miliona funtów rocznie.
Jeśli masz pytania lub pytania dotyczące stypendiów dostępnych w 2018/19, proszę skontaktować się z zespołem zadawania pytań przez studentów.
Międzynarodowe daty rozpoczęcia studentów
Dla nowych studentów zagranicznych wydarzenia orientacyjne rozpoczynają się 14 września 2018 roku . Ten dodatkowy czas jest specjalnie zaprojektowany, aby pomóc nowym studentom zagranicznym w osiedleniu się w Wielkiej Brytanii i GCU przed rozpoczęciem ogólnej induction studentów i nauczania.
W tym czasie odbędzie się wiele zabawnych i pouczających zajęć, w tym wycieczki po kampusach i miastach, a także imprezy powitalne, w których można spotkać innych zagranicznych studentów.
Praktyka zawodowa
Program oferuje opcjonalny rok umieszczenia między trzecim a czwartym rokiem.
HM Forces
We współpracy z HM Forces, GCU stwierdziła, że program ten jest szczególnie odpowiedni dla wojskowych i byłych wojskowych mężczyzn i kobiet. Odwiedź strefę karier HM Forces, aby uzyskać więcej informacji o świadczonych przez nas usługach.
Metody oceny
Korzystamy z tradycyjnej gamy metod, takich jak egzaminy, zajęcia, testy, prezentacje, ćwiczenia komputerowe i pisemne sprawozdania z oceny naszych uczniów. Posiadamy silne powiązania z kluczowymi dostawcami rozwiązań przemysłowych, takimi jak Autodesk, Adobe i Unity, i ściśle z nimi współpracujemy, aby zapewnić, że nasze nauczanie jest ściśle dopasowane do obecnej najlepszej praktyki przemysłowej. Studenci korzystają z gościnnych wykładowców z branż kreatywnych, podczas gdy branżowe przepływy pracy i dyskusje są promowane i osadzone w nauczaniu i ocenie, aby zapewnić, że wszystkie nasze nauki są istotne dla miejsca pracy. Oprócz opracowywania wirtualnych rozwiązań projektowych, uczniowie mają dostęp do szeregu narzędzi do szybkiego prototypowania i modelowania fizycznego, takich jak drukowanie 3D i frezarki CNC. Nasi studenci mają również dostęp do cyfrowego studia wideo i zestawu do przechwytywania obrazów w wysokiej rozdzielczości.
Metody nauczania
Studenci naszego kursu korzystają z regularnych prezentacji czołowych liderów branży animacji komputerowych i projektowania gier oraz wykładowców gościnnych z branż kreatywnych. Projekt przemysłowy w czwartym roku ma na celu dać uczniom możliwość pracy w prawdziwym skrócie we współpracy z firmą zewnętrzną. Ten projekt można zrealizować, pracując w jednym miejscu w tygodniu. Tam, gdzie to możliwe, moduły zajęć są zaprojektowane tak, aby umożliwić uczniom rozwijanie ich osobistego portfolio, które jest niezbędne do rozpoczęcia kariery zawodowej w branżach kreatywnych. Każdego roku uczniowie są zachęcani do wzięcia udziału w Szkockim Game Jam, 48-godzinnym konkursie na opracowanie gry wideo, która odbywa się w kampusie GCU.
Rekrutacja
Program
Co będziesz studiować
1 rok
Podstawy modelowania 3D, Wprowadzenie do projektowania gier, Rysowanie do projektowania, Wprowadzenie do animacji, Projekt zintegrowany 1, Fotografia cyfrowa i manipulacja obrazem.
Rok 2
Projektowanie gier 1, Wprowadzenie do programowania gier, modelowanie 3D i rzeźbienie cyfrowe, wprowadzenie do animacji 3D, interakcja człowiek-komputer, projekt zintegrowany 2.
Rok 3
Zaawansowana animacja postaci, produkcja 3D dla przemysłu, warsztaty przedprodukcyjne gier, psychologia użytkownika, zintegrowany projekt 3, umiejętności badawcze i problemy zawodowe.
Rok 4
Wyróżnia projekt, praktykę kreatywną, zaawansowaną wizualizację i animację 3D, praktykę przemysłową, portfolio.
Stypendia i Finansowanie
Opłata za program
O szkole
pytania
Podobne kursy
BA (Hons) Animation
- London, Wielka Brytania
BA (Hons) Animacja
- Hamburg, Niemcy
Bachelor of Design in Communication Design Major
- Vancouver, Kanada