Ba (z wyróżnieniem) biznes muzyczny
The Institute Of Contemporary Music Performance
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
GBP 6300 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* £ 6300 UK & EU studentów, £ 8900 spoza UE
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
ICMP'S BA (z wyróżnieniem) stopień Muzyka Firma umożliwia tworzenie karierę biznesową w branży muzycznej.
Opis przedmiotu
Na ICMP wyższe Muzyka biznesowym, oferujemy Ci narzędzia i możliwości, trzeba będzie stać na czele z branży muzycznej, co pozwala na tworzenie i modelować swoją karierę branży muzycznej.
Stopień Muzyka, ICMP pomoże Ci zdobyć praktyczne, doświadczenie w świecie rzeczywistym poprzez zanurzenie Cię w sposób twórczy i przedsiębiorczego środowiska. Będziesz uczył przez uznanych specjalistów z branży muzyki i okazję do promowania i pracy w połączeniu z innymi artystami, studenckich. Poznasz zasady zarządzania oraz szeroki zakres umiejętności biznesowych, przyczyniając się do maksymalizacji potencjału twórczego i handlowych relacji artysta-biznesu. Twoje badania będą promować przedsiębiorczość i twórczego myślenia, pomaga stworzyć i uruchomić własną firmę przed opuszczeniem kursu.
ICMP wspiera i rozpoczęła karierę wielu z najbardziej utytułowanych muzyków zawodowych w kraju i artystów. Przystępując do ICMP muzyki stopni Biznes Oczywiście, można przyczynić się do zarządzania, kierowania i struktury muzyczne sukcesy w przyszłości.
Fakty
- Rozwija się przedsiębiorczości, biznesu i sieci umiejętności w celu zmaksymalizowania zdolności twórcze
- Przygotowuje się do kariery portfela w przemyśle muzycznym oraz szerszego sektora kreatywnego
- Indywidualne doświadczenie uczenia wyposaża Cię w wiedzy, zrozumienia i umiejętności dla pomyślnego zatrudnienia w przemyśle muzycznym
- The London lokalizacja daje możliwości do rozwijania swoich pomysłów biznesowych w centrum światowego przemysłu muzycznego
- Wysoka jakość nauczania przez praktyków z branży
- Będziesz korzystać z wygodny dostęp do najważniejszych nazwisk ze świata wytwórni, "artysty i repertuaru" (A & R), wydawców i promotorów
- Możesz budować swój muzyczny doświadczenie biznesowe poprzez Dyne drogowe Recordings, etykieta biegu rekord studentów, dla studentów na ICMP
- Obszerne linki przemysł muzyczny oraz dostęp pozwalają budować jakże ważnego sieci
- Wysoki poziom kontaktowych godzin dydaktycznych jest dostarczany w małych grupach w obiektach klasy światowej
- Twórcze i inspirujące środowisko uczenia się
SZCZEGÓŁY KURSU
Rok 1 - Poziom 4
W pierwszym roku, będzie rozwijać ogólną wiedzę na temat branży, zdobyć dogłębną wiedzę o procesie rozwoju artysty i nauczyć się podstaw marketingu, zarządzania i finansów. Zostanie wprowadzony do potencjalnych staży i praktyk, które skupiają się na wybranym kariery w przemyśle i obsługiwanych w podejmowaniu tych. Poziom 4 składa się z następujących modułów:
Wprowadzenie do Przemysłu Muzycznego
Jest to niezbędne dla każdego przedsiębiorcy branży muzycznej, aby w pełni zrozumieć różne aspekty dzisiejszym szybko zmieniającym się przemyśle muzycznym oraz ich wzajemnych relacji, a moduł ten zapewnia Państwu solidnych podstaw w ramach zarówno rejestrowane i muzyką na żywo i publikacji. Po zorganizowanego ścieżki kształcenia, będzie badać trzy główne gałęzie przemysłu, a mianowicie Odtwarzana muzyka, koncerty i wydawnictwa. Będziesz także rozwijać zrozumienie takich kluczowych dziedzinach jak rola zarządzania; Proces A & R; marketingu i promocji; sprzedaż i dystrybucja; rola towarzystw zbiórki; live biznes muzyczny i kluczowi gracze; i sponsoringu i brandingu. Moduł będzie również zaczynają odkrywać transformacji sektor przechodzi obecnie i podkreślić przyszły rozwój i możliwości.
Zasady rozwoju artysty
Na tym module, dojdziesz do zrozumienia podstawowych zasad, jak artysta muzyki można rozwijać i odkrywać artysty / Relationship Manager oraz procesu A & R na tworzeniu i realizacji. Będziesz zbadać elementy, które łączą w procesie rozwoju człowieka i artysty handlowych; rozwijać zrozumienie twórczej jednostki; i dowiedzieć się o zarządzaniu artysty bardziej ogólnie. Moduł będzie także rozwijać swoją wiedzę na temat przedsiębiorczości, twórczej działalności wydawniczej i potrzeby innowacyjne podejście do rozwoju artysty i zapewnić kompleksowe omówienie tej ważnej i ciągle rozwijającej fundamencie branży muzycznej.
Zasad muzyki Biznesu i Finansów
Wszyscy przedsiębiorcy branży muzycznej trzeba opracować solidną wiedzę z zakresu zarządzania i zasad biznesowych oraz sposobu ich wzajemne relacje w różnych typach organizacji. Na tym module będzie pochodzić zrozumieć wpływ otoczenia gospodarczego na zachowania organizacji i rozwijania umiejętności technicznych niezbędnych do interpretacji sprawozdań finansowych oraz prowadzenia wycen finansowych. Konkretnie, można spojrzeć na różnego rodzaju organizacje i ich odpowiedzialności; zrozumienia szerszego otoczenia biznesowego i skutki takich rzeczy jak sił rynkowych i konkurencji; oraz badanie procesu decyzyjnego finansowego, w tym planowania finansowego, źródła finansowania i interpretacji sprawozdań finansowych.
Przemysł Evolving Muzyka
Na tym module będzie rozwijać zrozumienie dzisiejszej szybko zmieniającej się branży muzycznej, w tym nowych modeli biznesowych i zmian w praktyce, które zostały wniesione na temat wpływem Internetu i nowych technologii. Będziesz badać takie rzeczy jak trendy, kluczowych technologii oraz wpływ cyfrowych w przemyśle muzycznym, wykonawców i konsumentów; upadek tradycyjnych modeli wytwórni i przyszłość przemysłu muzycznego; Direct-to-fan, tłum finansowania; strumieniowe; wpływ cyfrowy na sprzedaży biletów; i przyszłość publikacji. Aby w pełni zrozumieć wpływ cyfrowej będzie również analiza samej technologii i jak to się zmienia i jazda nawyków konsumpcyjnych.
Wykonawca Rozwój i Branding
Na tym module będzie opierać się na wcześniejszej wiedzy o procesie rozwoju artysty, aby rozwijać zrozumienie, w jaki sposób zasady marki mogą być skutecznie realizowane w celu umieszczenia artysty jako marki. Będziesz odkrywać teorię i praktykę brandingu i zbadać, jak szersze zasady marketingowe mogą być stosowane do muzyki, a pod uwagę takie kluczowe obszary jak psychologia marki; ewolucja i obecna praktyka agencji reklamowych; imperatyw inwestycji zewnętrznym; a także spółki handlowe i handel kontra wiarygodności w muzyce.
Zasady Promocji Muzyki i Marketingu
Rozwijanie umiejętności niezbędnych do przeprowadzenia skutecznej analizy rynku i wdrażania strategii marketingowych i cenne promocyjnych jest niezbędna dla każdego przedsiębiorcy branży muzycznej. Moduł ten pozwala na rozwijanie tych umiejętności oparte na zdrowych zasadach, szczegółowego planowania i oceny odpowiednich studiów przypadku. W szczególności, dla tego modułu będzie obejmować takie kluczowe obszary jak teorii i praktyki marketingu muzycznego, badając zmiany wynikające z technologii cyfrowych; media z radia, telewizji i druku; social media i rola zawartości; budowanie publiczności i zaangażowanie; oraz stworzenie zintegrowanego planu marketingu i promocji.
Rok 2 - Poziom 5
W drugim roku, można pogłębić swoją wiedzę z zakresu biznesu, prawa i zasad finansowych niezbędnych dla zrozumienia i zarządzania artystów w branży. Dowiesz się, jak kontrakty i własności intelektualnej mogą mieć wpływ na przyszłość przedsiębiorstwa i sposobu zarządzania i generowania materiałów marketingowych. Zaczniesz formułując swój biznes plan dla ostatniego roku i rozpocząć promowanie własnej marki. Poziom 5 składa się z następujących modułów:
Współczesny przemysł żywo
Poprzez wprowadzenie ról i relacji, które stanowią podstawę przemysłu muzycznego na żywo, moduł ten pozwala na rozwijanie świadomości prawnych, umownych i operacyjnych obowiązków promocji muzyki na żywo. Dzięki tej zorganizowanego uczenia się, można zrozumieć poszczególne role praktyków z branży, którzy organizują koncerty, oraz rozwijanie umiejętności i wiedzy potrzebnych do skutecznego planowania, budżetowania i wykonanie żywych promocjami ostatecznie stosowanie tej wiedzy i zrozumienia dla planowaniu wykonalne i profesjonalny Plan wycieczek, który spełnia szczegółowe wymagania wszystkich stron.
Twórcze Event Management
Moduł ten wprowadza rozszerzenie i różnorodnych imprez muzycznych opartych rozwija świadomość wpływu technologii na biletowego, marketingu i promocji, i pozwala na zastosowanie tej wiedzy w zakresie planowania i realizacji imprezy muzyka na żywo, która wykaże zrozumienie cyfrowej praktyki mediów. Technologie komunikacji i konwergencji zostaną zbadane, w tym na temat znaczenia rozwoju społeczności social media w inscenizacji wydarzeń muzycznych na żywo, podobnie jak możliwości nowych strumieni dochodów oraz zmieniające się wzorce konsumpcji muzyki na żywo. Dodatkowo, moduł obejmuje wzrost kultury festiwalu i zmieniającego się rynku teraźniejszości i przyszłości.
Digital Media w Creative Industries
Moduł ten pozwala na zbadanie wpływu technologii na przemyśle muzycznych i twórczych, obejmujących pojęć, takich jak e-commerce, social networking i działające w domenie cyfrowej, poprzez wykorzystanie studiów przypadków i przeglądy aktualnych metod pracy i ich ewolucji. Moduł kompleksowo obejmuje ery cyfrowej i jego skutki społeczne, technologiczne i ekonomiczne, i obejmuje takie tematy jak wdrażania cyfrowej w kluczowych kategoriach twórczych, cyfrowych modeli biznesowych, efektów cyfrowych w produkcji i kreacji, social media i technologii oraz platformy.
Kontrakty muzyka i Prawo
W celu skutecznego zaangażowania ze światem biznesu muzycznego, konieczne jest opracowanie kompleksowego zrozumienia nagrywania muzyki, wydawnictw, agencji i zarządzania artysty umów. Na tym module zostanie wprowadzony do pojęć prawa umów i jej zastosowanie w przemyśle muzycznych i rozrywkowych, badając przypadki precedensy i przełomowe odpowiednie do obecnych ram prawnych. Wiedza ta będzie następnie włączyć do umów dotyczących ewolucji modeli biznesowych, takich jak sponsoring, merchandising, wielu praw, w grze komputerowej "apps" i filmowych i telewizyjnych zajmuje synchronizacji.
Przyszłość Własności Intelektualnej
Na tym module będzie rozwijać zrozumienie praw autorskich i praw własności intelektualnej (IP) istotne dla praktykującego w branży muzycznej i rozrywkowej. Moduł ma na celu opracowanie takiego zrozumienia i omówić nowe możliwości komercjalizacji prac artystycznych i opinie ewolucję i obecny stan prawa stanowionego, a sprawy, w jakim ma ona zastosowanie do praw autorskich i własności intelektualnej. Dzięki tej wiedzy można następnie zbadać problemy i wyzwania otaczające przedmioty w tym ochrony i komercjalizacji prac artystycznych, Prawo do wizerunku, praw moralnych, zniesławienie, pobierania próbek muzyki, ograniczenie handlu i przyszłości prawa autorskiego i IP i użytkowania.
Rok 3 - Poziom 6
W trzecim roku, będzie rozwijać, marka, rynek i prowadzić własną firmę. Będziesz ukończyć niezależnych badań i tworzenia oryginalnych pomysłów, aby poruszać się i rozpocząć własną karierę. Będziesz mieć przypisany przełożonego, które pomogą Ci zorganizować i rozwijać swoje pomysły biznesowe. Poziom 6 składa się z następujących modułów:
Zarządzanie w sektora kreatywnego
Na tym poziomie, istotne jest, aby pogłębić swoją wiedzę na temat uniwersalnych zasad racjonalnego zarządzania i jak odnoszą się do szerszego sektora kreatywnego i muzyki. Moduł ten umożliwia jej rozwój, ułatwianie refleksji osobistych i zawodowych umiejętności, doświadczenia i aspiracji, co pozwala skonstruować plan działania, rozwój kariery, badania i krytycznie oceniają rynek pracy, i zrozumieć procesy rekrutacji, selekcji i awansu zawodowego szerszego oszczędny branż. Moduł odwzorowuje relacje między muzyką i innych przemysłów kreatywnych i bada teorie i praktyki odnoszące się do zatrudnienia w tym sektorze szerszego poprzez studia przypadków i interakcji z profesjonalistów.
Zarządzanie strategiczne firm w branży rozrywkowej
Moduł ten pozwala na rozwijanie wiedzy i dyscypliny do projektowania i wdrażania strategii dźwiękowe i efektywne z punktu widzenia realizacji celów biznesowych w przemyśle rozrywkowym. Będziesz pokrycie ściśle ze sobą powiązane tematy światowych muzycznych i rozrywkowych branżach (w tym muzyki, filmu, teatru i gier) oraz digitalizacji treści oraz przemysłu i poszczególnych programach wynikających z tej transformacji. Będziesz również rozważyć trendy w rozrywce, międzynarodowych organizacji rozrywki, nowych uczestników rynku, niezależnych firm rozrywkowych i nowych rynków i modeli biznesowych.
Przedsiębiorczość i nowe trasy na rynek
W trzecim roku realizacji programu, można sprawdzić, co to znaczy być przedsiębiorcą w dzisiejszym przemyśle muzycznym, rozwijanie kompleksowego zrozumienia roli przedsiębiorcy, jak skonfigurować nowe przedsięwzięcia i jak zidentyfikować źródła finansowania i środków. W tym module, który opiera się na wcześniejszych badaniach, dojdziesz do zrozumienia kluczowych strategii firmy, co pozwala na zbieranie i ocena informacji przed opracowanie biznesplanu dla nowej inicjatywy biznesowej w muzyce i / lub przemyśle rozrywkowym. W szczególności, moduł ten obejmuje takie tematy jak kluczowe strategicznego planowania, misji i wizji, oceny i kontroli, wschodzących rynków i technologii, zagadnień etycznych i odpowiedzialności przedsiębiorstw i budowy biznesplanu.
Dużego projektu
Głównym projektem grupa biznesowa jest okazją dla studentów do symulacji świata rzeczywistego środowiska zespołu. Celem modułu jest, że grupa będzie budować na wcześniejszych doświadczeń i umiejętności krytycznych i identyfikację, planowanie, rozwój i uruchomienie inicjatywy prawdziwy biznes. Co ważne, projekt ten dostarczy Ci ogólnych informacji, wsparcia i doświadczenia, aby wspierać swoją przyszłą karierę zarówno w pracy lub jako przedsiębiorcy na własny rachunek. Projekt jest istotny element pracy grupowej i zazwyczaj polegają na identyfikacji, tło, planowania badań, rozwoju, brandingu, marketingu i uruchomienie nowej inicjatywy biznesowej. Przez cały czas można się spodziewać do pracy w ramach małego zespołu wieloboju symulacji środowiska realnego świata.
Wymagania kwalifikacyjne
Wnioskodawcy mają zazwyczaj poziomy, BTEC dyplomu lub dyplom lub rozszerzony International Baccalaureate równoważne do 260 punktów UCAS lub ICMP Dyplom studiów wyższych.
Ponadto, należy przytrzymać GCSE stopień C lub powyżej w języku angielskim i matematyki lub odpowiednika, takich jak poziom 2 Kluczowe umiejętności funkcjonalnych umiejętności Adult Literacy / lub liczenia.
Mile widziane są również aplikacje z dojrzałych kandydatów, którzy mogą mieć żadnych formalnych kwalifikacji, ale kto może jednak wykazać ich przydatność do badań za pomocą odpowiednich umiejętności i doświadczenia.
Na międzynarodowych wymogów wjazdowych student, patrz "międzynarodowymi".
Wszyscy kandydaci zostaną zaproszeni na przesłuchanie.
Na pomyślnym ukończeniu kursu, zostanie nagrodzony BA (z wyróżnieniem) Muzyka Firma z Uniwersytetu Południowej Walii.
Ciekawa Opiekun - Korda Marshall
Po uruchomieniu karierę w RCA Records w 1983 roku, Korda został A & R dyrektora wytwórni w 1988 roku i liczy Ash, śmieci, Muse, The Monkeys Blow, The Wedding Present, Pop Will Eat Itself, Londonbeat i Take That wśród swoich transferów.
Odchodząc RCA w 1993 roku rozpoczęła Infectious Records, która ostatecznie połączyła się z firmą australijski Mushroom Records przed nabywane przez Warner Music Group w 2003 roku.
Korda został Dyrektorem Zarządzającym Atlantic Records firmy, gdzie podpisał ciemność i James Blunt między innymi, przed przejęciem Warner Music w 2004 nadzorowanie kariery Madonny, Green Day, Red Hot Chilli Peppers i podpisywania takich artystów jak Gnarls Barkley , źrebiąt, wróg, Pendulum i Seasick Steve.
Ten rok będzie moim 29-ci lat w branży muzycznej w Wielkiej Brytanii. Miałem szczęście pracować z niektórych niezwykłych artystów, wydawać osiemnaście lat sukcesów w środowisku korporacyjnym, jak również prawie dwanaście lat budynku i rozwijających się niezależnych firm muzycznych. Grałem w zespole, Nieskautowany, podpisane artystów, skierowane Wytwórnia działy A & R, wyprodukowane, producentem wykonawczym i był dyrektorem trzech dużych wytwórni płytowych. Jestem obecnie na pokładzie BPI (British Fonograficznej Institute), OCC (the The Official Charts Company) oraz nowy cyfrowy uruchamiania o nazwie "M-Flow", a także przewodniczący z własnej niezależna wytwórnia Music '' Zakaźnych ,
O szkole
pytania
Podobne kursy
Bachelor of Arts w komiksie i ilustracji
- Rome, Włochy
Bachelor of Arts w kinie
- Rome, Włochy
Licencjat z animacji
- Dublin, IIrlandia