Bachelor Fashion Marketing

IFA Paris

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Bachelor Fashion Marketing

IFA Paris

IFA Paris BACHELOR CERTYFIKOWANY PRZEZ FEDE (FÉDÉRATION EUROPÉENNE DES ÉCOLES)

  • CZAS TRWANIA: 3-letni program w języku angielskim
  • KAMPUSY: Paryż
  • FORMAT: Elastyczny
  • NASTĘPNE POTRZEBY: Wrzesień 2019
  • ECTS KREDYTY: 180
  • OPŁATA ZA ZASTOSOWANIE: 150 €
  • OPŁATA ZA UJĘCIE / ROK: 8400 € w Paryżu
  • OGRANICZA SIĘ: 25 uczniów w klasie

"Za każdym odnoszącym sukcesy projektantem jest odnosząca sukcesy osoba biznesowa"

WPROWADZENIE

Bachelor in Fashion Marketing ma innowacyjną strukturę, która zwiększa możliwości posiadania solidnego programu biznesowego dla mody, który stymuluje kreatywność i talent podczas eksploracji dychotomii między Wschodem i Zachodem w zakresie strategii marketingu, komunikacji, dystrybucji i brandingu. Polega na wspólnym pierwszym roku i ma zostać podzielony na dwa różne kursy na drugi i trzeci rok, w celu uzyskania głębszej i konkretnej praktycznej wiedzy o preferowanej specjalizacji, kończącej się przyznaniem określonej nagrody.

Moduły oferują systemowy trening, ciągłe wyzwanie dla wszystkich uczniów, którzy poruszają się po poszczególnych umiejętnościach poprzez indywidualne zadania, pracę zespołową i odkrywanie branży. Praktyczne zastosowanie wiedzy teoretycznej gwarantują wyjazdy terenowe i warsztaty prowadzone przez ekspertów z dziedziny mody, biznesu, brandingu i marketingu.

Podczas gdy kurs opiera się na wyjątkowych modułach i doświadczeniach edukacyjnych, najważniejszym wydarzeniem jest nasza kadra wykwalifikowanych i zmotywowanych wykładowców, którzy pochodzą z ponad 20 różnych krajów. Ten prawdziwy edukacyjny tygiel pozwala uczniom korzystać z różnych perspektyw kulturowych, co z kolei stymuluje ich skłonność do analizowania i rozwiązywania problemów w kreatywny i niekonwencjonalny sposób.

Trzy lata kształtujące kurs odpowiadają 3 poziomom określonym w ramach szkolnictwa wyższego. Kurs jest skonstruowany zgodnie z zasadami Konwencji Bolońskiej i po ukończeniu daje uczestnikom 180 punktów ECTS (60 ECTS rocznie).

WSTĘP

Warunki przyjęć:

  • 18 lat minimum
  • Absolwent szkoły średniej lub równoważności
  • IELTS 5.5 lub TOEFL IBT 65 (lub równoważność) lub dowód nauki w języku angielskim, dla osób, dla których angielski nie jest językiem ojczystym
  • Silna motywacja w modzie
  • Wywiad (w kampusie lub Skype)

Dokumenty do dostarczenia:

  • Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
  • Ostatni transkrypt w szkole średniej
  • Kopię dyplomu ukończenia szkoły średniej lub jego równoważność
  • List motywacyjny
  • Wznów / CV
  • Zdjęcie paszportowe
  • Kopia paszportu

STRUKTURA KURSU

Pierwszy rok

W ramach szkolnictwa wyższego pierwszy rok odpowiada poziomowi 4 na poziomie szkolnictwa wyższego. Uczniowie śledzą podstawowe moduły, aby odkryć świat mody. Zdobędą podstawowe umiejętności w zakresie marketingu, komunikacji, badań rynkowych, zasobów ludzkich i rachunkowości, aby stworzyć podstawy pedagogiczne ich krzywej uczenia się.

Grupowanie modułów:

Podstawy marketingu: to miejsce, w którym studenci zostaną wprowadzeni do świata marketingu w szerokim zakresie.

Podstawowe zasady marketingu Segmentacja, ukierunkowanie i pozycjonowanie Zachowania konsumenckie Podstawowa komunikacja marketingowa

Fashion Business: to moduł grupujący, w którym uczniowie zostaną wprowadzeni do swojej kariery jako przedsiębiorcy.

Podstawy rachunkowości i statystyki Zasoby ludzkie Moda Branża Moda Moda Dystrybucja Panorama Moda Branding

Środowisko mody: jest to bardzo specyficzny moduł do otwierania rdzeni i specyfiki kariery w modzie, w której uczniowie są kierowani, aby nauczyć się podstaw tworzenia.

Typologia odzieży Opracowanie produktu Kolor Teoria i projektowanie Trendy w modzie

Moda cyfrowa: to moduł grupujący, który będzie kwestionował umiejętności praktyczne i elektroniczne, potrzebne do biegłego posiadania przez wszystkich w branży.

Pakiet Office Basic Internet Skills Graphic Skills

Wspieranie badań: Dostarcza uczniom narzędzi niezbędnych do rozwijania ich wiedzy na temat rozwoju osobistego, zawodowego i branżowego.

Współczesna historia mody: Moda Moda Moda Aktualności Osobiste


Drugi rok

W ramach szkolnictwa wyższego drugi rok odpowiada poziomowi 5 na poziomie szkolnictwa wyższego. Na tym etapie uczenia się studenci są zaproszeni do specjalizacji w zakresie marketingu mody. Nacisk kładziony jest na komunikację marketingową z doskonałym połączeniem pomiędzy biznesem a modułami kreatywnymi.

Grupowanie modułów:

Podstawy marketingu: To grupowanie modułów opiera się na strategicznych i operacyjnych perspektywach marketingu mody, aby dać studentom gruntowne i innowacyjne zrozumienie ich dyscypliny.

Marketing strategiczny: PR mediów i reklamy oraz komunikacja marki Zarządzanie sprzedażą Kupowanie i promowanie produktów Visual Merchandising

Fashion Business: ta druga rata pozwoli uczniom na dalszy rozwój ich umiejętności biznesowych i przedsiębiorczych.

Finanse i budżet E-moda Globalna ekonomia społeczna i badania rynku rynków wschodzących

Środowisko mody: moduły tworzące tę drugą część koncentrują się na konstrukcji odzieży.

Technologia tekstylna Produkcja odzieży i jakość dokumentacji technicznej

Wspieranie badań: w drugim roku, te grupowanie modułów stanowi platformę do rozwijania umiejętności zawodowych i kreatywnych dalszych uczniów, aby uczynić je gotowymi do wprowadzenia na rynek w ramach stażu trzeciego roku.

Przygotowanie do praktyki osobistej

Moda cyfrowa: uczniowie będą wdrażać podstawy nabyte podczas pierwszego roku grupowania modułów, aby wykorzystać swoje umiejętności do tworzenia zabezpieczeń marketingowych.

Trzeci rok

W ramach szkolnictwa wyższego trzeci rok odpowiada poziomowi 6 na poziomie szkolnictwa wyższego. W końcowym procesie uczenia się uczniowie będą mobilizować wszystkie nabyte umiejętności, które zostały wcześniej nabyte w celu przezwyciężenia wyzwań związanych z opracowaniem własnego projektu osobistego. Studenci wybierający specjalizację Fashion Marketing będą zobowiązani do opracowania kompleksowego planu marketingowego ze szczególnym uwzględnieniem strategii brandingu i komunikacji.

W związku z tym studenci będą musieli ukończyć okres stażu, aby zastosować wiedzę teoretyczną w praktycznym kontekście.

Obciążenie pracą studenta w ciągu 3 lat:

Całkowite obciążenie 3893 godzin
2257 godzin wykładów "twarzą w twarz"
1456 godzin samodzielnej nauki
180 godzin sieci przemysłowych

Aby uzyskać więcej informacji i pobrać broszurę programu, odwiedź: https://www.ifaparis.com/courses/undergraduate/bachelor-fashion-marketing

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja September 5, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2019
Duration
Czas trwania
3 - 3 lat
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
8,400 EUR
Opłata za zgłoszenie 150 EUR
Locations
Francja - Paris, Île-de-France
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2019
Francja - Paris, Île-de-France
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Filmy

Meet IFA Paris Lecturer Anastasios Sofroniou: "Be curious all the time"