Bachelor In Music

Allegheny College

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Bachelor In Music

Allegheny College

Bachelor in Music

Siłą programu muzycznego Allegheny może być mierzony przez sposób muzyka przenika kampus: jeden na każde 6 studentów jest aktywnie zaangażowany w wokalnej lub instrumentalnej grupy wydajności. Dział jest głęboko zaangażowana w kształceniu muzycznym kierunkach i nie-kierunkach podobne.

Programy główne i poboczne

Wynik

  • Poprzez kompleksu teorii: Zrozumienie materiałów, z których muzyka jest razem wzięte.
  • Poprzez złożonej historii: zrozumienie ewolucji muzyki i wzajemnego wpływu muzyki i społeczeństwa mają na siebie.
  • Poprzez zastosowanie i zespół programów: zrozumienie procesu re-twórcze i samodyscypliny wymagane, aby go osiągnąć.

Major

Głównym programem w Muzycznej prowadzi do Bachelor of Arts w dziedzinie muzyki i wymaga ukończenia 48 godzin semestr zajęć w tym: 12 godzin semestr teorii muzyki (muzyka 189, 288, 289 i 400); 12 godzin semestr historii muzyki (muzyka 184, 286, 287, 384); 16 godzin semestr uczestnictwa zespół i zastosowano muzykę na poziomie 400 na głównym instrumencie studenta (albo 10 godzin semestr w muzyce 430-479 i 6 godzin w semestrze Muzyki 430-479 lub 530, lub 11 godzin w semestrze i Muzyki 430-479 5 godzin semestr w muzyce 430-479 lub 530, lub 12 godzin w semestrze muzyki 430-479 i 4 godziny w semestrze muzyki 430-479 lub 530); 2 godzin semestr muzyki post-tonalnej, Junior seminarium oraz projektu Senior.

Moll

Studenci mogą wybrać do prowadzenia moll muzyczny z jednym z trzech akcentów: Teoria muzyki, historii muzyki, lub wydajności. Wymagane jest minimum 24 godzin semestr zajęć, w następujący sposób:

Teorii Muzyki nacisk: 12 godzin semestr teorii muzyki (muzyka 189, 288, 289 i 400); 6 godzin semestr historii muzyki (Music 184 i albo 286 lub 287); 6 godzin semestr na głównym instrumencie studenta: 4 godzin semestr zajęć Stosowanej (muzyka 430-479 lub 530) i 2 godzin semestr uczestnictwa zespołem (muzyka 110-118).

Historia muzyki nacisk: 6 godzin semestr teorii muzyki (muzyka 189 i 288); 12 godzin semestr historii muzyki (muzyka 184, 286, 287 i 384); 6 godzin semestr na głównym instrumencie studenta: 4 godzin semestr zajęć Stosowanej (muzyka 430-479 lub 530) i 2 godzin semestr uczestnictwa zespołem (muzyka 110-118).

Wydajność nacisk: 6 godzin semestr teorii muzyki (muzyka 189 i 288); 6 godzin semestr historii muzyki (Music 184 i albo 286 lub 287); 12 godzin semestr na głównym instrumencie studenta: 8 godzin semestr zajęć Stosowanej (muzyka 430-479 lub 530) i 4 godzin semestr uczestnictwa zespołem (muzyka 110-118).

Dział Fakty

Music101

Główne zalety Allegheny

  • Ważnym elementem przygotowań do absolwentów studiów.
  • Zrównoważona tło w wydajności, teorii i historii.
  • Aprecjacji procesów twórczych i rekreacyjne muzyki.
  • Doświadczenie w korzystaniu z materiałów źródłowych do badań i niezależnie podejście studium muzycznego.
  • Ulepszony docenienie znaczenia sztuki w ogóle, a w stosunku do innych dyscyplin i nietypowych kombinacjach.

Adnotacje

  • Około 15-20% całego ciała studentów bierze udział w programach dziale muzycznym.
  • "Pomimo karierą poza muzyką, to okazało się, że dyscyplina teorii muzyki znajduje zastosowanie w wielu dziedzinach, a że jestem bardziej dobrze zaokrąglone w mojej wiedzy niż kierunków inżynierskich, z którymi pracuję. Najważniejszą częścią działu jest profesorowie. Moja muzyka doradcą stał mój mentor, przyjaciel, a nauczył mnie rzeczy poza muzyką, rzeczy, które mogę używać w moim codziennym życiu "- Barbara Anderson Werner '91, matematyka i muzyka dur teraz inżynier programista analityk / oprogramowania Logicon Geodynamiki, Inc.
  • "Podczas moich lat w Allegheny, miałem okazję wystąpić jako solistka na Civic Symphony dwukrotnie. Dzięki wsparciu i instrukcją otrzymałem od działu muzycznego, byłem w stanie zrobić coś, czego nigdy nie wierzył, że może to zrobić. Przez godzin i miesiącach prób, praktyki i przygotowania, odkryłem, że jeśli mogę umieścić swój umysł do niego, mogę osiągnąć wszystko. "- Jennifer Story '92, psychologia majorze.
  • "Allegheny warunkiem środowisko pielęgnowaniu, że pozwolił mi badać swoje obszary zainteresowań z wybitnych, opieka instruktorów, które ostatecznie doprowadziły do ​​mojego zmieniając moim głównym muzyki i dramatu. Jeden z moich doradców dla moich dwóch kierunkach był uczciwy o moich umiejętności i ograniczeń. Nie tylko pouczać i motywują mnie, ale wyzwał mnie, aby zawsze być najlepszym mogłem być. "- Steve Sheftz '83, muzyka i dramat główną
  • "My nie tylko polecił otworzyć nasze uszy do rodzaju muzyki, że oddalił, ale zamiast tego zostały pokazane na przykładzie, jak docenić i przyjąć jego powszechny i ​​zamiatanie piękno. Zamiast zapamiętywania historii, biografii i teorii, uczono nas o wiele większy i bardziej ważne umiejętności: sztuka słuchania i zrozumienia "- Reid Ockerman '95, angielski major.
  • Jonathan Hamilton, '07 Uwielbienie i Dyrektor Kreatywny Arts, Erie Pierwszy Kościół Zgromadzenie

Obiekty Mocne

  • Muzyka elektroniczna lab głos zapewniając syntetyzowane i próbą dźwięki, a także zdigitalizowanych wykresów dźwięków wokalnych
  • Laboratorium Technologii zintegrowany z programem muzycznym
  • Laboratorium muzyki z komputerów, syntezatory i opiekunów studenckich
  • Zakład mieści się w Arnold Hall w Henderson Campus Center, w klasach, próby i sal treningowych
  • Przestrzeń Wydajność zawiera 1,700 Użytkowników Shafer Auditorium i 450 Użytkowników Ford Memorial Chapel
  • Fortepiany Steinway w salach koncertowych na terenie kampusu

Badania Studentów i Projekty Specjalne

Każdy Alleghenian kończy Senior projektu w jego głównych terenowej znaczącego kawałka oryginalnego dzieła, zaprojektowany przez każdego studenta i doradcą wydziału, który demonstruje dla pracodawców i absolwentów szkół zdolność do samodzielnej pracy, do analizy i syntezy informacji, pisać i mówić przekonująco i wypełnić ważną zadania.

Najnowsze Senior Projekty

  • Uzdrawiająca moc muzyki
  • Badania analityczne Schönberg, op. 11, 12 i 25
  • Studium gatunku "pakietu"
  • Poznawanie zastosowań elektronicznych syntezatorów w Creation of Sound
  • Klastry Tone (historia i analiza trzech dzieł Ives, Cowell, Bartoka)
  • Fantasia (kompozycja dla Chóru Kameralnego oraz przegląd współczesnych systemów notacji muzycznej)
  • Chryses Awakening (oryginalna opera)
  • Zastosowanie Biofeedback w Studium Wokalno
  • Porównanie Sound Mechanizmu Produkcji trąbkę i Light Amplification System Laser
  • Skutki zmian klucza muzycznego na płatach czołowych w Muzyków i nie-muzyków używających Elektroencefalogram Alpha desynchronizacja
  • Wykorzystanie technologii MIDI jako Learning, Performing Komponowanie i narzędzia
  • Wokal Pedagogika Wczoraj, dziś i jutro: Przegląd Pedagogiki Wokalnej
  • Przegląd Historii Wychowania Muzycznego w USA
  • Studium barokowej i klasycznej kompozycji z naciskiem na JS Bacha i WA Mozarta
  • Gitara w 20. wieku
  • Wzajemne powiązanie życia i twórczości Chopina: studium przypadku preludiów op Chopina. 20
  • The Making of 'wylesiania ": Skuteczność muzykę jako interdyscyplinarnego podejścia do edukacji ekologicznej (dołączonych skład oryginalnego piano)

Wybrane osiągnięć studenta

  • Sześciu studentów zostały niedawno opisywany jako soliści z Civic Symphony. Trzy inne zostały gości przewody koncertów chóru i zespołu.
  • Student był dyrektorem muzycznym trzech największych musicali realizowanych na uczelni, jak również społeczności Narodzenia koncert; przeprowadzono również poważny koncert muzyki św Saënsa, wyposażony w połączeniu orkiestrę Allegheny plusa profesjonalnych muzyków.
  • Studenci zostali wybrani do udziału Small College Międzyuczelniany Kompania jako część zespołu Konferencji Kolegium Dyrektorów National Association na University of Minnesota, University of Texas w Denton, University of Texas w Austin i Alice Tully Hall w Nowym Jorku

Efekty uczenia się

Cele edukacyjne Dział Muzyka

Badanie muzyki umożliwia konsumentom (słuchaczy), ponownych twórców (wykonawców) i twórców (kompozytorów), aby zwiększyć swoją wiedzę na temat zarówno brzmiały i pisemne aspektów języka muzycznego.

Materiały muzyczne Kursy
Kursy te dotyczą materiałów dźwiękowych, które są wykorzystywane do konstruowania utworów muzycznych, theirorganization do systemów i ich wzajemne powiązania, które dają podstawę do muzycznego znaczenia. Od studentów oczekuje się rozpoznać i odtworzyć podstawowe elementy zarówno w dźwięku iw zapisie, zarówno w izolacji iw kompletnych kontekstach muzycznych.

Style muzyczne Kursy
Są to kursy, które dotyczą styl muzyczny; jego historycznym progresji przez różne czasy, miejsc i kultur; i specyficzne kompozytorzy i prace, które przyczyniły się do tego rozwoju. Oczekuje studenci rozpoznać dźwięk i niewidocznym, w jaki sposób elementy muzyczne są łączone w konwencji kompozytorskich: w ciągu danego utworu, w wyjściu kompozytor i różnych kompozytorów w określonym czasie lub miejscu.

Kursy muzyki
Zajęcia skupiają się na wydajności, rzeczywistej produkcji muzyki w dźwięku. Oczekuje Studenci stosować fizyczne wymagania grając na różnych instrumentach do elementów punktacji i orzeczeń interpretacyjnych, gdyż potencjał notacji staje się rzeczywistością brzmiała muzyka. Studenci uczą repertuar dla solistów indywidualnie stosowanych lekcji i repertuaru dla grup wykonawców w zespołach.

Muzyka Dział Learning Outcomes

Studenci mają obowiązek:

  • Zrozum, narzędzia i metody stosowane w badaniach muzycznej i umieć analizować źródła dokładnie i krytycznie; zaprezentować swoje badania w sposób jasny i spójny w mowie i piśmie
  • Wykazywać szerokie rozumienie materiałów i stylów muzycznych, zarówno w kategorii muzycznej znaczeniu iw odniesieniu do konkretnych dzieł i kompozytorów,
  • Okazania kompetencji jako wykonawca na wybranym instrumencie, zarówno w repertuarze solowym andensemble.

Możliwości

wydajność

  • Zespoły instrumentalne: Civic Symphony, Jazz Band, Wind Ensemble, Wind Symphony.
  • Vocal: Chór Kameralny, Chór Kolegium, College Chorus Ensemble damska.
  • Każdy semestr, wykwalifikowani studenci są wybrane concerto soliści z zespołów instrumentalnych, lub dać muzykę kameralną, solo lub wspólnych motywów.

Niezależne badania

Z nadzorem wydziału jeden-na-jeden, uczniowie mogą odkrywać obszary nie są oferowane w standardzie nauczania. Przykłady ostatnich niezależnych badań obejmują:

  • Syntetyczne analogi wokalu
  • Analiza Fouriera formatach Wokalistyki
  • Forma i analiza
  • Piano literaturze klasycznej i romantyzmu
  • Debussy i Ravel

field Study

Rocznie Przeważnie towarowe wycieczki usłyszeć wizyty artystów i prowadzenie grup w pobliskich miastach Cleveland, Pittsburgh, Erie i Buffalo.

Zespoły przechodnie

Niektóre grupy wykonujące, w tym Wind Symphony, Wind Ensemble i American Music Ensemble, przejdź na wycieczki, zwykle w czasie przerw semestralnych.

Wydarzenia publiczne

W typowym semestru istnieje sześć lub siedem recitale studentów muzyki i wykładowców, a także trzy lub cztery występy odwiedzając takich artystów jak Kronos Quartet, Richie Havens, gracze Boston Symphony Kameralnej, Filharmonii w Buffalo i Ladysmith Black Mambazo. Niektórzy goście posiadają pobytów poza wykonywaniem na terenie kampusu. Kwartet smyczkowy Alexander, na przykład, miał rocznych pobytów na uczelni od 1990 roku.

Wyróżnienia i nagrody

  • Flavia Davis Porter Award, do najbardziej utalentowanego muzyka instrumentalna
  • Morten J. Luvaas nagroda do muzyki chóralnej studenta
  • Octan Moore Miller Nagroda do junior lub senior, który pokazuje postęp i wyjątkową zdolność w studiach muzycznych i wydajności (pierwszym laureatem nagrody był dr Miller Richard A. Smith '50, głównym chemii, który osiągnął wielkie wyróżnienie jako chemik, profesor chemii)
  • Edith Mead Osborne nagroda dla osoby, która wykazuje duże zdolności muzyczne, talent, czy kierunek w głos, fortepian, lub narządu.
  • Fryderyka i Lucille Marantz Memorial Prize, przyznawana wybitnym studentów fortepianu
  • Nagroda Robert i Bronwell Bond przyznawane wyjątkowo utalentowanego Allegheny studenta, który będzie korzystać z bogatego doświadczenia muzyczne z dala od kampusu

Inne możliwości

  • Pensylwania Międzyuczelniany Zespół
  • Wspólne projekty ze szkołami publicznymi
  • Akompaniament dla usług w lokalnych kościołach
  • Płatne dydaktyczna z częścią młodzieży
  • Zainteresowani studenci mają możliwość wykonywania przez organizacje i imprezy w okolicy Meadville dla wolontariusza lub płatnych usług

Absolwent szkoły

  • Około 95% naszych absolwentów kierunków uczestniczyć lub szkoły zawodowej ostatecznie. Około 90% przejść bezpośrednio z 100% wskaźnika akceptacji.
  • Najlepsze szkoły należą:
    • Eastman School of Music
    • Cleveland Institute of Music
    • University of Illinois
    • University of Massachusetts
    • Old Dominion University
  • Najpopularniejszy kierunek studiów obejmuje: edukację muzyczną, muzykoterapię.

Dane Kariera

  • Około 10% naszych kierunków poszukiwania pracy bezpośrednio po ukończeniu studiów, a wiele bezpieczna praca w polu zainteresowania od razu.
  • Najpopularniejsze Pola licencjat: edukacja, wydajność wojskowych.
  • Nasi absolwenci są równie prawdopodobne, aby zdobyć stopnie naukowe w dziedzinie geologii, matematyki i medycyny, jak mają podjąć studia w muzyce. Lista absolwentów daje pewną wskazówkę co do różnych ścieżek kariery koncerny muzyczne realizować.
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2018
Duration
Czas trwania
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Stany Zjednoczone - Meadville, Pennsylvania
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2018
Stany Zjednoczone - Meadville, Pennsylvania
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą