Bachelor of Business Administration (BBA)

Informacje ogólne

Opis programu

Cele programu:

Cel programu zapewnia studentowi nowoczesną administrację biznesową. Zapewnienie solidnych podstaw dla działów administracji biznesowej - takich jak ekonomia, finanse, marketing, księgowość, zarządzanie itp., A także działy biznesowe, takie jak bankowość, ubezpieczenia, przemysł, finanse itp. Po ukończeniu programu student będzie się rozwijał podstawowe umiejętności przedsiębiorcy, jak również wiedzę i umiejętności niezbędne dla menedżerów niższego i średniego szczebla w Gruzji i na całym świecie.

Wiedza i zrozumienie Absolwent będzie w stanie: Znać główne zasady i teorie mikro i makroekonomii Zrozumieć uczestników rynku, siły rynkowe, rolę konkurencji dla cen produktów Znać rolę państwa w ekonomii Znać politykę monetarną i fiskalną, inflację, bezrobocie, teorie rozwijającej się ekonomii państwowej Zna teorie matematyczne i statystyczne Rozumie osiągnięcia szkoły zarządzania Rozumie etykę środowiska biznesowego Zna formy legislacyjne organizacji biznesowej Zna krytyczne metody analizy organizacji i środowiska, nowoczesne metody oceny i modelowania happeningów Poznaj dyskusję i decyzję tworzenie zasad Poznaj zasady oceny strategicznych alternatyw i metodologii konkurencyjnej strategii biznesowej Zrozumienie teoretycznych podstaw optymalizacji biznesu i zarządzania Zrozumienie struktury zarządzania, jego podsystemów i ich relacji Zrozumienie strategicznego, finansowego, produkcyjnego, a aspekty administracyjne, międzynarodowe, społeczne, kulturowe Poznaj podstawowe zasady i teorie marketingu, nowoczesne rozumienie konkurencyjności firm Zrozum modelowanie sieci dystrybucji produktów Systemy cen znanych, znaki towarowe używane przez międzynarodowe systemy marketingowe Poznaj nowoczesne technologie zarządzania reklamą i promocjami, ogólna metodologia promocji i wyceny, kalkulacja kosztów i analiza strategii kosztowej Rozumienie teoretycznych podstaw zapewnienia skutecznych wyników reklamy Poznaj nowoczesne metodologie PR w zakresie kształtowania opinii publicznej, rozumienia konkurencyjności Zrozumienie przyjętych na szczeblu międzynarodowym zasad rachunkowości, metodologii oceny sytuacji finansowej firmy, sporządzania rachunku zysków i strat , bilans i rachunek przepływów pieniężnych Poznaj rynki finansowe, instrumenty finansowe i instytucje finansowe Poznaj zasady oceny instrumentów inwestycji finansowych, metody tworzenia portfeli finansowych, zarządzanie ryzykiem nt i analiza

Stosowanie wiedzy

Absolwent będzie w stanie:

  • Pracuj indywidualnie i zespołowo
  • Planuj, motywuj, kontroluj, wdrażaj
  • Prowadzić
  • Opracuj strategiczną wizję, zaprojektuj biznesplan zgodnie z wymaganiami, zidentyfikuj krytyczne rozwiązanie, opracuj plan operacyjny
  • Organizuj zgodnie z wymogami badań marketingowych wymagań, analizuj informacje statystyczne
  • Użyj aplikacji matematycznej i statystycznej do rozwiązywania problemów finansowych
  • Utwórz dokumentację finansową i księgową
  • Wygeneruj współczynniki oceny wyników końcowych
  • Ocenić projekt inwestycyjny
  • Opracuj wydatki, wydatki i dokumenty budżetowe, obliczenie kosztów produkcji
  • Znajdź informacje na temat rynku finansowego dotyczące instrumentów finansowych i zorganizuj portfele finansowe

Dokonywanie osądów

  • Absolwent będzie w stanie:
  • Przeanalizuj ilościowe i jakościowe wyniki badań
  • Wnioski i argumenty oparte na analizie statystycznej badań marketingowych
  • Przewiduj przyszłą sprzedaż i ceny na podstawie wcześniejszych wyników statystycznych
  • Analiza sił rynkowych i środowiskowych; porównywać konkurentów i słabe i silne strony w analizie SWOT w biznesie
  • Analizuj dokumentację finansową organizacji i podejmuj decyzje dotyczące jej sytuacji finansowej
  • Przeanalizuj przyczyny, które powodują różnicę między wynikami budżetowanymi a rzeczywistymi
  • Dokonuj optymalnej oceny przy ocenie projektów inwestycyjnych
  • Analizuj specjalne informacje finansowe ze specjalnych programów telewizyjnych i gazet oraz dokonuj prawidłowego osądu na podstawie tych informacji
  • Umiejętności komunikacyjne
  • Absolwent będzie w stanie:
  • Prezentuj własną wizję na piśmie, a także prezentuj za pomocą nowoczesnej technologii
  • Używaj odpowiedniej terminologii podczas prezentacji
  • Wyjaśnij lub powiedz odpowiednie informacje specjalistom, a także innym zainteresowanym osobom
  • Weź udział w dyskusji
  • Przedstaw szczegółową analizę wyniku na piśmie
  • Komunikuj się płynnie po gruzińsku i angielsku
  • Korzystaj z komunikacji elektronicznej na poziomie akademickim

Uczenie się umiejętności

  • Absolwent będzie w stanie:
  • Podaj swoje zainteresowania zawodowe i niezależnie określ preferowaną kontynuację nauki na następnym poziomie edukacji lub wiedzę o postępie poprzez nowe, certyfikowane kursy
  • Wyszukaj wymaganą literaturę elektronicznie i w bibliotece
  • Nieustannie rozwijaj swoją wiedzę, korzystając ze specjalnej literatury gruzińskiej i angielskiej

Wartości

  • Absolwent będzie w stanie:
  • Rozważmy postawy liberalno-demokratyczne wyrażane poprzez poszanowanie jednostki i własności
  • Rozważ właściwe podejście do własności fizycznych i intelektualnych. Rozważ osobiste i zbiorowe obowiązki
  • Rozważ obowiązki wobec społeczności i państwa wyrażone w odniesieniu do prawa i etyki biznesowej
  • Zastanów się nad rolą wartości w rozwoju państwa i dobrobytu przyszłego pokolenia

Osoba kontaktowa:

Pan John Dastouri (MBA): j.dastouri @ UG .edu.ge

Dr Bahman Moghimi PhD, DBA, MBA): B.Moghimi @ UG .edu.ge

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Stypendium Keystone

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium

Informacje o uczelni

The University of Georgia is a high-ranking, largest private educational institution located in Tbilisi, Georgia, which is member of many European educational agreements and integrated systems. The de ... Czytaj więcej

The University of Georgia is a high-ranking, largest private educational institution located in Tbilisi, Georgia, which is member of many European educational agreements and integrated systems. The degrees are accredited worldwide especially in EU and US and has student and professor exchange programs with more than a 100 very-known universities and scientific institutions around the world. The university has a private school from kindergarten, primary and secondary school as certified Oxford schools' member and different fields from Bachelor degree, Master and PhD in different schools of Business and Economics, Technology and Engineering, Social Science, Health and Medicine and finally School of arts and humanities with almost 9000 students from Georgia and all around the world. Pokaż mniej