Przeczytaj oficjalny opis

Bachelor of Business Administration (BBA)

Kod programu: UBBUADFXO1A

Projekt Programu

School of Business Administration oferuje obecnie Bachelor of Business Administration z Majors w:

  • rachunkowości
  • Zarządzanie administracyjne i systemy informacyjne
  • Finanse i bankowość
  • Zarządzanie ogólne
  • Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
  • marketing
  • Produkcje i Operations Management

Nieletni w:

  • Zarządzanie administracyjne i systemy informacyjne
  • ekonomika
  • Finanse i bankowość
  • Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
  • International Business
  • marketing

rachunkowości

Misją Programu rachunkowości jest dostarczenie studentom zrozumienia pojęć, praktyk i zasad rachunkowości na poziomie studiów magisterskich i zawodowych. Po pomyślnym zakończeniu absolwenci będą mogli:

  • Skonfiguruj systemy księgowe dla organizacji
  • Przygotowanie i analiza sprawozdań finansowych
  • Wykorzystanie informacji finansowych i technologii dla celów podejmowania decyzji.

Systemy zarządzania Informacje administracyjne

Absolwenci tego programu będą mogli wspierać decyzje zarządcze z wysokiej jakości systemów wsparcia administracyjnego, wykorzystują technologię biurową w celu zwiększenia skuteczności i efektywności procesów biznesowych i wykazać kompetencje w funkcji zarządzania na linii frontu.

Finanse i bankowość

Program ten ma na celu narażać uczestników do połączenia systemów monetarnych i finansowych oraz zasady i praktyki dla praktyków w zakresie usług finansowych. Zapewnia również odpowiednie i ambitnych możliwości edukacyjnych, które pozwoli absolwentom innowacyjny, gotowość do pracy, poszukiwanych i zdolne do bycia reagujących liderów i komunikatorów w dziedzinie bankowości i finansów. Nasze wartości są uczciwość, rzetelność, jakość i profesjonalizm.

Zarządzanie ogólne

Program Zarządzania składa się z szerokim, profesjonalnym programem mającym na celu rozwijanie technik analizy i kompetencje interpersonalne niezbędne do skutecznego zarządzania organizacjami. To stosuje nowoczesne zasady zarządzania operacji w sektorach prywatnym i publicznym.

marketing

Absolwenci będą wykazywać zrozumienie charakteru koncepcji marketingowych i roli informacji w marketingu, jak prowadzić badania marketingowe w organizacji, zapewnienie wsparcia dla agencji badań rynku i zapisu i wykonania planów rynkowych dla organizacji.

Wymagania kwalifikacyjne

5 pacjentów CSEC / GCE O-Level tym Języka Angielskiego i Matematyki

LUB

UTECH Diploma in Business Administration i Zarządzania Administracyjnego (studenci będą przegubowe do 4 lat na pełen etat lub 5 lat w niepełnym wymiarze czasu / programu BBA wieczorem).

Uwaga

  • Studenci mają do wyboru opcji w trakcie badań do zrobienia dwukrotnie główną lub istotną / małoletniego.
Program prowadzony przez:
Język angielski

Zobacz 4 więcej kursów w University of Technology, Jamaica (UTech) »

Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Wrześ. 2019
Duration
4 - 5 lat
Zaoczne
W pełnym wymiarze godzin
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń

Wrześ. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa