Read the Official Description

Bachelor of Science w Informatyki i Game Design łączy zajęć z informatyki, w tym pisanie programów komputerowych w podstawowych językach takich jak C i C ++, w solidny fundament w naukach humanistycznych, nauk społecznych oraz podstaw sztuki. Ten program naraża uczniów do różnych narzędzi i procesów wykorzystywanych przez profesjonalnych projektantów, w tym własnych języków skryptowych, poziomu i map edytorów, baz danych i dokumentacji projektowej. Studenci w BS. w dziedzinie informatyki i projektowania gier projektowania programu, prototypem i iteracji swoje projekty w ramach współpracy, opartych na środowisku termin, pomagając im rozwijać umiejętności komunikacyjne i zespołowych niezbędne do osiągnięcia sukcesu w warunkach studyjnych w świecie rzeczywistym.

Dziedzina rozrywki cyfrowej wzrosła z użyciem małych zespołów zaledwie garstka programistów dla całej gry do korzystania z dużych zespołów sto lub więcej na jednym tytule. Ten duży wzrost wielkości zespołów, zakres, oraz inwestycje w cyfrowych tytułów rozrywkowych naturalnie spowodowało coraz większą specjalizację w roli inżyniera, wykonawcy i projektanta. Pomimo zwiększonej specjalizacji ogólnej, cyfrowe przemysł rozrywkowy zaobserwowano również rosnący popyt na hybrydowym inżyniera / autora: ktoś, kto ma silne programowania i matematyki umiejętności, w połączeniu z formalnego wykształcenia w zakresie projektowania gier. Ten typ dewelopera jest pomostem między technicznych i kreatywnych stronach rozwoju gry, zdolnych do pracy jako inżynier lub projektanta, ile potrzeba. Ten program studiów przygotowuje absolwentów do tego właśnie "projektant techniczny" roli.

Absolwenci tego programu będą przygotowani do pisania programów komputerowych w podstawowych językach takich jak C i C ++, a także języki skryptowe, powszechnie używane przez wszystkich projektantów. Absolwenci tego programu będą dobrze zorientowani w logiki programowania gier, interfejsów użytkownika, sztucznej inteligencji, baz danych i narzędzi projektowych. Absolwenci będą również dobrze zorientowanych w teorii do projektowania gier i innych cyfrowych cyfrowych gier, projekt poziomie, projektowania systemów i projektowania zachowań, ich mocne podstawy w programowaniu i matematyki na ogół czyniącego ich systemu i zachowanie silnych projektantów. Absolwenci będą mieli rozległe testy doświadczenie, iteracji i polerowania projekty zarówno cyfrowe jak i nie-cyfrowych, poprzez realizację wielu projektów indywidualnych i wielu projektów zespół do gry.

Absolwenci tego kierunku studiów będzie przygotowany, aby wejść do branży gier wideo jako inżynierów oprogramowania klasy podstawowej i projektantów gier. Tytuły pozycji możliwe entry-level to inżynier oprogramowania, oprogramowania deweloper, inżynier rozwoju oprogramowania, inżynier rozwoju oprogramowania w teście, analityk oprogramowania, programista komputerowy, programista, rozgrywki sztuczna inteligencja programista, programista interfejsu użytkownika, narzędzia programista, projektant gier Scripter, techniczne, system projektant, projektant poziomów, projektant treści, projektant spotkanie i projektant gier. Po wielu latach w branży, absolwenci mogą uzyskać takie tytuły jak ołów inżynier, główny projektant, dyrektor techniczny, dyrektor kreatywny i reżysera. Program ten stopień obejmuje również wykształcenie średnie, które mogą przyczynić się bezpośrednio do uzyskania pozycji absolwenta z tytułów takich jak producent, kierownik programu, technicznej kierownika programu, i pisarz technicznej.

Program taught in:
Język angielski

See 3 more programs offered by DigiPen - Institute of Technology Singapore »

Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Sierp. 2019
Duration
4 lat
W pełnym wymiarze godzin
By locations
By date
Data początkowa
Sierp. 2019
Application deadline

Sierp. 2019

Location
Application deadline
Data końcowa