Przeczytaj oficjalny opis

Cyfrowy projekt gier

W dzisiejszych czasach, zwłaszcza w związku z rozwojem platform mobilnych i technologii internetowych, gry komputerowe stały się dość powszechne w naszym kraju, ponieważ są na całym świecie i przekształciły się w popularne media konsumowane przez szerokie masy bez różnicowania płci lub wieku. .

"Program studiów licencjackich w zakresie gier cyfrowych", który stanie się prekursorem w naszym kraju, a Stambuł w szczególności z podejściem łączącym różne dziedziny, takie jak sztuka, technologia i ekonomia pod dachem projektowania, ma na celu zapewnienie wykwalifikowanych zasobów ludzkich dla sektora i rozwijać kreatywne, innowacyjne projekty i zespoły, aby osiągnąć sukces zarówno lokalny, jak i globalny.

Program studiów licencjackich w zakresie gier cyfrowych ustanowiony na mocy Wydziału Komunikacji, z jego interdyscyplinarnym podejściem, nie tylko łączy dziedziny oprogramowania, sztuki i wzornictwa, ale oferuje interdyscyplinarne środowisko pracy w całej naszej uczelni oraz w szczególności w wydziałach inżynierii i edukacji. Studenci, którzy spotkają się w klasach fundacji w pierwszym roku studiów, podejmą pierwsze kroki w kierunku specjalizacji na drugim roku studiów, wybierając jedną z oprogramowania i pionów sztuki pod dachem projektu zgodnie z ich talentami. Ścieżki studenckie ponownie skrzyżują się na zajęciach projektowych, gdzie przekształcą się w zespoły gier i wyprodukują wspólnie z konsultantem naszej kadry akademickiej. Lokalne i międzynarodowe staże praktykowane przez system COOP w ramach naszej uczelni, która łączy studentów ze światem biznesu podczas ich życia studenckiego, a sektorowa sieć komunikacyjna BUG zwiększa doświadczenie uczniów i aktualizuje ich bazę wiedzy.

Poza Bahçeşehir University Game Lab (BUG) utworzonym w ramach Wydziału Komunikacji i Graduate Program Game Design (Master BUG) utworzonego w ramach Instytutu Nauk Społecznych, Europejskiego centrum aktywacji sceny gry BUG Berlin i studia produkcji gier Fundamenty BUG Pro bezpośrednio przyczyniają się do programu. Ten program, który tworzy znaczącą różnicę, pracując w integracji z centrum inkubacji rzeczywistości wirtualnej VR First BAU i Cryengine Academy, powstałymi we współpracy ze światowym gigantem gier Crytek, można uznać za pioniera w naszym kraju.

Podczas gdy studenci mogą korzystać z ciągle rosnących połączeń międzynarodowych, jak również z lokalnej i zagranicznej sektorowej sieci komunikacyjnej departamentu, mają także okazję spotkać się z inwestorami, stosując się do programów przyspieszających, takich jak Gamebootcamp İstanbul - inicjatywa StartersHub, ponownie wspierana przez nas.

Ten program, który oferuje wszystkie etapy produkcji gier, zarówno teoretyczne, jak i praktyczne, wszystkim, którzy marzą o zostaniu projektantem gier, zapewnia swoim uczniom możliwość osiągnięcia swoich celów w globalnym sektorze.109983_22_001.jpg109984_22_002ii.jpg109985_22_018.jpg

Program prowadzony przez:
Język angielski

Zobacz 27 więcej kursów w Bahcesehir University »

Ostatnia aktualizacja February 13, 2019
Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Wrześ. 2019
Duration
8 semestry
W pełnym wymiarze godzin
Cena
5,530 USD
Czesne dla studentów zagranicznych (4 lata): 7 900 USD na osobę
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń

Wrześ. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa