Bachelor in Tourism Management
Y SCHOOLS
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Troyes, Francja
Języki
Francuski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 8500 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Pod koniec studiów licencjackich z zarządzania turystyką będziesz działał jako menedżer w dowolnym sektorze globalnego sektora turystyki.
Licencjat pozwala na zdobycie podstaw zarządzania: zarządzania, komunikacji, marketingu itp. Ponieważ branża turystyczna jest wielokulturowa, nasz tytuł licencjata oferuje studentom możliwość dokładnego odkrycia wszystkich sektorów tego sektora. Stopniowo nasi studenci specjalizują się, aby stać się ekspertami w jednym z nich.
Ten program wymaga dobrej znajomości języka francuskiego i angielskiego.
Zajęcia prowadzone są w języku francuskim.
Rekrutacja
Program
Program nauczania przeznaczony dla branży turystycznej
1 rok
Rok 1 opiera się na nauce podstaw zarządzania i turystyki oraz wzmacnianiu języków obcych i kultur. Studenci kończą swój pierwszy rok dwumiesięcznym stażem.
Przykłady kursów: podstawy marketingu, prawa gospodarczego i cywilnego, języków i kultury świata, historii i przyszłości branży turystycznej i wypoczynkowej, sprzedaży i marketingu produktów turystycznych, wyróżniających cech marketingu usług, zarządzania wydarzeniami itp.
Rok 2
Semestr za granicą: międzynarodowe kierunki
Przemysł turystyczny ma charakter globalny. Studenci spędzają co najmniej jeden semestr za granicą na uczelni partnerskiej. Gotów to odkryć?
Przykłady kursów: krajowe i międzynarodowe przepisy turystyczne, marketing zarządzania wydarzeniami, przemysł hotelowy, gastronomiczny, terytorialny rozwój turystyki, kontrola zarządzania, strategie dystrybucji.
Opcjonalny rok przerwy
Rok 3
Przykłady kursów: zarządzanie wydajnością, aktualny rozwój turystyki, zarządzanie zespołem, analiza finansowa, teatr i improwizacja.
Seminaria branżowe: touroperatorzy, transport turystyczny, kemping i hotelarstwo wiejskie, parki rozrywki, gastronomia, luksusowa turystyka / wina / szampan, kasyna, zarządzanie wydarzeniami / wystawy oraz targi / turystyka biznesowa, terytorialny marketing turystyczny, ośrodek narciarski Zarządzanie (zimą i latem).
Wspólna ścieżka i 3 główne kierunki: Utworzenie i zarządzanie firmą w sektorze turystyki, zarządzanie zakwaterowaniem w turystyce lub zarządzanie miejscem docelowym i zrównoważony rozwój.
Galeria
Możliwości związane z karierą
Nasz cel ? Szkolenie już dziś pod kątem pracy w przyszłości.
Transport: linia lotnicza, linia wycieczkowa...
Catering i zakwaterowanie: hotele, restauracje, spa, kurorty, talaso...
Podróże: Organizator wycieczek, Agencja Rezerwacyjna...
Wydarzenia: W biznesie, centrum wystawienniczym, centrum kongresowym...
Wypoczynek: parki tematyczne, ogrody zoologiczne, akwaria...
Instytucje terytorialne: Regionalna Komisja ds. Turystyki, Biuro Turystyczne...
Nasi absolwenci zajmują następujące stanowiska:
- 35% Agenci / Relacje z Klientami
- 30% Kierownictwo / Zarządzanie
- 26% Kierownicy projektów
- 9% Asystenci projektu
Podział według sektora działalności:
- 55% Zakwaterowanie i wyżywienie
- 20% Czas wolny, wydarzenia i komunikacja
- 10% podróży
- 1% Instytucje i społeczności
- 14% Inne sektory