Bachelor in Visual Communication Design
Kadir Has University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Istanbul, Turcja
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 12 000 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* na rok.
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Nasi absolwenci są w stanie zaprojektować i poprowadzić media komunikacyjne nowej generacji.
Departament Projektowania Komunikacji Wizualnej ma na celu pozyskanie osób, które będą pracować jako eksperci od komunikacji w mediach internetowych, telewizji, sztuce i dziedzinach związanych z designem.
Profil absolwentów: Absolwenci są w stanie produkować prace w kreatywnych obszarach, takich jak fotografia, wideo, projektowanie stron internetowych, interfejs i projektowanie interaktywne, projektowanie usług, projektowanie gier i animacje.
Dlaczego KHAS Visual Communication Design: Nasz dział zapewnia uczniom umiejętność rozwiązywania problemów poprzez zanurzenie uczniów w szerokiej gamie teorii i praktyk sztuki i wzornictwa.
Aby poszerzyć swoją wiedzę, nasi studenci mogą otrzymywać podwójne wyższe lub mniejsze stopnie od innych działów. Nasza wiodąca komisja doradcza opracowana przez pionierów tego sektora w znacznym stopniu przyczynia się do zawartości i struktury naszego stale rozwijającego się programu edukacji w zakresie projektowania komunikacji wizualnej. Dokładnie monitorujemy i reagujemy na rosnące i zmieniające się potrzeby sektora, prowadząc warsztaty prowadzone przez projektantów, artystów i dyrektorów.
Study Overroad Opportunities: Nasz wydział ma umowę o podwójnym stopniu z Coventry University (CU) w Wielkiej Brytanii. Nasi studenci są w stanie ukończyć studia z podwójnym stopniem po ukończeniu roku szkolnego w odpowiednim wydziale CU.
Możliwości kariery: W ciągu czterech lat edukacji nasi uczniowie zdobywają bogate portfolio prac wykonanych przy użyciu różnych narzędzi medialnych, technik i teorii, które zapewniają naszym absolwentom możliwości zatrudnienia w zakresie:
- Projektowanie (animacja ruchoma, interfejs aplikacji mobilnej, projektowanie gier, projektowanie usług, projektowanie stron internetowych, animacja);
- Kierunek twórczy (reklama, sztuka i fotografia);
- Produkcja i postprodukcja (kino i telewizja);
- Szkolnictwo wyższe (tytuł magistra i stopień doktora w dziedzinie sztuki, projektowania i komunikacji).
Przyznana kwalifikacja / Poziom kwalifikacji
Associate and Bachelor (poziom 6)
Warunki przyjęć
Wnioskodawcy powinni uzyskać wymagane wyniki od przejścia do egzaminu w szkolnictwie wyższym (YGS), pierwszego testu na cykl rozmieszczania (LYS / TS 1) i testu bezpośredniego transferu (DGS). Miejsca docelowe są organizowane centralnie przez Student Selection and Placement Centre (ÖSYM). Zagraniczni studenci ubiegający się o program muszą przestrzegać kryteriów przyjęć ustalonych przez Kadir Has University . Studenci mogą przenieść się do programu, stosując się do zasad Kadir Has University w oparciu o poziomy transfer. (Dalsze informacje: http: // www. KHAS .edu.tr)
Uznanie wcześniejszego uczenia się
Studenci mogą być zwolnieni z niektórych kursów w innych instytucjach za zgodą dziekana w odpowiednim wydziale lub instytucie.
Wymagania dotyczące ukończenia studiów
Studenci są zobowiązani do pomyślnego ukończenia wszystkich kursów w programie nauczania zaakceptowanych przez Senat (240 punktów ECTS) i mają minimalną średnią punktową w skali 2,00 / 4,00.
Definicja programu
Departament Reklamy ma na celu kształcenie przyszłych ekspertów w dziedzinie reklamy, którzy przyczynią się do rozwoju mediów i komunikacji, pracując zgodnie z zasadami etyki zawodowej i potrafiąc twórczo zestawiać teorię i praktykę oraz wzbogacać swoje talenty o dogłębną znajomość metodologii.
Wyniki programu
- Umiejętność zademonstrowania krytycznego myślenia i kompetentnych umiejętności analitycznych dzięki wysokopoziomowej wiedzy z zakresu komunikacji, nauk humanistycznych i społecznych.
- Aby móc wykazać kreatywne, unikalne i niezależne myślenie w taki sposób, aby aktywnie uczestniczyć w demokratycznej komunikacji i brać czynny udział w produkcji.
- Aby móc powiązać różne obszary komunikacji, opracować strategie dla multimediów i zintegrowanej komunikacji.
- Posiadanie znajomości technologii i strategii rozwoju komunikacji w dziedzinie publikowania, zarządzania i przedsiębiorczości za pomocą nowych mediów; będzie w stanie obsługiwać i przekształcać ten proces.
- Przyjąć niezbędne obowiązki i zobowiązania etyczne w swoim zawodzie dzięki zdobytym umiejętnościom i wiedzy.
- Aby móc uczestniczyć w profesjonalnym środowisku pracy z aktywną, produktywną i odpowiedzialną wizją.
- Posiadanie wiedzy, umiejętności i wystarczalności, aby umożliwić im znalezienie możliwości zatrudnienia w kraju i poza granicami kraju w różnych obszarach branży komunikacyjnej.
- Aby móc aktywnie komunikować się w języku angielskim i innych językach, których się nauczyli w celu poprawy swoich umiejętności zawodowych i znaleźć międzynarodowe możliwości pracy.
- Posiadanie umiejętności łączenia technik badawczych i projektowych za pomocą różnych metod.
- Aby mieć doświadczenie w zakresie teorii i technologii multimedialnych, projektowania, stosowania projektowania i korzystając z tej wiedzy, będą oni w stanie konceptualnie analizować produkty multimedialne.
- Umieć zastosować metody stosowane do analizy sztuki współczesnej i kultury wizualnej.
Profile zawodowe absolwentów
Absolwenci są zatrudnieni w agencjach reklamowych, działach marketingu korporacji / organizacji pozarządowych / instytucji rządowych, firm zajmujących się planowaniem mediów oraz w innych organizacjach związanych z mediami.
Dostęp do dalszych studiów
Absolwenci mogą ubiegać się o studia magisterskie (cykl 7 i 8) w powiązanych programach.
Ankiety ewaluacyjne
Kwestionariusz oceny kursu i instruktora Kwestionariusz satysfakcji kwestionariusz
Współpraca międzynarodowa
Program wymiany studentów Erasmus.
Rekrutacja
Wynik programu
Wyniki programu
- Umiejętność zademonstrowania krytycznego myślenia i kompetentnych umiejętności analitycznych dzięki wysokopoziomowej wiedzy z zakresu komunikacji, nauk humanistycznych i społecznych.
- Aby móc wykazać kreatywne, unikalne i niezależne myślenie w taki sposób, aby aktywnie uczestniczyć w demokratycznej komunikacji i brać czynny udział w produkcji.
- Aby móc powiązać różne obszary komunikacji, opracować strategie dla multimediów i zintegrowanej komunikacji.
- Posiadanie znajomości technologii i strategii rozwoju komunikacji w dziedzinie publikowania, zarządzania i przedsiębiorczości za pomocą nowych mediów; będzie w stanie obsługiwać i przekształcać ten proces.
- Przyjąć niezbędne obowiązki i zobowiązania etyczne w swoim zawodzie dzięki zdobytym umiejętnościom i wiedzy.
- Aby móc uczestniczyć w profesjonalnym środowisku pracy z aktywną, produktywną i odpowiedzialną wizją.
- Posiadanie wiedzy, umiejętności i wystarczalności, aby umożliwić im znalezienie możliwości zatrudnienia w kraju i poza granicami kraju w różnych obszarach branży komunikacyjnej.
- Aby móc aktywnie komunikować się w języku angielskim i innych językach, których się nauczyli w celu poprawy swoich umiejętności zawodowych i znaleźć międzynarodowe możliwości pracy.
- Posiadanie umiejętności łączenia technik badawczych i projektowych za pomocą różnych metod.
- Aby mieć doświadczenie w zakresie teorii i technologii multimedialnych, projektowania, stosowania projektowania i korzystając z tej wiedzy, będą oni w stanie konceptualnie analizować produkty multimedialne.
- Umieć zastosować metody stosowane do analizy sztuki współczesnej i kultury wizualnej.
Idealni studenci
Profil absolwenta: Absolwenci są w stanie tworzyć prace w obszarach kreatywnych, takich jak fotografia, wideo, projektowanie stron internetowych, interfejs i projektowanie interaktywne, projektowanie usług, projektowanie gier i animacja.
Możliwości związane z karierą
Możliwości zawodowe:
W ciągu czterech lat nauki nasi studenci zdobywają bogate portfolio prac wytworzonych przy użyciu różnych narzędzi medialnych, technik i teorii zapewniających naszym absolwentom możliwości pracy w dziedzinach:
- Projektowanie (animacja ruchoma, interfejs aplikacji mobilnej, projektowanie gier, projektowanie usług, projektowanie stron internetowych, animacja);
- Kierunek twórczy (reklama, sztuka i fotografia);
- Produkcja i postprodukcja (kino i telewizja);
- Szkolnictwo wyższe (tytuł magistra i stopień doktora w dziedzinie sztuki, projektowania i komunikacji).
Profile zawodowe absolwentów
Absolwenci są zatrudnieni w agencjach reklamowych, działach marketingu korporacji / organizacji pozarządowych / instytucji rządowych, firm zajmujących się planowaniem mediów oraz w innych organizacjach związanych z mediami.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z projektowania komunikacji wizualnej
- Ningbo, Chiny
Bachelor of Design in Communication Design Major
- Vancouver, Kanada
Licencjat z projektowania graficznego
- Barcelona, Hiszpania