Bachelor of Arts (z wyróżnieniem) w Early Childhood Studies – University of East London, Wielka Brytania
Asian International College
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Singapore, Singapur
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
24 - 36 months
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Nagrodzony przez University of East London
Program BA (z wyróżnieniem) Early Childhood Studies zapewnia krytyczne, kompleksowe i interdyscyplinarne przygotowanie do wielozawodowej pracy w sektorze wczesnego dzieciństwa.
Wymóg przyznania nagrody
Przyznanie tytułu Bachelor's Degree z wyróżnieniem zostanie przyznane, jeśli spełnisz wymagania do nagrody. Nagroda podlega Standardowym Przepisom Licencjackim (SUAR) i aby uzyskać dyplom z wyróżnieniem, musisz zdobyć 360 punktów. Każdy moduł zawiera określoną liczbę punktów, a kurs ma dać ci 120 punktów na każdym poziomie studiów.
Ostateczna nagroda jest klasyfikowana w następujący sposób:
- Pierwsza klasa ze średnią oceną 70% lub wyższą
- Druga klasa, dywizja 1, średnia ocena 60% lub wyższa, ale poniżej 70%
- Druga klasa, dywizja 2 średnia ocena 50% lub wyższa, ale poniżej 60%
- Trzecia klasa średnia ocena 40% lub wyższa, ale poniżej 50%
Dyplom licencjata w zakresie studiów wczesnego dzieciństwa zostanie przyznany, jeśli zdobędziesz co najmniej 300 punktów z co najmniej 60 na poziomie 6.
Ten kurs nie jest akredytowany przez Agencję Wczesnego Rozwoju Dziecka (ECDA). Absolwenci, którzy chcą pracować w lokalnym sektorze wczesnego dzieciństwa, będą musieli złożyć wniosek do ECDA o rejestrację nauczycieli za pośrednictwem przedszkola. Zatwierdzenie przez ECDA będzie uzależnione od spełnienia przez wnioskodawcę wymagań dotyczących rejestracji nauczycieli.
Tryb dostawy i ocena
Kurs jest prowadzony w różnych angażujących, interaktywnych i praktycznych trybach, które obejmują sesje twarzą w twarz, dyskusje w małych grupach, ukierunkowane zadania/indywidualne studia.
W trakcie kursu podkreślane będą ścisłe powiązania między nauczaniem, uczeniem się i ocenianiem. Opracowanie różnorodnych zadań oceniających zintegrowanych z programem uczenia się i nauczania zapewni, że otrzymasz odpowiednie i znaczące działania o określonych wynikach. Wiele z twoich ocen będzie oczekiwało, że będziesz czerpać z doświadczenia i pracować na stażach.
Przykłady oceny obejmują:
- e-portfele
- Konta refleksyjne
- Prezentacje plakatów grupowych
- Uwagi obserwacyjne
- Sprawozdania ze studium przypadku
- Prezentacja seminaryjna
- Eseje
- Prezentacje cyfrowe
Uwaga: Wszystkie materiały edukacyjne i zasoby będą dostępne wyłącznie online w Zasobie edukacyjnym Portalu Ucznia.
Wynik programu
Ten program ma na celu umożliwienie:
- Zdobycie wiedzy, zrozumienia i krytycznego docenienia nauki o wczesnym dzieciństwie;
- Zrozumienie rozwoju, potrzeb i doświadczenia małych dzieci oraz usług, które je wspierają, szczególnie w odniesieniu do dzieci o specjalnych potrzebach i/lub niepełnosprawności.
- Osiągnąć podstawy do zatrudnienia, studiów zawodowych i dalszych studiów akademickich w domenie wczesnych lat;
- Zostań zręcznym i elastycznym absolwentem.
Czego się nauczysz:
Wiedza, umiejętności
- wykazać się wiedzą i zrozumieniem oraz praktycznymi umiejętnościami istotnymi dla studiów akademickich i praktyki zawodowej we wczesnym dzieciństwie;
- wykazać się wiedzą i zrozumieniem interdyscyplinarnego charakteru studiów nad wczesnym dzieciństwem oraz strukturalnych, instytucjonalnych, osobistych i kulturowych systemów i idei, które wpływają na doświadczenie i konstrukcję dzieciństwa
- wykazać się wiedzą i zrozumieniem na temat rozwoju fizycznego i intelektualnego w zakresie opieki i organizacji wczesnodziecięcych i wczesnodziecięcych;
- wykazać się wiedzą i zrozumieniem strategii usuwania barier w uczestnictwie dzieci ze specjalnymi potrzebami i/lub niepełnosprawnościami we wczesnych latach.
Umiejętności myślenia
- analizować sytuacje praktyczne i teoretyczne w kontekście rozwoju dziecka i dzieciństwa oraz syntetyzować rozwiązania wykazujące oryginalne i twórcze myślenie
- planować, zarządzać i zastanawiać się nad własną nauką i postępami w zdobywaniu atrybutów absolwenta odpowiednich do rozpoczęcia szkolenia nauczycieli lub innych karier we wczesnym dzieciństwie
Umiejętności praktyczne oparte na przedmiotach
- komunikować się właściwie i skutecznie w różnych trybach i mediach
- powiązać odpowiednią teorię z praktyką wczesnego dzieciństwa
- wykazać zrozumienie metodologii badań poprzez zastosowanie tej wiedzy do:
- podjąć projekt badawczy na małą skalę
Umiejętności do życia i pracy (umiejętności ogólne)
- wykazać się autonomią, samodzielnością, pracą zespołową i przywództwem.
- rozwijać zbywalne umiejętności absolwenta w zakresie komunikacji i relacji interpersonalnych,
Rekrutacja
Program
Rok 1 (UK-NQF poziom 4):
- ED4034 Pedagogika: wspieranie rozwoju we wczesnych latach
- ED4009 Perspektywy rozwoju wczesnego dzieciństwa
- ED4010 Dzieci w ich kontekstach społecznych
- ED4012 Dzieci z dodatkowymi potrzebami i zdrowie dzieci
120 kredytów
Rok 2 (UK-NQF poziom 5):
- ED5013 Problemy i kontrowersje w rozwoju wczesnego dzieciństwa
- ED5004 Obserwacje, dokumentowanie i badania z dziećmi, rodzinami i praktykami
- ED5016 Polityka społeczna dla dzieci i rodzin
- ED5005 Rzecznictwo dla dzieci: konteksty krajowe i międzynarodowe
120 kredytów
Rok 3 (UK-NQF poziom 6):
- ED6007 Rozprawa o badaniach nad wczesnym dzieciństwem
- ED6016 Wiodący i zarządzający partnerstwami we wczesnych latach
- ED6014 Dzieci, kultura i globalizacja
- ED6008 Multimodalna nauka we wczesnym dzieciństwie
- ED6002 Wolontariat
120 kredytów
Galeria
O szkole
pytania
Podobne kursy
Bachelor of Arts w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i edukacji specjalnej
- Greenville, Stany Zjednoczone
BA (z wyróżnieniem) w zakresie wczesnego dzieciństwa
- Bristol, Wielka Brytania
BA(Hons) w edukacji wczesnoszkolnej (Top up)
- Bristol, Wielka Brytania