Bachelor of Arts (z wyróżnieniem) w edukacji specjalnej
The Education University of Hong Kong
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Hong Kong, Hongkong
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
HKD 140 000 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* studenci zamiejscowi rocznie; lokalni studenci: 42 100 HK rocznie
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Cele programu
Oczekuje się, że absolwenci programu będą kompetentnymi praktykami w szkołach i społecznościach, którzy posiadają wiedzę, umiejętności i wartości potrzebne do wniesienia wkładu w dziedzinie edukacji specjalnej. Po pomyślnym ukończeniu programu studenci będą mogli:
- wykazać zrozumienie specjalnych potrzeb i ról różnych interesariuszy;
- oceniać kwestie etyczne i opowiadać się za równymi szansami i prawami związanymi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi;
- formułować i wdrażać plany interwencyjne wspierające osoby ze specjalnymi potrzebami w środowisku szkolnym i społeczności;
- wykazać zdolność do skutecznego współdziałania z rodzinami, szkołami i społecznościami w celu ułatwienia włączenia i poprawy jakości życia osób o specjalnych potrzebach; oraz
- analizować i rozwiązywać problemy związane z kształceniem i rozwojem osób ze specjalnymi potrzebami poprzez integrację teorii, literatury empirycznej, rozważań etycznych i praktycznego doświadczenia.
Powyższe informacje mają charakter tymczasowy i mogą ulec zmianie.
Program
Struktura programu
Całkowity wymagany punkt kredytowy dla tytułu BA (SE) wynosi 121 i zwykle wymaga to czterech lat studiów w pełnym wymiarze godzin. Struktura programu jest podsumowana poniżej.
Domena | Punkty kredytowe (cps) (dla uczestników roku 1) |
Poważny
| 54 |
Projekt ostatniego roku
| 6 |
Ogólne wykształcenie
| 22 |
Ulepszenie języka | 9 |
Przedmioty do wyboru (w tym Second Major lub Minors) | 30 |
Łącznie (minimalne cps wymagane do ukończenia): | 121 |
Uwagi:
(1) Zajęcia będą odbywać się w kampusie Tai Po i ośrodku naukowym Tseung Kwan O / ośrodku badań satelitarnych Kowloon Tong / ośrodku sportowym zgodnie z decyzją uniwersytetu.
(2) Studenci przyjęci do tego programu począwszy od kohorty 2023/24 są zobowiązani do odwiedzenia Greater Bay Area (GBA) na krótką wycieczkę (np. 1-dniową lub 2-dniową 1-nocną wycieczkę) w celu ukończenia Krzyża -Wydziałowy Kurs Podstawowy. Chociaż wycieczka GBA jest mocno dotowana, studenci nadal są zobowiązani do wniesienia wkładu w wysokości 18% szacowanego kosztu podróży („składka studencka”), podczas gdy osobista rozrywka, wydatki na posiłki, opłata za dokument podróży i koszty ubezpieczenia osobistego nie będą wspierane. Szacunkowy koszt wyjazdu GBA dla studentów przyjętych do kohorty 2023/24 nie jest jeszcze dostępny, ponieważ zależy od wielu czynników, takich jak zmiany kosztu wyjazdu GBA w wyniku inflacji, czas trwania wyjazdu, koszty podróży , kurs wymiany itp. Dokładna kwota składki studenckiej nie jest zatem dostępna.
Powyższe informacje są tymczasowe i mogą ulec zmianie.
Galeria
Możliwości związane z karierą
Perspektywy kariery/kwalifikacje zawodowe
Umiejętności i perspektywy rozwijane przez studentów w ramach BA(SE) będą szczególnie cenne w karierze związanej z usługami społecznymi, rozwojem społeczności i biznesem związanym z edukacją w organizacjach rządowych i pozarządowych. Możliwe stanowiska mogą obejmować:
- Koordynator / koordynator ds. edukacji specjalnej w organizacjach pozarządowych, ośrodkach rehabilitacyjnych, zakładach pracy chronionej i jednostkach szkoleniowych itp. w celu świadczenia usług oceny i zarządzania przypadkami, wsparcia rodzinnego i koordynacji opieki domowej dla osób niepełnosprawnych;
- Urzędnik ds. projektów, urzędnik ds. łączności lub urzędnik ds. wsparcia społeczności w agencjach rządowych i pozarządowych, organizacjach charytatywnych, prywatnych przedsiębiorstwach, grupach społecznych itp. w celu współpracy z usługami społecznymi i innymi specjalistami;
- Urzędnik wykonawczy lub urzędnik ds. równych szans w organizacjach rządowych, pozarządowych i prywatnych w celu ułatwienia samopomocy i / lub negocjacji w imieniu osób niepełnosprawnych; i
- Asystent nauczyciela, mentor nauczania lub koordynator projektu w głównych i specjalnych środowiskach edukacyjnych, takich jak szkoły, organizacje pozarządowe, ośrodki rehabilitacyjne i jednostki wspierające naukę.
Absolwenci mogą również kontynuować rozwój zawodowy poprzez studia podyplomowe i poszerzyć swoje horyzonty kariery o specjalistów akademickich/nauczycieli, terapeutów zajęciowych, patologów mowy i języka, audiologów klinicznych, pracowników socjalnych, specjalistów ds. pośrednictwa pracy lub konsultantów w dziedzinie edukacji integracyjnej i specjalnej.
*Uwagi: Program BA(SE) ułatwia studentom kontynuowanie kariery związanej z edukacją i usługami dla ludzi. Ukończenie programu nie prowadzi do uzyskania statusu wykwalifikowanego nauczyciela (QTS) w Hongkongu. Po ukończeniu studiów studenci, którzy są zainteresowani profesjonalnym szkoleniem nauczycieli, mogą ubiegać się o dyplom ukończenia studiów podyplomowych w zakresie edukacji (PGDE) lub programy przyznające QTS.
Powyższe informacje mają charakter tymczasowy i mogą ulec zmianie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Bachelor of Arts w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i edukacji specjalnej
- Greenville, Stany Zjednoczone
Licencjat z pedagogiki specjalnej - upośledzenie funkcji poznawczych do certyfikacji nauczycieli szkół podstawowych i średnich
- Adrian, Stany Zjednoczone
Bachelor of Arts in Special Education
- Lacey, Stany Zjednoczone