Bachelor of Arts Media i zarządzanie mediami

Informacje ogólne

Liczba dostępnych lokalizacji: 24

Opis programu

ba

Dzięki studium na odległość „media economy and media management” (konsultacja badań technicznych po konsultacji: medienwirtschaft@diploma.de) uniwersytet DIPLOMA stworzył koncepcję studium, która spełnia wymagania zarówno twórców mediów, jak i użytkowników mediów: połączenie administracji biznesowej, socjologii i dziennikarstwa sprawia, że absolwenci Studiował wszechstronnych mediów, którzy są bardzo poszukiwani przez firmy medialne w branży internetowej, drukarskiej, radiowej i telewizyjnej i filmowej.

Warsztaty z wizytą w Deutschlandradio z warsztatami radiowymi i warsztatami multimedialnymi w Radzie Europy (Strasburg): www.diploma-aus-dem-europarat.de.

Zatwierdzony przez państwo program studiów licencjackich „Zarządzanie mediami i zarządzanie mediami” można ukończyć w trzech wersjach: jako kurs nauczania na odległość we wszystkich ośrodkach studiów ogólnokrajowych, jako nauczanie na odległość online lub jako studium klasowe w kampusie w Bad Sooden-Allendorf.

Czas trwania studiów wynosi 7 semestrów w nauczaniu na odległość i 6 semestrów w nauce klasowej, jednak może być przedłużony o maksymalnie cztery semestry bezpłatnie, tak aby studium np. Poza zawodem lub obok innych obowiązków, takich jak wychowanie dziecka, opieka była bliska Krewni itp. Mogą zostać uzupełnieni. Wykłady obu rodzajów studiów odbywają się w miejscu wybranego ośrodka studiów lub mogą być traktowane jako wirtualne nauczanie na odległość z interaktywnymi wykładami i egzaminami online w ośrodkach badawczych.

Stopień naukowy „Bachelor of Arts (BA) Media Management & Media Management” uprawnia do kolejnego magistra, na przykład kolejnego Master of Arts (MA) w dziedzinie biznesu i prawa - koncentrując się na zarządzaniu w DIPLOMA. Jeśli masz pracę, możesz także ukończyć studia magisterskie, na przykład MBA na Uniwersytecie DIPLOMA.

Dziennikarstwo, socjologia mediów i ekonomia mediów w jednym kursie

Dzięki trzem filarom administracji biznesowej, dziennikarstwa i socjologii badanie „Zarządzanie mediami i zarządzanie mediami” stanowi nowość we wszystkich wariantach studiów i stanowi solidną podstawę dla wszystkich trzech wyżej wymienionych obszarów tematycznych. Wydarzenia administracji biznesowej obejmują aspekty specjalnej teorii operacji medialnych. W trakcie badania dostępne są także praktyczne projekty dziennikarskie i koncepcje medialne w różnych gatunkach mediów. Szczególną wagę przywiązuje się do kompetencji interdyscyplinarnych, takich jak planowanie, myślenie strategiczne i analityczne, działalność przedsiębiorcza, komunikacja interdyscyplinarna, praca zespołowa i refleksja nad etyką zawodową.

W ostatnim roku akademickim pogłębiono wiedzę specjalistyczną w jednym z modułów do wyboru: ekonomia mediów, socjologia mediów (koncentracja na komunikacji korporacyjnej) lub dziennikarstwo . Dzięki temu absolwenci specjalizują się zgodnie z własnymi preferencjami.

Badanie „Zarządzanie mediami i zarządzanie mediami” przygotowuje do różnorodnych zadań koncepcyjnych, kreatywnych i strategicznych w firmach medialnych. Pod uwagę brana jest produkcja mediów, teorie mediów, osobliwości i modele biznesowe podsektorów mediów. Ta wiedza pozwala nam opracowywać koncepcje medialne, które są odpowiednie dla grupy docelowej pod względem opłacalności ekonomicznej. Uczniowie uczą się również dostosowywać do nowych warunków ramowych, które zmieniają się w coraz bardziej wielokulturowym i multimedialnym świecie.

Zagadnienia międzynarodowe są omawiane w dziedzinie komunikacji międzykulturowej i treści studiów z treściami w języku angielskim. Podczas studiów w „ Zarządzaniu mediami i zarządzaniu mediami ” studenci muszą komponować i prezentować pisemne prace w języku angielskim w niektórych przedmiotach.

Perspektywy kariery po zarządzaniu mediami na odległość

Obszary działalności dla absolwentów programu DIPLOMA „Zarządzanie mediami i zarządzanie mediami” można znaleźć w samych mediach i gdzie spotykają się media i biznes. Absolwenci pracują w publicznych i prywatnych domach mediowych, na rynkach druku, Internetu i innych mediów elektronicznych, a także w branży gier i segmencie aplikacji, a także konsultantów ds. PR i marketingu w agencjach komunikacyjnych, stowarzyszeniach, firmach przemysłowych i usługowych lub w firmach którzy są aktywni w edukacji.

Na przykład menedżerowie mediów są odpowiedzialni za oszacowanie stosunku kosztów do korzyści projektów medialnych, marketingowych treści medialnych, kontrolowanie budżetów projektów, kierowanie produkcjami lub zakupem produktów medialnych, a także są wykorzystywane w przestrzeni licencyjnej.

Absolwenci programu studiów „Ekonomia mediów i zarządzanie mediami” mają bardzo dobre perspektywy zatrudnienia na niemieckim rynku pracy i za granicą: publikacje branżowe oceniają nastroje w różnych sektorach mediów, aw połączeniu z przemysłem rozrywkowym i sektorem cyfrowym są pozytywne w perspektywie długoterminowej.

okres normalny

Kształcenie na odległość: 7 semestrów / 180 ECTS

Rzeczywisty okres studiów można przedłużyć bezpłatnie do 4 semestrów w standardowym okresie studiów.

Baseline

Z wystarczającą liczbą uczestników w semestrze zimowym (październik) i semestrze letnim (kwiecień).

akredytacja

Akredytacja programu studiów przez agencję akredytacyjną AHPGS.

czesne

Kształcenie na odległość: 247,00 € / miesiąc (ogółem 11 039,00 € plus jednorazowa opłata za egzamin w wysokości 665,00 €)

Formularz badania

Studia frekwencyjne lub kształcenie na odległość. Kurs kształcenia na odległość odbywa się na przemian z samodzielną nauką z książkami do nauki i całodniowymi seminariami sobotnimi (około 12 sobót w semestrze) w jednym z naszych licznych ośrodków studiów ogólnokrajowych lub online w „wirtualnej sali wykładowej” DIPLOMA Online Campus.

wymagania wstępne

Fachhochschulreife, kwalifikacje uniwersyteckie, zdały egzamin magisterski lub zgodnie z rozporządzeniem o dostępie do szkolnictwa wyższego w kraju związkowym Hesja, tj. Ukończyły przynajmniej 400-godzinny kurs rozwoju zawodowego, szkołę techniczną lub akademię zawodową lub administracyjną albo egzamin końcowy w uznanym przez państwo zawodzie szkoleniowym, a następnie co najmniej 2 lata zatrudnienia i oddzielny egzamin wstępny na uniwersytet.

W celu uzyskania dalszych informacji na temat specjalnych kwalifikacji, prosimy o kontakt z DIPLOMA Hochschule. Wnioskodawcy, którzy nie spełniają wyżej wymienionych wymagań, mogą początkowo uczestniczyć w kursie jako audytorzy gościnni, jeśli autoryzacja dostępu mieści się w maksymalnym zakresie. Osiągnięto 2 semestry.

W przypadku stopni zagranicznych należy wykazać równoważność dopuszczenia.

sprawozdania

Bachelor of Arts (BA) (Media Business Management)

Absolwenci otrzymują tytuł licencjata i dyplom, a także suplement do dyplomu napisany w języku angielskim i transkrypcję zapisów, które identyfikują ich na arenie międzynarodowej jako naukowcy z tytułem licencjata.

Główne kierunki studiów

dziennikarstwo

Najważniejsze wydarzenia w ramach studiów licencjackich w zakresie zarządzania i zarządzania mediami (BA):

1. Projektowanie mediów:

Studenci poznają projektowanie mediów w ramach projektu medialnego. Zdobywają wiedzę w zakresie architektury komunikacji medialnej, zdobywając umiejętności artystyczne i techniczne oraz zarządzając procesami projektowania i produkcji w obu obszarach. Jako główne narzędzie pracy dowiesz się o komputerze / laptopie z oprogramowaniem graficznym, układem, obrazem, obrazem ruchomym i oprogramowaniem do edycji dźwięku. Skupiając się na drukowanych i medialnych gatunkach, są one równie dobrze dostosowane do umiejętności sprzętowych i programowych, jak umiejętności estetyczne i projektowe. W produkcie drukowanym demonstrują użyteczność zdobytej wiedzy i umiejętności.

2. Formy dziennikarskie prezentacji:

Studenci wiedzą, że definicja, funkcja i definicja dziennikarskich form prezentacji nie są stałymi zmiennymi, ale zależą od wielu rzeczy: stanu sztuki, możliwości medium przekazującego przesłanie, a także warunków historycznych, społecznych i politycznych , Poznajesz te zależności i stosujesz je odruchowo. Mogą rozróżniać formy raportowania, opinii i fantazji oraz samodzielnie przygotowywać wydarzenie dziennikarskie w formie prezentacji. W ścisłym związku z modułami „media design” i „special journalism” tworzą tekst dziennikarski, który odzwierciedla ich wydajność po zakończeniu wydarzenia.

3. Specjalne dziennikarstwo:

Skupiając się na gatunkach mediów Print i Online, studenci znają aktualny stan dziennikarstwa medialnego. Rozwijają podstawowe zrozumienie języka niemieckiego i jego kryteria naukowe, od syntaktycznych po morfologiczne i ortograficzne do stylistycznych. Z jednej strony znają podstawowe specjalne terminy dziennikarskie („autor”, „tekst medialny”, „intertekstualność” itp.), Z drugiej strony najważniejsze zjawiska językowe w dzisiejszych mediach niemieckojęzycznych. Możesz opisać te zjawiska za pomocą aktualnego materiału próbnego (forma ustna i pisemna, typy tekstu medialnego, standardowy język i dialekty itp.). Mogą również odnosić język do innych systemów znakowych, zwłaszcza obrazów i grafik, oraz znać podstawowe zasady hipertekstu.

socjologia mediów

Najważniejsze wydarzenia w ramach studiów licencjackich w zakresie zarządzania i zarządzania mediami (BA):

1. Etyka mediów:

Dyskursywne dyskusje na temat zadań etyki medialnej w erze cyfrowej, problemów etycznych relacji „jednostka - medium - społeczeństwo”, a także świadomości podstawowych cech mediów.

W oparciu o intensywny wgląd w kwestie etyki medialnej i ich obszerną dyskusję prowadzone są dyskusje metodyczne na temat podstaw, zadań i procesów osądu etycznego. Celem wydarzenia jest ujawnienie związku mediów, etyki i rzeczywistości w życiu codziennym, z uwzględnieniem konkretnych doświadczeń uczniów, tak aby kwestia odpowiedzialnego postępowania z produktami medialnymi mogła stać się realistyczna (»Etyka mediów jako etyka stosowana: Zur Organizacja etycznych procesów decyzyjnych «). Celem edukacyjnym wydarzenia jest wdrożenie dyskursu wartościowego na temat mediów w samoocenie profesjonalnego działania przyszłych menedżerów mediów.

2. Media i komunikacja korporacyjna:

Przekazywanie podstaw w dziedzinie teorii mediów i komunikacji, komunikacji wizualnej, form komunikacji i interakcji z nowymi mediami, fachowej komunikacji świeckich; Komunikacja korporacyjna - oparta na psychologii społecznej, psychologii mediów i socjologii oraz historii mediów.

Ausalt = "Budowanie kompetencji komunikacyjnych poprzez retorykę, kursy prezentacji i moderacji oraz pogłębianie umiejętności retorycznych w ćwiczeniach praktycznych (odgrywanie ról): na temat strategii marketingowych, produkcji tekstu specyficznego dla adresata, technicznej produkcji tekstów multimedialnych i projektowania stron internetowych.

W ramach komunikacji korporacyjnej promowane jest zrozumienie i wiedza w obszarach: orientacja na klienta; marketing; Współpraca z lokalnymi lub regionalnymi firmami; Komunikacyjne właściwości lokalizacji; Identyfikacja wizualna i wizerunek firmy; świadome projektowanie kultury korporacyjnej; komunikacja pracownicze; komunikacyjna mediacja CIP wszystkich czynników produkcji i marketingu; Osobisty coaching kadry kierowniczej; Praktyka Feedalt = „techniki cofania i konwersacji.

3. Specjalna socjologia mediów:

Wiedza i zrozumienie wysoce refleksyjnych struktur mediów i ich odniesienie do procesów społecznych, rozwój narzędzi analizy procesów socjologicznych i eliminacji = budowanie kompetencji w zarządzaniu obiektami i kierowanie zespołami.

przemysł mediów

Najważniejsze wydarzenia w ramach studiów licencjackich w zakresie zarządzania i zarządzania mediami (BA):

1. Produkty medialne i produkcja mediów:

  • Przegląd mediów
  • Typologia produktów medialnych
  • Media na rynku informacji

2. Procesy medialne, produkcja i strategie:

  • Konteksty i zadania zarządzania mediami
  • Produkcja medialna: zarządzanie mediami jako redakcja i zarządzanie produkcją
  • strategie medialne

3. Strategiczne i międzynarodowe zarządzanie mediami:

  • Terminologiczne podstawowe pojęcia i podstawy strategicznego zarządzania mediami
  • Zarządzanie strategiczne w firmach medialnych
  • International Media Economics

Studenci mają dogłębny i obszerny przegląd wszystkich widm przemysłu medialnego w Niemczech oraz w kontekście multimedialnego świata zatoki.Mogą zdobyć wiedzę z zakresu marketingu mediów i zarządzania mediami oraz zarządzania mediami z perspektywy produktu, produkcji, zasobów, zarządzania i handlu ponieważ rozwinęli podstawową wiedzę na temat działań specyficznych dla mediów i myślenia w sposób ekonomiczny i społeczny.

Wykorzystują procesy produkcji mediów równie skutecznie, jak potrafią formułować i wdrażać odpowiednie strategie medialne. Studenci uczą się również zarządzania strategicznego i międzynarodowego dla produktów medialnych i produkcji medialnych. Opracowywane są koncepcje marketingu i zarządzania dla międzynarodowych firm medialnych i profesjonalistów z branży medialnej.

W ramach procesów medialnych studenci zdobywają także specjalną wiedzę w zakresie druku i online we współpracy z rynkami międzynarodowymi i są zawsze na bieżąco ze znajomością nowych form komunikacji na rynku mediów: technologii. Tutaj dowiesz się o wykorzystaniu nowych elementów polityki komunikacji, a także o pełnej gamie technologii Web 2.0. Jesteś w stanie tworzyć koncepcje marketingu w mediach społecznościowych za pomocą Twittera, Xinga, Facebooka, You Tube i innych.

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

The DIPLOMA University is a privately run, state recognized university of applied sciences located in the picturesque medieval city of Bad Sooden-Allendorf in North Hesse. The notation Bad identifies ... Czytaj więcej

The DIPLOMA University is a privately run, state recognized university of applied sciences located in the picturesque medieval city of Bad Sooden-Allendorf in North Hesse. The notation Bad identifies the city as a recognized spa destination with a long tradition in medical wellness and health treatment. Besides the main campus there are notable campus extensions in more than 25 cities in Germany and one in Italy. Pokaż mniej
Bad Sooden-Allendorf , Aalen , Baden-Baden , Berlin , Bochum , Bonn , Friedrichshafen , Hamburg , Hanower , Heilbronn , Kaiserslautern , Kassel , Kitzscher , Magdeburg , Mainz , Mannheim , Monachium , Ostfildern , Würzburg , Regenstauf , Norymberga , Wiesbaden , Wuppertal , Niemcy online + 23 Więcej Mniej