Bachelor of Arts in Social Media Marketing

Informacje ogólne

Opis programu

Utrzymując aktualne wymagania pracy, Graceland University CH Sandage School of Business oferuje tytuł licencjata z specjalizacją w marketingu w mediach społecznościowych. Kierunek Marketing w mediach społecznościowych to innowacyjny, aktualny i interdyscyplinarny kierunek o współczesnym znaczeniu dla studentów, który jest ściśle związany z misją i fundacją sztuk i nauk humanistycznych. Oczywiste jest, że popyt i rynek na ten duży rynek rosną.

Specjalizacja Social Media Marketing obejmuje unikalne połączenie kursów komunikacji, kursów biznesowych i marketingowych oraz kursów projektowania wizualnego zaprojektowanych z myślą o przygotowaniu studentów do pracy w prawdziwym świecie. Główne czerpie z zalet zarówno CH Business School of Business Sandage, jak i College of Liberal Arts and Sciences.

Uczenie się przez doświadczenie ma kluczowe znaczenie w tym szybkim kursie i może obejmować projekty we wszystkich rozmiarach, od małych firm lokalnych po firmy z listy Fortune 500, staże, wizyty w firmach i zaproszeni goście branżowi, a także możliwość bycia częścią kraju uznany zespół Enactus i oddane Centrum Sandage do Studium Wolnej Przedsiębiorczości i Przedsiębiorczości.

134727_hands-woman-laptop-notebook.jpg

Licencjat - specjalizacja marketing w mediach społecznościowych

Oprócz podstawowych wymagań edukacyjnych, kierunki marketingu w mediach społecznościowych muszą ukończyć 45 godzin semestralnych, jak określono poniżej:

Wymagane są 15 godzin semestralnych podstawowych kursów Business Administration:

  • BUAD3330 Zasady marketingu, 3 godziny semestralne
  • BUAD / CSIT3600 Handel elektroniczny, 3 godziny semestralne
  • BUAD4210 Seminarium z marketingu w mediach społecznościowych, 3 godziny semestralne
  • BUAD4430 Strategie marketingowe, 3 godziny semestralne
  • ECON1320 Zasady mikroekonomii, 3 godziny semestralne

Wymagane są 15 godzin semestralnych podstawowych kursów komunikacji:

  • COMM1250 Wprowadzenie do teorii komunikacji, 3 godziny semestralne
  • COMM2300 Wprowadzenie do technologii medialnych, 3 godziny semestralne
  • COMM2500 Wprowadzenie do środków masowego przekazu, 3 godziny semestralne
  • COMM3140 Kampanie i teorie perswazji, 3 godziny semestralne
  • COMM3500 Emerging and Social Media, 3 godziny semestralne

Wymagane są następujące 12 godzin semestralnych podstawowych kursów projektowania graficznego:

  • ARTS1680 Grafika komputerowa dla sztuki i projektowania, 3 godziny semestralne
  • ARTS1710 Wprowadzenie do projektowania graficznego, 3 godziny semestralne
  • ARTS3630 Systemy w projektowaniu, 3 godziny semestralne
  • ARTS3640 Projekt interaktywny, 3 godziny semestralne

Wymagane są 3 godziny semestralne z informatyki i technologii informatycznych:

  • CSIT1060 Wprowadzenie do programowania stron internetowych, 3 godziny semestralne

Zdecydowanie zaleca się, aby główne kierunki marketingu w mediach społecznościowych podejmowały również następujące działania:

  • BUAD3450 Zachowanie organizacyjne
  • COMM2100 Wprowadzenie do komunikacji organizacyjnej

Kursy marketingu w mediach społecznościowych

ARTS1680 Grafika komputerowa dla sztuki i projektowania, 3 godziny semestralne

Kurs techniczny eksplorujący narzędzia cyfrowe stosowane w branży projektowania graficznego. Studenci mają do czynienia z funkcją, teorią i wykorzystaniem standardowego sprzętu komputerowego, oprogramowania i podstawowych zasad projektowania cyfrowego wykorzystywanych w produkcji grafiki. Wymagana jest dodatkowa opłata. Cel 2A

ARTS1710 Wprowadzenie do projektowania graficznego, 3 godziny semestralne

Obejmuje podstawowe zasady typografii, takie jak anatomia, czcionki i rodziny czcionek, komunikacja z typografią oraz wprowadzenie do układu i struktur siatki. Podkreślono typografię jako medium oraz przesłanie i rozwiązania koncepcyjne. Wymagane są dodatkowe opłaty. Warunek: grafika komputerowa ARTS1680 dla sztuki i projektowania. Cel 2A

ARTS3630 Systemy w projektowaniu, 3 godziny semestralne

Badanie integracji typu i obrazu za pomocą projektów wielopoziomowych, takich jak układy wielostronicowe i systemy tożsamości. Wymagana jest dodatkowa opłata. Warunek: ARTS1680 i ARTS1710.

ARTS3640 Projekt interaktywny, 3 godziny semestralne

Wprowadzenie do zasad interaktywności poprzez projektowanie interfejsu, sieci i informacji. Wymagana jest dodatkowa opłata. Wymaganie wstępne: ARTS1210, ARTS1680 i ARTS1710.

BUAD3330 Zasady marketingu, 3 godziny semestralne

Zorientowany na decyzje przegląd zarządzania marketingowego w nowoczesnych organizacjach. Najbardziej podstawowym celem kursu jest przedstawienie studentom szerokiego wprowadzenia do koncepcji marketingowych, roli marketingu w społeczeństwie i firmie oraz różnych czynników wpływających na podejmowanie decyzji marketingowych. Studenci będą mieli okazję zapoznać się z „językiem marketingu” (tzn. Terminami, pojęciami i ramami) stosowanymi przez praktykujących menedżerów marketingu. Warunek: ECON1320.

+ BUAD3600 Handel elektroniczny, 3 godziny semestralne (również CSIT3600)

Badanie technologii i otoczenia biznesowego otaczającego pojawienie się handlu elektronicznego. Będzie dostępna zarówno ścieżka techniczna, jak i nietechniczna dla studentów, jednak wszyscy studenci zostaną zapoznani z umiejętnościami technicznymi dotyczącymi wdrażania witryny handlu elektronicznego. Oferowana wiosna nawet lata.

BUAD4210 Seminarium z marketingu w mediach społecznościowych, 3 godziny semestralne

Kompleksowy przegląd marketingu społecznościowego z praktycznym doświadczeniem. Nacisk zostanie położony na strategiczne wykorzystanie narzędzi online, efektywne projektowanie i współczesne techniki marketingowe w połączeniu z praktycznym zastosowaniem. Studenci będą budować i prowadzić rzeczywiste kampanie marketingowe. Ograniczony do głównych kierunków marketingu w mediach społecznościowych. Wymagana jest dodatkowa opłata.

BUAD4430 Strategie marketingowe, 3 godziny semestralne

Nacisk na rozwój umiejętności decyzyjnych w marketingu. Koncepcje i narzędzia są stosowane do kadrowania i rozwiązywania rzeczywistych problemów, przed którymi stoją menedżerowie ds. Marketingu zaangażowani w opracowywanie optymalnych strategii marketingowych. Warunek: BUAD3330.

COMM1250 Wprowadzenie do teorii komunikacji, 3 godziny semestralne

Przegląd głównych teorii wspierających badania i studia nad komunikacją, takich jak komunikacja interpersonalna, komunikacja organizacyjna, retoryka, media, kultura i etyka. Kurs daje studentom podstawy słownictwa komunikacyjnego, podstawową wiedzę na temat kluczowych teorii oraz wprowadzenie do praktycznego zastosowania teorii w komunikacji międzyludzkiej. Oferowany każdej jesieni. ELO5 Humanities - Innowacje

+ COMM2300 Wprowadzenie do technologii medialnych, 3 godziny semestralne

Wprowadzenie do podstawowych form środków masowego przekazu? gazety, książki, czasopisma, radio, telewizja, nagrywanie dźwięku, filmy i Internet? aby zrozumieć, w jaki sposób działają. Uwzględniono branże oparte na środkach masowego przekazu? dziennikarstwo, reklama i public relations? a także teorię środków masowego przekazu, prawo i etykę. Nacisk na krytyczne myślenie o środkach masowego przekazu.

+ COMM2500 Wprowadzenie do środków masowego przekazu, 3 godziny semestralne

Analiza różnych przełomowych teorii, takich jak retoryczna, marksistowska i feministyczna, w celu analizy kultury popularnej, ze szczególnym naciskiem na znaczenie komunikacji w produkcji i konsumpcji kultury. Uczniowie będą badać rozwój kultury, stosując różne teorie lub „soczewki” do artefaktów kulturowych, w tym muzyki, filmów, reklam, odzieży itp.

+ COMM3140 Kampanie i teorie perswazji, 3 godziny semestralne

Nacisk na teorie uczenia się, teorie przetwarzania informacji, teorie percepcji, komponenty przekonujących odwołań i etyki związane z perswazją. Ponadto uczniowie przeanalizują teorie i przekonywujące apele zaangażowane w kampanie komunikacyjne i krytykują sukces, lub jego brak, wielu strategii perswazyjnych.

+ COMM3500 Emerging and Social Media, 3 godziny semestru

Badanie pojawiania się nowych praktyk komunikacyjnych, a także ich wpływu społecznego, politycznego, kulturowego i gospodarczego na życie osobiste, społeczne, kulturalne, społeczne, instytucjonalne i międzynarodowe. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na sposób, w jaki media społecznościowe wpływają i kształtują kwestie etyki i prywatności, jak postrzegamy siebie i innych, jak formalnie i nieformalnie współdziałamy oraz jak prowadzimy działalność.

CSIT1060 Wprowadzenie do programowania WWW, 3 godziny semestralne

Podstawy działania sieci WWW i budowy witryny przy użyciu HTML i CSS. Pokrewne umiejętności technologiczne zostaną uwzględnione.

ECON1320 Zasady mikroekonomii, 3 godziny semestralne

Analiza podstawowych zasad amerykańskiego systemu gospodarczego, koncentrująca się na cenie, produkcji, strukturach rynkowych, oraz badanie współczesnych problemów gospodarczych, np. Zrównoważonego rozwoju. Cel 1C, ELO5 Nauki społeczne - zrównoważony rozwój

+ Oznacza kurs roku alternatywnego.

Ostatnia aktualizacja Kwi 2020

Informacje o uczelni

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships wit ... Czytaj więcej

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships with students first. The active Graceland alumni network reaches far beyond a student’s time on campus. Pokaż mniej
Independence , Lamoni + 1 Więcej Mniej