Bachelor of Arts in Tourism Studies

Informacje ogólne

Opis programu

Misją programu Tourism Studies jest zapewnienie uznanego w kraju i na świecie programu doskonałości w nauczaniu, badaniach i usługach w czasie wolnym, szczególnie w dziedzinie turystyki, dziedzictwa kulturowego, turystyki kulturalnej oraz planowania i zarządzania turystyką. Program ten ma na celu edukację, szkolenie i udzielanie pomocy studentom, osobom fizycznym, firmom i innym zainteresowanym stronom w celu pełnego wykorzystania możliwości dostępnych dzięki wykorzystaniu odpowiedzialnego rozwoju turystyki. Ta filozofia programu opiera się na przekonaniu, że turystyka może być silnym motorem rozwoju gospodarczego w wielu gospodarkach wschodzących i transformujących się, a także może odgrywać znaczącą rolę w rozwoju społeczno-kulturalnym społeczności, zgodnym z normami i wartościami kulturowymi wielokulturowości populacje ZEA.

while we waited for the train we were looking for Londons number 1s sightseeings

Cele programu

  • Podstawowa znajomość różnych komponentów i sektorów w branży turystycznej.
  • Kompetencje do zajmowania się i zapewniania krytycznego wglądu w relacje między interesariuszami, komponentami i sektorami w branży turystycznej.
  • Solidna wiedza na temat planowania, zarządzania, prowadzenia i promowania zasobów i produktów związanych z kulturą, dziedzictwem, środowiskiem i rekreacją.
  • Praktyczna wiedza na temat planowania, opracowywania, zarządzania, obsługi i promowania zrównoważonych miejsc docelowych.
  • Umiejętność prowadzenia badań z naciskiem na związki między turystyką, kulturą, dziedzictwem i zrównoważonym rozwojem.
  • Umiejętności komunikacyjne, umiejętności kierownicze i umiejętności analityczne, aby wejść na niższy poziom zarządzania w różnych sektorach branży turystycznej.

Wyniki nauczania w programie

Po pomyślnym ukończeniu tego programu studenci będą mogli:

  • Zidentyfikuj obiekty, zasoby, produkty, zainteresowane strony i organizacje operacyjne w różnych sektorach branży turystycznej, a także opisz ich struktury i cechy.
  • Wykazać etyczne rozumowanie w odniesieniu do zagadnień turystycznych.
  • Zidentyfikuj niezbędne zasoby do opracowania produktów turystycznych i przeanalizuj czynniki wpływające na sukces produktów turystycznych.
  • Przeanalizuj obecne i nadchodzące trendy rozwoju produktów turystycznych na poziomie lokalnym, regionalnym i międzynarodowym.
  • Zidentyfikuj wpływ turystów i branży turystycznej na dobra kultury, dziedzictwo, społeczeństwa i środowiska.
  • Syntetyzuj zasoby i obiekty związane z kulturą, dziedzictwem, środowiskiem i rekreacją, aby zapewnić zrównoważony rozwój miejsca docelowego.
  • Zbadaj materiały, raporty i statystyki związane z turystyką, badaniami kultury i dziedzictwa oraz zrównoważonym rozwojem.
  • Skuteczna komunikacja w formie ustnej i pisemnej do różnych odbiorców.
Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

The United Arab Emirates University (UAEU) is a comprehensive, research-intensive university enrolling approximately 13,900 students, with more than 900 faculty and 65,000 alumni holding key positions ... Czytaj więcej

The United Arab Emirates University (UAEU) is a comprehensive, research-intensive university enrolling approximately 13,900 students, with more than 900 faculty and 65,000 alumni holding key positions in government, industry, commerce, and all business areas throughout the region. Pokaż mniej