Bachelor of Design
Edith Cowan University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Mount Lawley, Australia
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
6 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Jul 2024
* orientacyjna opłata za semestr
Wstęp
Na tym kursie studenci mogą specjalizować się w jednym z trzech obszarów: moda, projektowanie wizualne i przestrzenne oraz gry i projektowanie interaktywne.
W modzie uczniowie pracują zasadniczo z tym ubraniem jako miejscem ekspresji i znaczeniem siebie, które może przenosić narracje i historie referencyjne; Projektowanie wizualne i przestrzenne polega na tworzeniu produktów, usług i środowisk wizualnych i przestrzennych poprzez myślenie projektowania graficznego i przestrzennego w celu poprawy społeczności; podczas gdy w grach i interaktywnym projektowaniu uczniowie mają możliwość tworzenia oryginalnych cyfrowych interaktywnych produktów i usług, które wpływają na odbiorców i uwzględniają wrażenia użytkowników (UX).
Uczniowie zbadają wpływ, jaki projekt wywiera na historię i przyszły rozwój społeczności lokalnych, krajowych i globalnych. Kurs zapewni studentom możliwości współpracy na szczeblu lokalnym i międzynarodowym. Kierunki projektowania prowadzone przez doświadczonych specjalistów w dziedzinie grafiki, przestrzeni, technologii cyfrowej, mody i usług oraz badaczy z czołówki wzornictwa w Australii Zachodniej zachęcają do zrównoważonego wykorzystania materiałów, obrazów i pomysłów jako narzędzi do eksploracji środowiska i poszczególnych osób w kontekście rzeczywistym i online.
Studenci rozwijają umiejętności identyfikacji, wyobrażeń i prototypów w zakresie przenośnych rozwiązań wizualnych i przestrzennych, aby ustalić własne miejsce na świecie dzięki indywidualnemu stylowi, możliwościom kariery i umiejętnościom w zakresie przedsiębiorczości.
Wpis kursu
Warunki przyjęcia na studia (zespół 3)
Wszyscy kandydaci muszą spełnić wymogi przyjęcia na studia na ten kurs. Indykatywny lub gwarantowany ATAR jest zgodny z opublikowanymi (w stosownych przypadkach) lub wymagania dotyczące przyjęcia na studia mogą zostać spełnione poprzez spełnienie jednego z poniższych warunków:
- AQF Cert IV;
- Pomyślnie ukończono 0,25 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym u australijskiego dostawcy szkolnictwa wyższego (lub równorzędnego);
- Specjalny test przyjęć trzeciorzędnych; *
- Kurs przygotowawczy do uniwersytetu; *
- Indigenous University Orientation Course; *
- Aborygenów test spożycia studentów; lub*
- Schemat wstępny oparty na doświadczeniu. *
* Więcej informacji można znaleźć na stronie wprowadzania do kursu.
W przypadku studentów zagranicznych wymagania obejmują wyniki w szkole średniej.
Wymagania dotyczące języka angielskiego (zespół 3)
Wymagania dotyczące znajomości języka angielskiego można spełnić, wykonując jedną z następujących czynności:
- Rok 12 ATAR angielski / literatura angielska klasa ATAR C lub lepsza lub równoważna;
- Specjalny test przyjęć trzeciorzędnych; *
- IELTS Akademicki Ogólny minimalny wynik zespołu 6,0 (brak pojedynczego zespołu poniżej 6,0);
- Pomyślnie ukończono 1.0 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym w Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA, Nowej Zelandii lub Kanadzie;
- Kurs przygotowawczy na uniwersytet;
- Indigenous University Orientation Course; *
- Aborygenowy test spożycia przez studentów; *
- Dyplom AQF, dyplom zaawansowany lub stopień naukowy;
- Pomyślnie ukończono 0,375 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym u australijskiego dostawcy szkolnictwa wyższego (lub równoważnego); lub
- Inne testy, kursy lub programy zdefiniowane na stronie English Proficiency Bands.
* Więcej informacji można znaleźć na stronie wprowadzania do kursu.
Kelly Sikkema / Unsplash
szczegóły kursu
Dostępność semestru
- Semestr 1: Studia stacjonarne w Mount Lawley
- Semestr 2: Studia stacjonarne w Mount Lawley
Struktura kursu
Studenci będą musieli wypełnić osiem podstawowych jednostek (120 punktów kredytowych)
Rok 1 - semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SAH1100 | Przekazywanie pomysłów | 15 |
SAH1150 | Kreatywność | 15 |
Rok 1 - Semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SAH1200 | Media i kultura | 15 |
SAH1250 | Opowiadanie i znaczenie | 15 |
Rok 2 - semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SAH2110 | Tożsamość | 15 |
Rok 2 - semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SAH2200 | Postrzeganie i doświadczenie odbiorców | 15 |
Rok 3 - semestr 1
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SAH3100 | Planowanie osobiste i profesjonalne | 15 |
Rok 3 - semestr 2
Kod jednostki | Tytuł jednostki | Punkty kredytowe |
SAH3200 | Przemysł i społeczność | 15 |
Studenci są również zobowiązani do ukończenia ośmiu jednostek specjalizacji (120 punktów kredytowych) w ramach Bachelor of Design: Projektowanie wizualne i przestrzenne, Moda lub gry i Projektowanie interaktywne.
Studenci są zobowiązani do ukończenia kolejnych ośmiu jednostek (120 punktów kredytowych) w postaci ośmiu jednostek głównych, mniejszych lub wybranych jednostek. Można je wybrać z dowolnego miejsca na uniwersytecie. Jednostki w ramach tego kursu powinny być wypełniane w ciągu roku (np. Wszystkie jednostki pierwszego roku powinny zostać wypełnione przed przejściem do jednostek drugiego roku).
Specjalizacje, które możesz studiować na tym kursie
- Moda
- Gry i interaktywne projektowanie
- Projektowanie wizualne i przestrzenne
Efekty uczenia się
- Myśl twórczo, aby przewidywać wyzwania i generować rozwiązania / odpowiedzi specyficzne dla projektu.
- Myśl krytycznie, aby analizować, interpretować i konceptualizować / syntetyzować złożoną wiedzę / problemy związane z projektowaniem.
- Zastosuj szeroką wiedzę z zakresu dyscypliny do szeregu teoretycznych i technicznych / praktycznych sytuacji projektowych.
- Przekazuj wiedzę i pomysły dotyczące projektowania w sposób jasny, spójny i niezależny.
- Wykazać globalne spojrzenie na poszanowanie różnorodności kulturowej, w tym rdzennych kompetencji kulturowych.
- Wykazać autonomię, odpowiedzialność i osąd w zakresie własnego uczenia się i stypendium i / lub praktyki zawodowej.
- Korzystaj z technologii cyfrowych i umiejętności związanych z projektowaniem, aby uzyskiwać dostęp, oceniać i syntetyzować odpowiednie informacje z wielu źródeł.
- Pracujcie wspólnie i wykażcie inicjatywę we wdrażaniu wartości społecznych, zrównoważonych i etycznych za pomocą odpowiednich metod projektowania.
Możliwości zawodowe
Zatrudnienie jest dostępne w zakresie projektowania usług, projektowania graficznego, projektowania przestrzennego, projektowania opieki zdrowotnej, projektowania strategicznego, UX (User Experience Design), projektowania stron internetowych, projektowania mody, merchandisingu mody, projektowania gier. Coraz częściej projektowanie jest cenioną umiejętnością w wielu branżach pomocniczych, a studenci mogą pracować w obszarach transdyscyplinarnych, takich jak projektowanie gier edukacyjnych i szkoleniowych, współpraca z firmami zajmującymi się projektowaniem architektury w celu tworzenia wizualizacji oraz planowania i zarządzania przestrzenią publiczną, praca z branżami informatycznymi, takimi jak jako biblioteki, archiwa i muzea. Kurs wyposaża studentów w zarządzanie projektami, klientami i ich rolami w zespołach, a także ogólne umiejętności niezbędne do dostosowania się do szybko rozwijającej się branży.
Możliwe przyszłe stanowiska pracy
Grafik, projektant przestrzenny, projektant usług, projektant stron internetowych, projektant mody, projektant gier, projektant wnętrz, artysta konceptualny, ilustrator, szkicownik.
Program
W Bachelor of Design studenci mogą specjalizować się w jednym z dwóch obszarów: Visual i Spatial Design, co wizualne i przestrzenne produkty, usługi i środowiska poprzez grafiki i myślenia przestrzennego projektowania w celu poprawy społeczności; lub Gry i Interactive Design, tworzenie oryginalnych cyfrowych produktów interaktywnych i usług, które wpływają na odbiorców i adres doświadczeń użytkownika (UX). Studenci będą badać wpływ projektowania na historię i na przyszły rozwój społeczności lokalnych, krajowych i globalnych. Kurs zapewni studentom możliwość współpracy lokalnej i międzynarodowej. Kierunki projektowe, prowadzone przez doświadczonych grafików, przestrzennych, cyfrowych i usługowych specjalistów i badaczy na czele projektowania w Australii Zachodniej, zachęcają do zrównoważonego wykorzystania materiałów, obrazów i pomysłów jako pojazdów do eksploracji w odniesieniu do środowisk i poszczególnych osób w kontekstach rzeczywistych i internetowych. Studenci rozwijają zbywalne wizualne i przestrzenne umiejętności identyfikacji problemów, ideacji i prototypowania, aby ustalić własne miejsce w świecie, z osobistym stylem, możliwościami kariery i umiejętnościami przedsiębiorczymi. Wnioskodawcy, którzy nie spełniają standardowych wymagań dotyczących wejścia na kurs, mogą być rozważani poprzez Creative Arts Portfolio Entry Pathway , jak na stronie https://www.ecu.edu.au/future-students/course-entry/creative-arts-portfolio-entry.
Struktura kursu
Studenci będą zobowiązani do ukończenia ośmiu jednostek podstawowych (120 punktów kredytowych)
Studenci są również zobowiązani do ukończenia ośmiu jednostek głównych (120 punktów kredytowych) z zakresu Bachelor of Design: Visual & Spatial Design, Fashion lub Games and Interactive Design.
Studenci są zobowiązani do ukończenia dalszych ośmiu jednostek (120 punktów kredytowych) w formie ośmiu jednostek głównych, mniejszościowych (s) i / lub jednostek obieralnych. Mogą one zostać wybrane z dowolnego miejsca na uczelni.
Kierunki studiów, które możesz studiować na tym kierunku
- Moda
- Gry i projektowanie interaktywne
- Projektowanie wizualne i przestrzenne
Efekty kształcenia dla przedmiotu
- Myśl kreatywnie, aby przewidzieć wyzwania i wygenerować specyficzne dla projektu rozwiązania/odpowiedzi.
- Myśl krytycznie, aby analizować, interpretować i konceptualizować/syntetyzować złożoną wiedzę/problemy z zakresu projektowania.
- Zastosuj szeroką wiedzę dyscyplinarną do szeregu teoretycznych i technicznych/praktycznych sytuacji związanych z projektowaniem.
- Przekazuje wiedzę i pomysły dotyczące projektu w sposób jasny, spójny i niezależny.
- Wykazać globalną perspektywę z poszanowaniem różnorodności kulturowej, w tym kompetencji kulturowych rdzennych.
- Wykazać autonomię, odpowiedzialność i osąd za własną naukę i stypendium i/lub praktykę zawodową.
- Używanie technologii cyfrowych i umiejętności związanych z projektowaniem w celu uzyskania dostępu, oceny i syntezy istotnych informacji z wielu źródeł.
- Współpracuj i wykazuj inicjatywę w celu wdrożenia społecznych, zrównoważonych i etycznych wartości poprzez odpowiednie metody projektowania.