Bachelor of Digital Marketing

Harbour Space

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Bachelor of Digital Marketing

Harbour Space

BSDMTen program jest nauczany w języku ANGIELSKIM. Świetne pomysły kwitną lub więdną w zależności od tego, czy strategia marketingu cyfrowego może je komunikować. Program Digital Marketing Bachelor's Harbour.Space jest intensywnym i praktycznym studiem, który daje studentom umiejętności potrzebne do skutecznego pozycjonowania produktu lub usługi w dzisiejszym przesyconym morzu komunikacji./>/>


Po ukończeniu naszego programu Bachelor of Digital Marketing zostaniesz specjalistą od marketingu cyfrowego. Będziesz dobrze przygotowany do pracy w dziale sprzedaży lub marketingu dużej marki, w agencji reklamowej lub w firmie medialnej lub technologicznej. Będziesz wiedział, jak pomóc markom efektywnie komunikować się z odbiorcami docelowymi, korzystając z niesamowitych korzyści, jakie pojawiły się na świecie dzięki nowym technologiom online./>

STRUKTURA PROGRAMU

1 rok

W pierwszym roku studenci są zanurzeni w podstawowych sprawach biznesowych, aby pochłonąć kontekst, w którym działają specjaliści od marketingu. Studenci będą pracować na solidnych podstawach z ogólnego zarządzania, ekonomii, rachunkowości, finansów, strategii biznesowej i prawa. Gdy budują swoją wiedzę podstawową, słownictwo biznesowe, doskonalą nowe kompetencje i tworzą więzi, ogromna potrzeba marketingu w biznesie i jego centralna rola staje się jasna.

Moduły

  • Digital Media Evolution

2 lata

W drugim roku studenci zapoznają się z podstawami marketingu. Poznają podstawowe zasady i najnowsze zjawiska, a zdobędą umiejętności strategiczne i analityczne. Celem tego roku akademickiego jest wykazanie roli marketingu w biznesie; zrozumieć podstawowe różnice między marketingiem tradycyjnym a cyfrowym; poznanie instrumentów i metod skutecznego marketingu cyfrowego; zbadać związek marketingu z innymi segmentami w biznesie, a przede wszystkim - wykazać, w jaki sposób skuteczny marketing może tworzyć wartość dla klientów.

Wciągające warsztaty prowadzone przez wiodących międzynarodowych profesjonalistów dadzą uczniom szansę na poznanie ich przyszłego środowiska zawodowego i pozwolą im tworzyć własne pomysły dotyczące marketingu cyfrowego. Choć w tym roku jest dużo nowej wiedzy, studenci mają trudności z zastosowaniem nowo nabytych umiejętności i wiedzy podczas swojego pierwszego projektu dla klientów.

Moduły

  • Marketing mediów społecznościowych
  • Marketing wirusowy
  • Zasoby cyfrowe
  • PR
  • SEM
  • Analityka internetowa
  • Performance Marketing
  • E-Research
  • Wprowadzenie do projektowania interakcji
  • negocjacje
  • Marketing jako zadanie
  • Wizualizacja danych
  • Zarządzanie projektami technicznymi
  • Projekt klienta
  • Projekt Capstone
  • Seminaria

3 lata

W trzecim roku studenci skupią się przede wszystkim na pogłębianiu swojej specjalistycznej wiedzy na temat metod i narzędzi marketingu cyfrowego zgromadzonych w ciągu pierwszych dwóch lat trwania programu. W tym ostatnim roku studenci zdobywają teoretyczne i stosowane doświadczenie w planowaniu, projektowaniu, realizacji, ocenie i nadzorowaniu wysoce skutecznych strategii marketingowych i zdobywania kwalifikacji do stanowisk w zakresie sprzedaży, badań marketingowych lub zarządzania marketingowego. Aby przygotować studentów do przejścia do kariery w świecie rzeczywistym, szczególny nacisk kładziony jest na rozwijanie umiejętności studenta w zakresie efektywnej komunikacji zawodowej, umiejętności sprzedaży i prezentacji, negocjacji i przywództwa. Znaczna część czasu zostanie poświęcona osobistemu projektowi Capstone, który może zostać zrealizowany dla klienta lub w ramach jego własnej działalności biznesowej.

Moduły

  • Opowiadanie historii w cyfrowym świecie
  • Mobilny marketing
  • E-commerce
  • CRM
  • Grywalizacja
  • Wideo online
  • Planowanie mediów cyfrowych
  • Strategia cyfrowa
  • Środowisko prawne firmy wirtualnej
  • Sprzedawanie
  • Biznes, przedsiębiorczość
  • Projekt User Experience
  • Chiński rynek internetowy
  • Programowanie II dla specjalistów ds. Marketingu
  • Projekt Capstone
  • Seminaria

Przywództwo programowe

Andy Crestodina
Andy Crestodina
Współzałożyciel / dyrektor strategiczny Orbit Media Studios
/>/>

Andy Crestodina jest współzałożycielem i dyrektorem strategicznym Orbit Media, wielokrotnie nagradzanej, 38-osobowej firmy zajmującej się projektowaniem stron internetowych w Chicago.

W ciągu ostatnich 16 lat Andy dostarczył strategię internetową i porady dla ponad tysiąca firm. Jako najwyżej notowany prelegent na krajowych konferencjach i jako pisarz dla wielu największych blogów, Andy poświęcił się nauczaniu marketingu.

Andy napisał setki artykułów na temat strategii treści, optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, mediów społecznościowych i Analytics.

  • Najlepsi eksperci marketingu internetowego Forbes do obejrzenia w 2015 roku
  • Entrepreneur Magazine Top 50 Marketing Influencer w 2016 roku
  • Mentor w 1871, pierwszy inkubator w USA
  • Adiunkt w dziale marketingu cyfrowego na Uniwersytecie Loyola


Anna Znamenskaya
Anna Znamenskaya
Chief Digital Officer, Mindshare Russia
/>/>/>

Anna Znamenskaya jest wyjątkowym przedsiębiorcą internetowym. Jest Chief Digital Officer w Mindshare Russia i znanym rosyjskim internetowym executive i przedsiębiorcy. Jako Chief Revenue Officer of Rambler (ogromny rosyjski portal internetowy) w 2008 roku wygenerowała ponad 110 milionów USD rocznej sprzedaży i skonsolidowała wiele strategicznych partnerstw z takimi firmami jak Microsoft, AOL, Blinkx.

Jako CEO i współzałożycielka stworzyła ivi.ru - jeden z największych i najbardziej znanych internetowych portali wideo w Rosji, który osiągnął wycenę 150 milionów dolarów w ciągu 3 lat od premiery. Stworzyła pierwszą rosyjską platformę RTB w sieci i telefonii komórkowej dla internetowego banku detalicznego Tinkoff Bank. Anna została wymieniona jako jeden z 10 największych rosyjskich przedsiębiorców internetowych według Venture Village i The Moscow Times na jej rozpoczęcie działalności: workingmama.ru. Ukończyła w 2012 roku w IE Business School w Madrycie tytuł magistra marketingu cyfrowego. Jako kierownik wydziału marketingu cyfrowego na Harbour.Space University zamierza zachęcić studentów do zostania prawdziwie globalnym profesjonalistą cyfrowym w jednej z najbardziej interesujących i innowacyjnych dziedzin.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja February 14, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Otwarta rekrutacja
Duration
Czas trwania
3 lat
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Hiszpania - Barcelona, Catalonia
Data rozpoczęcia : Otwarta rekrutacja
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Otwarta rekrutacja
Hiszpania - Barcelona, Catalonia
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą