Ten akredytowany na szczeblu krajowym kurs jest przeznaczony dla absolwentów wychowawców wczesnego dzieciństwa, którzy są kompetentnymi nauczycielami gotowymi do pracy w szkołach i różnych środowiskach wczesnego dzieciństwa.
Kluczową cechą tego kursu jest połączenie teorii z praktyką. Absolwenci będą mieli wiedzę i będą mogli opracować programy edukacji wczesnoszkolnej dla dzieci od urodzenia do 8 roku życia.
Partnerstwa z ponad 1000 szkół i placówki wczesnego dzieciństwa pozwalają nauczycielom przedszkolnym zdobywać doświadczenie w różnych środowiskach, w tym w kontekście publicznym, prywatnym, metropolitalnym, regionalnym i odległym, pracując z dziećmi, rodzinami i społecznościami.
Ponadto wyróżniającą cechą tego kursu jest to, że nauczyciele przedszkolni mają okazję w czwartym roku swojego kursu specjalizować się i poszerzać swoją wiedzę i umiejętności w zakresie zainteresowań. Jednostki są również dostępne w stopniu, który umożliwia nauczycielom przedszkolnym spełnienie wymagań akredytacyjnych do nauczania w szkołach katolickich.
Nauczyciele przedszkolni ostatniego roku mogą ubiegać się o miejsce w programie stażu w szkole lub na wczesnym etapie nauki.Wpis kursuWarunki przyjęcia na studia (zespół 3)Poniższe wymagania wstępne dotyczące kursu są obowiązkowe i muszą być spełnione przez wszystkich kandydatów. Wymagania te stanowią uzupełnienie lub zastępują minimalne wymagania określone w poniższej sekcji wymagań dotyczących przyjęć akademickich.
Wszyscy kandydaci muszą spełniać nieakademickie kryteria, oprócz spełniania kryteriów akademickich. Zdolności nieakademickie wnioskodawców zostaną ocenione na podstawie wypełnionego internetowego kwestionariusza NARTE Requirements for Teacher Entry (NARTE).
Wszyscy kandydaci muszą spełnić wymogi przyjęcia na studia na ten kurs. Indykatywny lub gwarantowany ATAR jest zgodny z opublikowanymi (w stosownych przypadkach) lub wymagania dotyczące przyjęcia na studia mogą zostać spełnione poprzez spełnienie jednego z poniższych warunków:AQF Cert IV;
Pomyślnie ukończono 0,25 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym u australijskiego dostawcy szkolnictwa wyższego (lub równorzędnego);
Specjalny test przyjęć trzeciorzędnych; *
Kurs przygotowawczy do uniwersytetu; *
Indigenous University Orientation Course; *
Aborygenów test spożycia studentów; lub*
Schemat wstępny oparty na doświadczeniu. ** Więcej informacji można znaleźć na stronie wprowadzania do kursu.
W przypadku studentów zagranicznych wymagania obejmują wyniki w szkole średniej.Wymagania dotyczące języka angielskiego (pasmo 5)Studenci zagraniczni muszą osiągnąć poziom akademicki IELTS o średnim poziomie 7,5 lub wyższym w czterech elementach słuchania, mówienia, czytania i pisania; brak punktów poniżej poziomu 7.0 w żadnym z tych składników; oraz wynik 8,0 lub więcej w elementach mówienia i słuchania. Kandydaci posiadający wykształcenie międzynarodowe mogą być również zobowiązani do spełnienia tego wymogu.
Minimalne standardowe wymagania języka angielskiego dla tego kursu mogą być również spełnione z jednym z poniższych:Rok 12 ATAR angielski / literatura angielska klasa ATAR C lub lepsza lub równoważna;
Specjalny test przyjęć trzeciorzędnych; *
Pomyślnie ukończono 1.0 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym w Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA, Nowej Zelandii lub Kanadzie;
Kurs przygotowawczy na uniwersytet;
Indigenous University Orientation Course; *
Aborygenowy test spożycia przez studentów; *
Dyplom AQF, dyplom zaawansowany lub stopień naukowy; lub
Pomyślnie ukończono 0,375 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym u australijskiego dostawcy szkolnictwa wyższego (lub równorzędnego).Uwaga:
Jeśli wykształcenie średnie i studia ukończono w ciągu 2 lat przed złożeniem wniosku o rejestrację w Australii, Kanadzie, Irlandii, Nowej Zelandii, Wielkiej Brytanii lub USA, kandydaci nie muszą przedstawiać dowodu znajomości języka angielskiego.
Uznaje się, że kandydaci, którzy ukończyli szkołę średnią w Afryce Południowej w języku angielskim i ukończyli studia licencjackie w języku angielskim na Uniwersytecie Południowej Afryki, spełnili wymogi języka angielskiego.
Wnioskodawcy z Seszeli:
Pomyślne ukończenie Międzynarodowego Ogólnego Certyfikatu Szkolnictwa Średniego (IGCSE) klasy C lub wyższej, a także ukończony 4-letni Dyplom Krajowy.
szczegóły kursuDostępność semestruSemestr 1: Studia stacjonarne w Joondalup, Mount LawleyStruktura kursu Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe LIT1200 Umiejętność osobista NUM1200 Numeracja osobista Uczniowie muszą wypełnić powyższe dwa rozdziały LIT1200 (alfabetyzm osobisty) i NUM1200 (alfabetyzm osobisty), aby spełnić wymagania testu alfabetyzacji i liczenia dla uczniów początkowej edukacji nauczycieli (LANTITE). Wszyscy uczniowie, którzy zapisają się na akredytowany kurs kształcenia nauczycieli (licencjackich i magisterskich) od 1 stycznia 2017 r., Będą musieli z powodzeniem ukończyć testy dotyczące ich osobistego poziomu umiejętności czytania i liczenia, aby ukończyć studia. Studenci, którzy zapisają się na Bachelor of Education (Early Childhood Studies), będą musieli z powodzeniem ukończyć oba składniki osobistego testu umiejętności czytania i liczenia dla początkujących nauczycieli kształcenia (LANTITE), aby zapisać ponad 240 punktów kredytowych w ramach swojego kursu.
Rok 1 - semestr 1 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe AED1240 Dramaty we wczesnej edukacji 15 ECS1240 Zostanie wychowawcą wczesnego dzieciństwa 15 ECS1250 Uczenie się i uczniowie 15 LAN1009 Umiejętności komunikacyjne dotyczące nauczania i uczenia się 15 Rok 1 - Semestr 2 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe ECS1265 Uczenie się i rozwój małych dzieci 15 LAN1265 Angielski 1: Komunikacja ustna 15 ECS1245 Zabawa i pedagogika 15 IPP1260 Zapytanie w praktyce zawodowej (opieka nad dziećmi) 15 Rok 2 - semestr 1 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe ECM2260 Matematyka wczesnego dzieciństwa 1 15 ECS2240 Kierowanie zachowaniem dzieci w pozytywnych środowiskach uczenia się 15 MUE2240 Sztuki muzyczne we wczesnej edukacji 15 SCE2240 Wczesna edukacja naukowa i technologiczna 15 Rok 2 - semestr 2 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe ECS3260 Ocena i ocena uczenia się małych dzieci 15 HPE2260 Zdrowie i wychowanie fizyczne dla małych dzieci 15 LAN2266 Angielski 2: Nauczanie czytania i pisania we wczesnych latach 15 IPP2260 Zapytanie w praktyce zawodowej (K / PP) 15 Rok 3 - semestr 1 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe AED3245 Sztuki wizualne we wczesnej edukacji 15 EDS3240 W tym dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych 15 LAN3246 Angielski 3: Umiejętność czytania i pisania w gimnazjum 15 SSE3260 Edukacja w zakresie nauk społecznych we wczesnym dzieciństwie 15 Rok 3 - semestr 2 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe ECM3260 Matematyka wczesnego dzieciństwa 2 15 EDF3201 Nauczanie rdzennych australijskich studentów 15 LAN3260 Angielski 4: Planowanie i różnicowanie programu nauczania języka angielskiego we wczesnym dzieciństwie 15 IPP3260 Zapytanie w praktyce zawodowej 3: Junior Primary 15 Rok 4 - semestr 1 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe IPP4350 Program asystenta nauczyciela 30 TPA4100 Ocena wyników nauczania 15 Jednostka ze specjalizacji x 1 15 LUB Jednostka do wyboru x 1 15 Rok 4 - semestr 2
Studenci są zobowiązani wybrać jedną z następujących czterech opcji:
opcja 1 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe ECS4330 Wiodący w ustawieniach wczesnego dzieciństwa 15 Jednostka ze specjalizacji x 3 45 Opcja 2 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe Studenci mogą chcieć zdywersyfikować swoje wybory do wyboru i rozwinąć szeroką wiedzę dotyczącą edukacji wczesnoszkolnej. Jeśli ta opcja jest preferowana, studenci muszą ukończyć ECS4330 i ECS4261, a także dowolne dwie (2) jednostki z dowolnego z pięciu obszarów specjalizacji lub z dodatkowych przedmiotów do wyboru wymienionych poniżej. Jeśli uczniowie wybiorą tę opcję, żadna specjalizacja nie zostanie zapisana w transkrypcji akademickiej. LAN4228 Coaching umiejętności czytania i pisania w szkole podstawowej Junior 15 LIT4260 Literatura dziecięca w klasie 15 SCE4270 Nauczanie zintegrowanej nauki w pierwszych latach nauki 15 Opcja 3 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe EDU4226 Projekt szkolny 60 Opcja 4 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe EDU4227 Staż 60 Efekty uczenia sięZastosuj szeroką wiedzę z zakresu dyscypliny do szeregu teoretycznych i praktycznych sytuacji we wczesnym dzieciństwie.
Przekazuj wiedzę i wartości z wczesnego dzieciństwa w kontekście zawodowym i publicznym.
Wykazać globalne spojrzenie na poszanowanie różnorodności kulturowej, w tym rdzennych kompetencji kulturowych.
Wykazać autonomię, rozliczalność i osąd własnej nauki i praktyki zawodowej.
Myśl kreatywnie, aby przewidywać wyzwania i generować rozwiązania / odpowiedzi specyficzne dla dyscypliny.
Myśl krytycznie, aby analizować, interpretować i konceptualizować złożone problemy we wczesnym dzieciństwie.
Używaj technologii cyfrowych i umiejętności czytania, aby uzyskać dostęp, oceniać i syntetyzować odpowiednie informacje z wielu źródeł.
Pracujcie wspólnie i wykażcie inicjatywę w zakresie wdrażania wartości społecznych, zrównoważonych i etycznych.Profesjonalne uznanieAkredytowane przez: Australijski Urząd ds. Edukacji i Opieki nad Dziećmi (ACECQA)
Akredytowane przez: Teacher Registration Board of Western Australia (TRBWA)Możliwości zawodoweTen kurs tworzy wysokiej jakości absolwentów gotowych do podjęcia pracy w sektorze edukacji wczesnoszkolnej, w tym do nauczania dzieci od urodzenia do 8 lat.Możliwe przyszłe stanowiska pracyPrzedszkole, nauczyciel przedszkolny lub gimnazjum, opiekun dziecięcy, lider pedagogiczny, dyrektor centrum.