Ten akredytowany na szczeblu krajowym kurs poświęcony jest przygotowaniu przyszłych nauczycieli gotowych do podjęcia pracy w zawodzie nauczyciela szkół podstawowych.
Kluczową cechą tego kursu jest zakres i liczba praktyk zawodowych oferowanych studentom przygotowującym nauczycieli do zawodu, zapewniającym, że mogą oni w istotny sposób powiązać teorię z praktyką, jednocześnie budując umiejętności zawodowe i ogólne zdolności do zatrudnienia w prawdziwych środowiskach nauczania.
Partnerstwa między ECU a ponad 1000 szkół i ośrodków wczesnego uczenia się pozwalają nauczycielom przedszkolnym zdobywać doświadczenie w różnych środowiskach, w tym w szkołach publicznych, prywatnych, metropolitalnych, regionalnych, wiejskich lub odległych, pracując z dziećmi z różnych ekonomicznych, społecznych, etnicznych i edukacyjnych szkół okoliczności.
Nauczyciele przedszkolni mają również możliwość ukończenia formalnej specjalizacji w zakresie kwalifikacji na poziomie podstawowym. Pozwala to uzyskać głębszy i szerszy poziom wiedzy i zrozumienia w danym obszarze kształcenia na poziomie absolwenta. Jednostki są również dostępne w stopniu umożliwiającym uczniom spełnienie wymagań akredytacyjnych do nauczania w szkołach katolickich.Wpis kursuWarunki przyjęcia na studia (zespół 3)Poniższe wymagania wstępne dotyczące kursu są obowiązkowe i muszą być spełnione przez wszystkich kandydatów. Wymagania te stanowią uzupełnienie lub zastępują minimalne wymagania określone w poniższej sekcji wymagań dotyczących przyjęć akademickich.
Wszyscy kandydaci muszą spełniać nieakademickie kryteria, oprócz spełniania kryteriów akademickich. Zdolności nieakademickie wnioskodawców zostaną ocenione na podstawie wypełnionego internetowego kwestionariusza NARTE Requirements for Teacher Entry (NARTE).
Wszyscy kandydaci muszą spełnić wymogi przyjęcia na studia na ten kurs. Indykatywny lub gwarantowany ATAR jest zgodny z opublikowanymi (w stosownych przypadkach) lub wymagania dotyczące przyjęcia na studia mogą zostać spełnione poprzez spełnienie jednego z poniższych warunków:AQF Cert IV;
Pomyślnie ukończono 0,25 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym u australijskiego dostawcy szkolnictwa wyższego (lub równorzędnego);
Specjalny test przyjęć trzeciorzędnych; *
Kurs przygotowawczy do uniwersytetu; *
Indigenous University Orientation Course; *
Aborygenów test spożycia studentów; lub*
Schemat wstępny oparty na doświadczeniu. ** Więcej informacji można znaleźć na stronie wprowadzania do kursu.
W przypadku studentów zagranicznych wymagania obejmują wyniki w szkole średniej.Wymagania dotyczące języka angielskiego (pasmo 5)Studenci zagraniczni muszą osiągnąć poziom akademicki IELTS o średnim poziomie 7,5 lub wyższym w czterech elementach słuchania, mówienia, czytania i pisania; brak punktów poniżej poziomu 7.0 w żadnym z tych składników; oraz wynik 8,0 lub więcej w elementach mówienia i słuchania. Kandydaci posiadający wykształcenie międzynarodowe mogą być również zobowiązani do spełnienia tego wymogu.
Minimalne standardowe wymagania języka angielskiego dla tego kursu mogą być również spełnione z jednym z poniższych:Rok 12 ATAR angielski / literatura angielska klasa ATAR C lub lepsza lub równoważna;
Specjalny test przyjęć trzeciorzędnych; *
Pomyślnie ukończono 1.0 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym w Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA, Nowej Zelandii lub Kanadzie;
Kurs przygotowawczy na uniwersytet;
Indigenous University Orientation Course; *
Aborygenowy test spożycia przez studentów; *
Dyplom AQF, dyplom zaawansowany lub stopień naukowy; lub
Pomyślnie ukończono 0,375 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym u australijskiego dostawcy szkolnictwa wyższego (lub równorzędnego).Uwaga:
Jeśli wykształcenie średnie i studia ukończono w ciągu 2 lat przed złożeniem wniosku o rejestrację w Australii, Kanadzie, Irlandii, Nowej Zelandii, Wielkiej Brytanii lub USA, kandydaci nie muszą przedstawiać dowodu znajomości języka angielskiego.
Uznaje się, że kandydaci, którzy ukończyli szkołę średnią w Afryce Południowej w języku angielskim i ukończyli studia licencjackie w języku angielskim na Uniwersytecie Południowej Afryki, spełnili wymogi języka angielskiego.
Wnioskodawcy z Seszeli:
Pomyślne ukończenie Międzynarodowego Ogólnego Certyfikatu Szkolnictwa Średniego (IGCSE) klasy C lub wyższej, a także ukończony 4-letni Dyplom Krajowy.
szczegóły kursuDostępność semestruSemestr 1: Studia w pełnym wymiarze godzin w Joondalup, Mount Lawley, South WestStruktura kursu Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe LIT1200 Umiejętność osobista NUM1200 Numeracja osobista Uczniowie muszą wypełnić powyższe dwa rozdziały LIT1200 (alfabetyzm osobisty) i NUM1200 (alfabetyzm osobisty), aby spełnić wymagania testu alfabetyzacji i liczenia dla uczniów początkowej edukacji nauczycieli (LANTITE). Wszyscy uczniowie, którzy zapisają się na akredytowany kurs kształcenia nauczycieli (licencjackich i magisterskich) od 1 stycznia 2017 r., Będą musieli z powodzeniem ukończyć testy dotyczące osobistego poziomu umiejętności czytania i liczenia. Studenci, którzy zapisają się na licencjat z edukacji (podstawowej), będą musieli z powodzeniem ukończyć oba składniki osobistego testu umiejętności czytania i liczenia dla uczniów początkowej edukacji nauczycieli (LANTITE), aby zapisać ponad 240 punktów kredytowych w ramach swojego kursu.
Rok 1 - semestr 1 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe EDL1240 Wprowadzenie do nauczania 15 EDL1250 Uczenie się i uczniowie 15 MAE1250 Podstawy matematyki podstawowej 15 AED1260 Sztuka w edukacji 1 15 Rok 1 - Semestr 2 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe EDL1260 Wzrost, rozwój i uczenie się dzieci 15 LAN1260 Język mówiony w szkole podstawowej 15 SCE1260 Edukacja naukowa w szkołach podstawowych 1 15 PPA1260 Doświadczenie zawodowe 1 15 Rok 2 - semestr 1 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe HPE2240 Zdrowie i wychowanie fizyczne w szkołach podstawowych 15 LAN2240 Angielski we wczesnych latach szkoły podstawowej 15 MAE2250 Nauczanie i uczenie się w matematyce podstawowej 1 15 HSS2240 Nauki humanistyczne i społeczne w szkołach podstawowych 1 15 Rok 2 - semestr 2 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe HSS2260 Nauki humanistyczne i społeczne w szkołach podstawowych 2 15 EDU2260 Pozytywne środowiska uczenia się 15 AED2240 Sztuka w edukacji 2 15 PPA2360 Doświadczenie zawodowe 2 15 Rok 3 - semestr 1 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe SCE3240 Edukacja naukowa w szkołach podstawowych 2 15 EDF3101 Praca z rdzennymi australijskimi dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami 15 EDS3240 W tym dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych 15 LAN3280 Angielski w gimnazjum i szkole podstawowej 15 Rok 3 - semestr 2 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe EDU3265 Ocena i ocena uczenia się 15 MAE3270 Nauczanie i uczenie się w matematyce podstawowej 2 15 LAN3240 Angielski dla osób posługujących się innymi językami lub dialektami 15 PPA3260 Doświadczenie zawodowe 3 15 Rok 4 - semestr 1 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe TPA4100 Ocena wyników nauczania 15 ATP4440 Doświadczenie zawodowe 4 - Asystent nauczyciela 30 Jednostka ze specjalizacji x 1 15 Rok 4 - semestr 2
Studenci muszą wybrać jedną z następujących opcji:
opcja 1 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe DTM4260 Projektowanie i technologia materiałów 15 Jednostka ze specjalizacji x 3 45 Opcja 2 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe EDU4226 ^ Projekt szkolny 60 Opcja 3 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe EDU4227 ^ Staż 60 ^ Podstawowa opcjaEfekty uczenia sięZastosuj szeroką wiedzę z zakresu dyscypliny do szeregu teoretycznych i praktycznych sytuacji w szkole podstawowej.
Przekazuj wiedzę i wartości dyscyplinarne (szkolnictwo podstawowe) w kontekście zawodowym i publicznym.
Wykazać szeroki i spójny zasób wiedzy w podstawowych filozofiach, teoriach, zasadach i procesach uczenia się, w tym ich związku z praktyką i rolą nauczycieli, z perspektywy globalnej.
Wykazać globalne spojrzenie na poszanowanie różnorodności kulturowej, w tym rdzennych kompetencji kulturowych.
Wykazać autonomię, rozliczalność i osąd własnej nauki i praktyki zawodowej.
Wykaż się szeroką i spójną wiedzą z dogłębnymi podstawowymi zasadami i pojęciami w szkole podstawowej.
Wykazać się wiedzą na temat środowisk społeczno-kulturowych, w tym rdzennej ludności i ich wpływu na potrzeby edukacyjne uczniów (1,12).
Myśl twórczo, aby przewidywać wyzwania i generować rozwiązania / odpowiedzi dotyczące edukacji podstawowej.
Myśl krytycznie, analizując, interpretując i konceptualizując złożone problemy związane z edukacją podstawową.
Używaj technologii cyfrowych i umiejętności czytania, aby uzyskać dostęp, oceniać i syntetyzować odpowiednie informacje z wielu źródeł.
Pracujcie wspólnie i wykażcie inicjatywę w zakresie wdrażania wartości społecznych, zrównoważonych i etycznych.Profesjonalne uznanieAkredytowane przez: Teacher Registration Board of Western Australia (TRBWA)Możliwości zawodowePomyślne ukończenie kursu daje absolwentom wiedzę niezbędną do podjęcia pracy jako wybitni nauczyciele, wyposażoną w wiedzę i umiejętności, które mogą pozytywnie wpłynąć na życie młodych ludzi i uczyć we własnej klasie.Możliwe przyszłe stanowiska pracyNauczyciel szkoły podstawowej.