Opis programu
Ten akredytowany na szczeblu krajowym kurs zapewnia osobom z zamiłowaniem do specjalizacji przedmiotowej i chęcią pracy z młodymi ludźmi możliwość zostania nauczycielami średnimi.
Studenci studiują preferowane obszary specjalizacji równolegle z pakietem podstawowych jednostek edukacyjnych, które zaspokajają kluczowe potrzeby edukacyjne młodych ludzi. Studenci kończący ten kurs będą mogli elastycznie podejmować zatrudnienie w prywatnych i państwowych szkołach średnich.
Kluczową cechą kursu jest nacisk na wykorzystanie technologii informatycznych (IT) w uczeniu się i nauczaniu. Oprócz zdobywania profesjonalnej wiedzy potrzebnej do skutecznego włączenia technologii informatycznych do programów nauczania, uczenie studentów rozwijania własnych umiejętności informatycznych, zapewnianie, że są oni profesjonalnie przygotowani do nauczania i mają pewność promowania uczenia się uczniów w nowy i innowacyjny sposób.Wpis kursuWarunki przyjęcia na studia (zespół 3)Poniższe wymagania wstępne dotyczące kursu są obowiązkowe i muszą być spełnione przez wszystkich kandydatów. Wymagania te stanowią uzupełnienie lub zastępują minimalne wymagania określone w poniższej sekcji wymagań dotyczących przyjęć akademickich.
Wszyscy kandydaci muszą spełniać nieakademickie kryteria, oprócz spełniania kryteriów akademickich. Zdolności nieakademickie wnioskodawców zostaną ocenione na podstawie wypełnionego internetowego kwestionariusza NARTE Requirements for Teacher Entry (NARTE).
Co najmniej jeden kierunek na tym kursie ma wymagania wstępne. Aby uzyskać więcej informacji, patrz major.
Wszyscy kandydaci muszą spełnić wymogi przyjęcia na studia na ten kurs. Indykatywny lub gwarantowany ATAR jest zgodny z opublikowanymi (w stosownych przypadkach) lub wymagania dotyczące przyjęcia na studia mogą zostać spełnione poprzez spełnienie jednego z poniższych warunków:AQF Cert IV;
Pomyślnie ukończono 0,25 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym u australijskiego dostawcy szkolnictwa wyższego (lub równorzędnego);
Specjalny test przyjęć trzeciorzędnych; *
Kurs przygotowawczy do uniwersytetu; *
Indigenous University Orientation Course; *
Aborygenów test spożycia studentów; lub*
Schemat wstępny oparty na doświadczeniu. ** Więcej informacji można znaleźć na stronie wprowadzania do kursu.
W przypadku studentów zagranicznych wymagania obejmują wyniki w szkole średniej.Wymagania dotyczące języka angielskiego (pasmo 5)Studenci zagraniczni muszą osiągnąć poziom akademicki IELTS o średnim poziomie 7,5 lub wyższym w czterech elementach słuchania, mówienia, czytania i pisania; brak punktów poniżej poziomu 7.0 w żadnym z tych składników; oraz wynik 8,0 lub więcej w elementach mówienia i słuchania. Kandydaci posiadający wykształcenie międzynarodowe mogą być również zobowiązani do spełnienia tego wymogu.
Minimalne standardowe wymagania języka angielskiego dla tego kursu mogą być również spełnione z jednym z poniższych:Rok 12 ATAR angielski / literatura angielska klasa ATAR C lub lepsza lub równoważna;
Specjalny test przyjęć trzeciorzędnych; *
Pomyślnie ukończono 1.0 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym w Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA, Nowej Zelandii lub Kanadzie;
Kurs przygotowawczy na uniwersytet;
Indigenous University Orientation Course; *
Aborygenowy test spożycia przez studentów; *
Dyplom AQF, dyplom zaawansowany lub stopień naukowy; lub
Pomyślnie ukończono 0,375 EFTSL studiów na poziomie licencjackim lub wyższym u australijskiego dostawcy szkolnictwa wyższego (lub równorzędnego).Uwaga:
Jeśli wykształcenie średnie i studia ukończono w ciągu 2 lat przed złożeniem wniosku o rejestrację w Australii, Kanadzie, Irlandii, Nowej Zelandii, Wielkiej Brytanii lub USA, kandydaci nie muszą przedstawiać dowodu znajomości języka angielskiego.
Uznaje się, że kandydaci, którzy ukończyli szkołę średnią w Afryce Południowej w języku angielskim i ukończyli studia licencjackie w języku angielskim na Uniwersytecie Południowej Afryki, spełnili wymogi języka angielskiego.
Wnioskodawcy z Seszeli:
Pomyślne ukończenie Międzynarodowego Ogólnego Certyfikatu Szkolnictwa Średniego (IGCSE) klasy C lub wyższej, a także ukończony 4-letni Dyplom Krajowy.
szczegóły kursuDostępność semestruSemestr 1: Studia stacjonarne w Joondalup, Mount Lawley
Semestr 2: Studiuj w pełnym wymiarze godzin w Joondalup, Mount LawleyStruktura kursu Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe LIT1200 Umiejętność osobista NUM1200 Numeracja osobista Uczniowie muszą wypełnić powyższe dwa rozdziały LIT1200 (alfabetyzm osobisty) i NUM1200 (alfabetyzm osobisty), aby spełnić wymagania testu alfabetyzacji i liczenia dla uczniów początkowej edukacji nauczycieli (LANTITE). Wszyscy uczniowie, którzy zapisają się na akredytowany kurs kształcenia nauczycieli (licencjackich i magisterskich) od 1 stycznia 2017 r., Będą musieli z powodzeniem ukończyć testy dotyczące ich osobistego poziomu umiejętności czytania i liczenia, aby ukończyć studia. Studenci, którzy zapisają się na licencjat z edukacji (szkoły średniej), będą musieli z powodzeniem ukończyć oba składniki osobistego testu umiejętności czytania i liczenia dla uczniów początkowej edukacji nauczycieli (LANTITE), aby zapisać się na 240 punktów kredytowych w ramach swojego kursu.
Studenci są zobowiązani do ukończenia 10 podstawowych jednostek, 10 głównych jednostek treści, 4 mniejszych jednostek treści, 2 głównych jednostek programu nauczania i 2 mniejszych jednostek programu nauczania. Studenci są również zobowiązani do zaliczenia 3 jednostek Practicum. Uwaga: Jednostki treści kształcą studentów z danego przedmiotu i są jednostkami oferowanymi poza School of Education (z pewnymi wyjątkami), natomiast jednostki Curriculum wyjaśniają, jak uczyć innych przedmiotów i są jednostkami oferowanymi w School of Education.
Rok 1 - semestr 1 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe EDU1010 Zostać nauczycielem 15 Jednostka z Major Jednostka treści 15 Jednostka z Major Jednostka treści 15 Jednostka od mniejszej Jednostka treści 15 Rok 1 - Semestr 2 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe CUR1212 Program nauczania wzbogacony o ICT 15 Jednostka z Major Jednostka treści 15 Jednostka z Major Jednostka treści 15 Jednostka od mniejszej Jednostka treści 15 Rok 2 - semestr 1 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe EDU2110 Nauczanie, uczenie się i ocena 15 Jednostka z Major Jednostka programowa 15 Jednostka z Major Jednostka treści 15 Jednostka z Major Jednostka treści 15 Rok 2 - semestr 2 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe EDU2231 Tworzenie pozytywnych środowisk edukacyjnych 15 Jednostka z Major Jednostka programowa 15 PPA2211 Pierwsza profesjonalna praktyka 15 Jednostka z Major Jednostka treści 15 Rok 3 - semestr 1 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe EDU3104 Różnorodność w drugiej klasie 15 Jednostka od mniejszej Jednostka programowa 15 Jednostka z Major Jednostka treści 15 Jednostka od mniejszej Jednostka treści 15 Rok 3 - semestr 2 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe Jednostka od mniejszej Jednostka programowa 15 CUR3211 Integracja programu nauczania z praktyką 15 PPA3211 Druga praktyka zawodowa 15 EDF3101 Praca z rdzennymi australijskimi dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami 15 Rok 4 - semestr 1 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe EDU4120 Umiejętność czytania i pisania w nauczaniu i uczeniu się 15 PPA4311 Program asystenta nauczyciela 30 TPA4100 Ocena wyników nauczania 15 Rok 4 - semestr 2 Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe Jednostka z Major Jednostka treści 15 Jednostka od mniejszej Jednostka treści 15 CUR4210 Wzbogacanie programu nauczania dla głównej specjalizacji drugorzędnej 15 EDP4111 Nauczyciele i system edukacji 15 Uwaga: EDU4120 i EDF3101 są oferowane w różnych semestrach, w zależności od tego, w którym kampusie student kończy swoje specjalizacje. Ważne jest, aby studenci zapisali się na te jednostki w odpowiednim semestrze i na odpowiednim kampusie. Uwaga: Mogą występować niewielkie różnice w powyższej podstawowej strukturze kursu, w zależności od wybranych specjalizacji. Studenci są zobowiązani do konsultacji ze swoim koordynatorem kursu lub koordynatorem zestawu jednostek w sprawie programu studiów.
Ewentualnie student może ukończyć podaną poniżej staż za zgodą Koordynatora Kursu lub Dziekana. Studenci zazwyczaj muszą wykazać się solidnym wynikiem akademickim (przegubowo z WAM wynoszącym 70 lub więcej) i przykładowym programem nauczania asystentów - PPA4211 - zazwyczaj bardzo kompetentnym lub wyższym. Kod jednostki Tytuł jednostki Punkty kredytowe SPL4157 Szkolne kształcenie zawodowe - staż 60 Specjalizacje, które możesz studiować na tym kursieEdukacja w zakresie nauk biologicznych
Edukacja w zakresie projektowania i technologii
Edukacja dramatyczna
Angielska edukacja
Zdrowie i wychowanie fizyczne
Edukacja w zakresie ekonomii domu
Edukacja humanistyczna i nauk społecznych
Edukacja matematyczna
Edukacja muzyczna
Edukacja wizualnaEfekty uczenia sięZastosuj szeroką wiedzę na temat dyscypliny w szeregu teoretycznych i praktycznych sytuacji dyscypliny.
Przekazuj wiedzę i wartości dyscyplinarne w kontekście zawodowym i publicznym.
Wykazać globalne spojrzenie na poszanowanie różnorodności kulturowej, w tym rdzennych kompetencji kulturowych.
Wykazać globalne spojrzenie na poszanowanie różnorodności kulturowej, w tym rdzennych kompetencji kulturowych.
Wykazać autonomię, rozliczalność i osąd własnej nauki i praktyki zawodowej.
Myśl kreatywnie, aby przewidywać wyzwania i generować rozwiązania / odpowiedzi specyficzne dla dyscypliny.
Myśl krytycznie, aby analizować, interpretować i konceptualizować złożone problemy.
Używaj technologii cyfrowych i umiejętności czytania, aby uzyskać dostęp, oceniać i syntetyzować odpowiednie informacje z wielu źródeł.Profesjonalne uznanieAkredytowane przez: Teacher Registration Board of Western Australia (TRBWA)Możliwości zawodoweKurs przeznaczony jest dla studentów pragnących zostać nauczycielami języka angielskiego, nauk społecznych, matematyki, zdrowia i wychowania fizycznego, nauk biologicznych, projektowania i technologii, muzyki, dramatu, sztuk wizualnych i ekonomii domowej.Możliwe przyszłe stanowiska pracyNauczyciel, nauczyciel edukacji, nauczyciel szkoły średniej, nauczyciel sztuki, nauczyciel biologii, nauczyciel informatyki, nauczyciel projektowania i technologii, nauczyciel mediów cyfrowych, nauczyciel dramatu, nauczyciel ekonomii.