Bachelor of Fine Arts in Fashion Communication
Stephens College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Columbia, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 25 800 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2024
* 2022-2023 czesne; całkowite koszty bezpośrednie: 36 814 USD; całkowity koszt uczestnictwa: $42,384
Wstęp
Ten ogólnokrajowy program jest hybrydą projektowania wizualnego i dziennikarstwa.
Program mody znajduje się w pierwszej dziesiątce na świecie przez The Business of Fashion w Londynie, obok międzynarodowych szkół, takich jak Central Saint Martins, London College of Fashion, Ryerson University School of Fashion i Polimoda.
W Stephens będziesz studiować dziennikarstwo związane z modą, marketing i projektowanie graficzne, korzystając z naszej rozległej sieci absolwentów i poznając wszystkie aspekty komunikacji modowej od wykładowców i ekspertów odwiedzających.
Wyjątkowe doświadczenie edukacyjne
Na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród studentów i naukowców na całym świecie, program Fashion Communication osiąga wyjątkowo wysokie wyniki pod względem uczenia się, powołując się na kaliber rówieśników, jakość nauczania i zasoby. Stephens jest jednym z zaledwie dwóch programów w USA, które zdobyły uznanie w tej kategorii.
„Pod nadzorem profesjonalistów z dziedziny dziennikarstwa i mediów modowych studenci są przygotowani do podjęcia różnorodnych ról po ukończeniu studiów, w tym dziennikarstwa modowego, fotografii, dyrekcji artystycznej i stylizacji”.
- Biznes mody, Londyn
Funkcje programu
Program Fashion Communication w Stephens pozwala zaprojektować karierę, która jest dla Ciebie odpowiednia. Poznasz wszystkie aspekty branży modowej i nauczysz się rozmawiać i pisać o prognozach, pokazach na wybiegach i innych trendach w branży, jak ekspert.
- Wybierz się na studia do międzynarodowych stolic mody na studia.
- Staż w firmach takich jak Elle Magazine, Kansas City Fashion Week, Krupp Group, WWD oraz wschodzących markach modowych.
- Uzupełnij swoje studia o niepełnoletnią sztukę projektowania, film cyfrowy, własność małej firmy, planowanie wydarzeń i nie tylko.
Stephens Life Magazine
Pracuj z personelem Stephens Life, naszego wielokrotnie nagradzanego magazynu fabularnego prowadzonego przez studentów.
Kolekcje
Produkuj, sprzedawaj i relacjonuj The Collections, nasz coroczny pokaz mody studenckiej, dynamiczne wydarzenie na wybiegu założone w 1944 roku.
Odwiedzający Projektanci
Kontaktuj się z najlepszymi profesjonalistami z branży, którzy co roku odwiedzają Stephens, w tym z prestiżowymi projektantami zaproszonymi przez Jeannene Booher Fashion Lecture Series. Niedawnymi gośćmi są Brandon Maxwell i założycielka Chromat, Becca McCharen Tran.
Muzeum Kostiumów + Biblioteka Badawcza
Zapoznaj się z naszym historycznym muzeum kostiumów + biblioteką badawczą, aby znaleźć inspirację do projektów i historii.
Dzień targowy
Market Day: Ta symulowana impreza dla kupujących modę łączy wszystkie aspekty programu modowego w rzeczywistym środowisku pracy. Studenci Fashion Communication informują o wydarzeniu i wprowadzonych stylach, zdobywając praktyczne doświadczenie przed gośćmi i wykładowcami.
Księgarnia kampusowa Susie
Susie's Campus Bookstore: Kampusowa księgarnia prowadzona przez studentów, Susie's oferuje specjalistom Fashion Communication doświadczenie w promocji i zarządzaniu mediami społecznościowymi w sklepie.
„Nauczyłem się wszystkiego, od projektowania graficznego, przez reklamę, marketing, po stylizację… dostajesz przykładowy talerz wszystkiego, co ma do zaoferowania branża modowa, co sprawia, że czuję się bardzo pewnie, jeśli chodzi o szukanie pracy”.
- Taylor Barber '17
Znani absolwenci
- Taylor Barber '17, Junior Wholesale Manager, 2448 Agency, Nowy Jork, NY
- MeKayla Chalupa '12, Associate Manager of Retail Training, Warby Parker, Nowy Jork, NY
- Khyneesha Edwards '16, grafik, Kansas City, MO
- Colby Elliott '15, Visual Merchandiser, Nordstrom, Atlanta, GA
- Caitlyn Gardner '15, projektantka i projektantka produktów, Aquarius, Ltd., St Louis, MO
- Kristine Kloss, starszy dyrektor ds. marketingu marki, Dermstore, Los Angeles, Kalifornia
- Brianna Knopf '18, grafik, The Mayfair Group, Scottsdale, AZ
- Alexandra Martin '18, redaktor miesięcznika Fargo i redaktor ds. projektowania i życia, Spotlight Media, Fargo, ND
- Josie Ostrowski '12, kupiec, Ulta Beauty, Bolingbrook, IL
- Taylor (Lamping) Shapiro '12, starszy menedżer, Global Visual Merchandising, Coty, Nowy Jork, NY
- Anne F. Robertson '15, Creative Production Manager w Modern Luxury Media, Chicago, IL
- Deja Turner '13, Stylistka, Industrial Color, Nowy Jork, NY
- Angie Westcott '15, Koordynator Kreatywny, Mieszanka, Misja, KS
- Jamie Warren '16, koordynator ds. pozyskiwania talentów – moda i uroda, Solomon Page, Nowy Jork, NY
- Sarah Vitel '16, właściciel, Sarah Vitel Photography, Atlanta, GA
- Kate Zumwalt '15, dyrektor artystyczny, 1Canoe2, Columbia, MO
Program
Główne wymagania
- Na podstawie katalogu programów nauczania 2020-2021
- Stopień: BFA
- Program nauczania: Komunikacja modowa (FCO)
- Przedmioty do wyboru: 16 punktów
- Kursy edukacji ogólnej: 31 punktów
- Centrum Kariery i Rozwoju Zawodowego (CCPD): 8 zajęć niekredytowych
- Główne kursy: 73 kredyty
Wymagane: 70 kredytów
- BUS 250 Zasady marketingu, 3 kredyty
- COMD 101 Komunikacja, media i społeczeństwo, 3 kredyty
- COMD 205 Zasady komunikacji strategicznej, 3 kredyty
- COMD 240 Komunikacja wizualna, 3 kredyty
- COMD 245 Aplikacje do projektowania komunikacji, 3 kredyty
- COMD 275 Pisanie i produkcja dla mediów, 3 kredyty
- COMD 290 Tworzenie mediów internetowych, 3 kredyty
- COMD 340 Projekt informacji i promocji, 3 kredyty
- Fotografia cyfrowa DFM 108, 3 kredyty
- FAS 170 Perspektywy mody, 3 kredyty
- Proces twórczy FAS 201, 3 kredyty
- FAS 203 Tekstylia, 3 kredyty
- FAS 232 Technologia prezentacji mody, 3 kredyty
- FAS 275 Komunikacja modowa, 3 kredyty
- FAS 301 Prognozowanie trendów, 3 kredyty
- FAS 303 Rozwój produktu, 3 kredyty
- FAS 310 Produkcja i koordynacja pokazów mody, 3 kredyty
- FAS 315 Historia i kultura ubioru i mody, 3 kredyty
- FAS 335 Dziennikarstwo modowe, 3 kredyty
- FAS 345 Kierownictwo artystyczne i stylizacja zdjęć, 3 kredyty
- FAS 485 Fashion Communication Capstone Research, 2 kredyty
- FAS 486 Fashion Communication Capstone Project and Research, 3 kredyty
- FAS 492 Staż w branży mody, 1 kredyt
- FAS 493 Aktualne problemy w globalnym przemyśle mody, 3 kredyty
- FAS 496 Seminarium po stażu, 1 punkt
Do wyboru: 3 kredyty
- BUS 354 Zachowanie konsumentów, 3 kredyty
- COMD 331 Zintegrowana komunikacja marketingowa, 3 punkty
- COMD 475 Studio innowacji i projektowania, 3 kredyty
- DFM 125 Filmowanie I, 3 kredyty
- Cyfrowa edycja wideo DFM 210, 3 kredyty
- DSN 146 Drawing for Design Arts, 3 kredyty
- DSN 205 Kolor i wzór na tkaninie, 3 kredyty
- DSN 217 Artisan Studio I, 3 kredyty
- DSN 317 Artisan Studio II: Wzór do druku, 3 kredyty
- DSN 417 Artisan Studio III, 3 kredyty
- POL 210 Wprowadzenie do kreatywnego pisania, 3 kredyty
- FAS 305 Visual Merchandising i Display, 3 kredyty
Galeria
Program
Program nauczania
Wymagania główne
- Na podstawie Katalogu Programów Nauczania 2020-2021
- Stopień naukowy: BFA
- Program nauczania: Fashion Communication (FCO)
- Elective Courses: 16 punktów
- Kursy edukacji ogólnej: 31 punktów
- Centrum Rozwoju Zawodowego i Kariery (CCPD): 8 zajęć niekredytowych
- Kursy główne: 73 punkty
Wymagane: 70 punktów
- BUS 250 Zasady marketingu, 3 punkty
- COMD 101 Komunikacja, media i społeczeństwo, 3 punkty
- COMD 205 Zasady komunikacji strategicznej, 3 punkty
- COMD 240 Komunikacja wizualna, 3 punkty
- COMD 245 Zastosowania projektowania komunikacji, 3 punkty
- COMD 275 Pisanie i produkcja medialna, 3 punkty
- COMD 290 Tworzenie mediów internetowych, 3 punkty
- COMD 340 Projektowanie informacji i promocji, 3 punkty
- DFM 108 Fotografia cyfrowa, 3 punkty
- FAS 170 Perspektywy mody, 3 kredyty
- FAS 201 Proces twórczy, 3 kredyty
- FAS 203 Tekstylia, 3 kredyty
- FAS 232 Technologia prezentacji mody, 3 kredyty
- FAS 275 Komunikacja w modzie, 3 punkty
- FAS 301 Prognozowanie trendów, 3 kredyty
- FAS 303 Rozwój produktu, 3 punkty
- FAS 310 Produkcja i koordynacja pokazu mody, 3 punkty
- FAS 315 Historia i kultura ubioru i mody, 3 punkty
- FAS 335 Dziennikarstwo mody, 3 kredyty
- FAS 345 Kierownictwo artystyczne i stylizacja fotograficzna, 3 kredyty
- FAS 485 Komunikacja w modzie Badania w ramach kamienia milowego, 2 punkty
- FAS 486 Komunikacja mody projekt i badania Capstone, 3 kredyty
- FAS 492 Praktyka w branży mody, 1 kredyt
- FAS 493 Aktualne problemy w globalnym przemyśle mody, 3 kredyty
- FAS 496 Seminarium po stażu, 1 kredyt
Wybory: 3 punkty
- BUS 354 Zachowania konsumentów, 3 punkty
- COMD 331 Zintegrowana komunikacja marketingowa, 3 punkty
- COMD 475 Studio innowacji i projektowania, 3 punkty
- DFM 125 Produkcja filmowa I, 3 kredyty
- DFM 210 Cyfrowy montaż wideo, 3 punkty
- DSN 146 Drawing for Design Arts, 3 punkty
- DSN 205 Kolor i wzór na tkaninie, 3 kredyty
- DSN 217 Artisan Studio I, 3 kredyty
- DSN 317 Artisan Studio II: Od wzoru do druku, 3 kredyty
- DSN 417 Artisan Studio III, 3 kredyty
- ENG 210 Wstęp do kreatywnego pisania, 3 punkty
- FAS 305 Visual Merchandising and Display, 3 kredyty
Referencje studentów
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.